Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dus nie schrikke morge als je m open doet 
hihi.. Moet morge nog ff terugleze en dn zeg iik t tegen mn zus .. Die onthoudt dt wel
en miss wou ze dr wel al heen.. Geen idee !!
zij is dr al geweest en weet alles te vinden wat iik moet zien dus ben heel benieuwd

dus nie schrikke morge als je m open doet 
hihi.. Moet morge nog ff terugleze en dn zeg iik t tegen mn zus .. Die onthoudt dt wel
en miss wou ze dr wel al heen.. Geen idee !!
zij is dr al geweest en weet alles te vinden wat iik moet zien dus ben heel benieuwd
spettertjuh schreef:Nee Marion, ik denk niet dat ik vandaag naar Blando ga. Ben weer voor het eerst op de fiets sinds een week of zeven.
Morgen en overmorgen ben ik vrij en dan is er weer alle tijd voor hem. Dan wil ik het ook even zonder Mandy proberen.
Marjo je gaat toch niet de nagels van je hond lakken hè? Of de hoefjes van Wystan?
Vond hij erg leuk 

!! Zo gevaarlijk is ze dus
Princesspres schreef:hihihi kleine cloof!
Hip hoor!
Moet vast lukken een zadeltje vinden. En anders moet je soof even vragen die heeft nog iets leuks over boomloze zadeltjes! Moet je maar even aan haar vragen
heb ik weer.
Had een muslireep gegeten in de auto met chocolade. Was er blijkbaar een kruimel gevallen (choco) en is gesmolten. Had ik een hele vlek op mn kont zitten.![]()
gelukkig ging het er makkelijk uit met wat water en zeepie hihi anders liep ik heel de dag met een bruine vlek op mn kont... Staat ook zo raar hihi
, dus ik ga gewoon even kijken welke t beste is 

(ze kan ook ineens opzij springen waardoor je ernaast kan liggen he..
keep that in mind
)
(alstie zich gedraagt
)

maarja tis al weerweg 
en jij?