Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lisa_Caro schreef:Het gaat hard haha![]()
Wat gaan jullie vandaag eigenlijk allemaal doen? Ik zit te denken om weer naar de paardjes te gaan maar het terugfietsen is altijd zo KOUDIk kom steeds half-onderkoeld thuis haha
Flurk schreef:aatjuh12 schreef:hallo allemaal!
ik heb jaren geleden ook een tijdje op manege chardon gereden.. en heb nu sinds 2 jaar mijn eigen paardje.. hij is 5 december 3 jaar geworden.. en wil hem graag binnekort in laten rijden.. wegens omstandigheden (zwangerschap) kan ik dit niet zelf doen.. weten jullie misschien iemand die voor mij mijn paardje in kan rijden? het is een 3 jarige kwpn hengst.. ik wil er best iets voor betalen als dat nodig is..
ben wel nieuwschierig wie je bent
En Sander Gepkens rijdt paarden in maar heb effe zijn website niet bij de hand
DJoysDesignz schreef:http://i44.tinypic.com/bia1x4.jpg Dit gaan we maken voor de mensen op de kinderboerderij omdat karin weggaat
AndalusierX schreef:Joehoee!
AndalusierX schreef:Joehoee!
Eevj schreef:Hallo wie ben jij?
Mallow heeft vandaag even bewezen dat vogels doodeng zijn, maar een auto met 2 kerstbomen erachter heel normaal
Eevj schreef:Hallo wie ben jij?
Mallow heeft vandaag even bewezen dat vogels doodeng zijn, maar een auto met 2 kerstbomen erachter heel normaal
Stef_Winston schreef:Is dat Joyce?