Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JorisDy schreef:Ja, ze zeggen toch ook altijd dat het een jaar duurt voordat je een echte combi bent?
Ik heb ook nog wel momenten met Joris dat ik denk: Ow wacht, daar zat het knopje. Of: Huh ken je dat ook powny?
xShanty schreef:Ben net terug van wedstrijdInrijden ging bagger. Pony druk, kon haar ook niet lekker in de hand krijgen en alles was eng, de ringen hadden ook alleen hoeken met hekjes..
Maar, eenmaal in de ring ontspande we beide waardoor ze ineens enorm lekker in de aanleuning lag, maar weer minder impuls had, en ze was de hele tijd al niet helemaal lekker op mijn been..
Goed, eerste proef 173. Alleen maar omlaag gepunt, totaal geen 7ens behalve de 8 voor verzorging.. Tweede proef 1e (van de 3) met 184, 2 4en maar een een 8 en een aantal 7ens, dus ben daar best tevreden over
![]()
Morgen weer daarnaartoeWat rustiger inrijden zodat ze wat meer energie houd voor de proeven, en zelf meteen ontspannen
Moest best lang wachten op de coupons.. maar poowns stond lekker aan een lang touwtje te grazen
luxket schreef:gezellig mistider gaat zo ie zo 1 van de leiding mee naar die sgw training op buiten locatie, wil kijken of ik dat kan, heb t idee dat ik enigste ben die sgw start van die week leiding, maar moet natuurlijk even overleggen