Marije, Josha wilde niet, dus ik riep van achter haar Links, Rechts . Marije en Josha gingen echt snel Leize minder waren wij weer aan het stappen kwam Leize er nog aan gesjokt
vandaag tas zo goed als ingepakt, morgen nog even wat lekkers kopen en de laatste spullen inpakken zoals cap, laarzen of chaps ben der nog niet helemaal over uit, en kussen en dekbed enzovoort
Je kan tog beide meenemen, is altijd wel handig hoor want als je door het meer gaat worden je schoenen nat en heb je nog iets anders om ook aan te trekken. Ik neem altijd meerdere jophurs mee.
Yvonne ken ik niet. Jenny idd wel en daar ben ik ook nog mee op kamp geweest . Zouden trouwens eerst Duke Imani en Frija mee krijgen maar die mensen waren te laat terug(dachten onderweg goh this zo leuk betalen nog wel bij voor een extra halfuur.) jenny zei ja die andere mensen zijn er nog niet eigenlijk hadden we hun voor jullie en toen wij wegreden kwamen hun dus terug Dan had ik denk ik duke of Imani genomen
dankje.. de laatste spullen bijna ingepak nog even wat lekkers kopen enzo. bij winkel en tandpasta was op! heb echt een heel mooi liedje op van gio-je hebt me