Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:_sandra schreef:ate, je paardje is samen met ulrieke en willie een lekker stukje de dijk op geweest! alleen in stap, want marleen liep mee. ze waren heel braaf! dus dat heeft ate ook weer gehad! nu kun jij weer! hihi
ach leuk zal jaq ook fijn hebben gevonden

winnitou schreef:de fysiotherapeut heeft me goed te pakken gehad, was echt niet lekker, maar hij had een goedmakkertje, een lekker massage.
Woensdag mag ik weer maar dan komt ie met grof geschut. Gaat nl niet vooruit met mijn rug.

_sandra schreef:hallo bokkers, kunnen jullie mij helpen met het oplossen van een mysterie!? inge belt me vanmiddag dat mavantos zijn stal niet meer open gaat. ze wilde hem los zetten, maar het slot was niet open te krijgen. ze heeft nagevraagd of iemand hem eruit heeft gehaald van de manege. maar niemand had wat gezien. vanaaf kwam brenda mijn verzorgster bij mav, en zag dat zijn halster aan zijn stal ook stuk is. ik denk dus, dat iemand hem eruit heeft gehaald en aan zijn halster aan de muur heeft vast gezet. en dat hij dus zijn deur eruit heeft getrokken, omdat zijn touw achter de deur is blijven zitten. hebben jullie iets gezien of gehoord.???? ik vind het een beetje vreemd. ten eerste dat ze mav er zo maar uithalen. en me dan niet ff bellen als er wat is! misschien zit ik er helemaal naast, maar er klopt in ieder geval iets niet. moet dan tussen gisteren avond negen uur zijn gebeurd en 1 uur vanmiddag.
LIQUITA schreef:Hi San, wat een verhaal he. Ik hoorde het van Brenda, ik snap er ook helmaal niks van. Mijn eerste reactie was dat hij z'n halster misschien nog om had in stal, en vast is komen te zitten aan het slot. Er moet toch iemand zijn geweest die hem uit stal heeft gehaald, echt vreemd hoor.