Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
_sandra schreef:LIQUITA schreef:Ik ben even wat foto's aan het scannen. Vinden jullie mij niet lief???
je 3as wel een poepie hoor!!! die schoentjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! enig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

meelen schreef:Zo he he, we zijn weer thuis.
Eerst bij Anke op de camping geweest, en toen werden we gebeld door mijn vader. M'n moeder was van de week gevallen in de keuken, en nu komt ze vaak in ademnood. Het werd nu wel erger, dus de dokter was ook opgeroepen. En zo ook Ron en ik, want er moesten medicijnen gehaald worden in Zaandam. (lekker als je 83 bent...moet je dan op de fiets of zo vanuit Assendelft?) Maar goed dat er kinderen met een auto zijn, dus Ron is met m'n vader medicijnen gaan halen en ik bleef bij mama.
Ze had afgelopen nacht de hele nacht op de stoel in de huiskamer gezeten en een beetje geslapen, want ze komt niet in bed, vanwege de pijn in haar rug.
Toen de mannen weg waren, kreeg ze het weer zo benauwd, dat ik het er zelf ook benauwd van kreeg, eng hoor. Wat moet je doen? En wat KUN je doen? Zielig voor haar, net nu het weer een beetje beter ging met haar. En ze zouden met Pinksteren uit eten gaan, dat gaat nu ook niet meer door.
Ik hoop dat ze zometeen in bed kan komen, zal morgen bellen hoe het is gegaan.
Zit ik hier een heel verhaal te tikken....wat moeten jullie er eigenlijk mee?!
Ik ga maar afsluiten, morgen weer werken.