Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Manege Smit is Tha oliebol. - Smittopic 2 -

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 19:13

Dus es? Je gaat daar werken?

Ik reed weer op Prinsekind, hij was absoluut niet voorwaarts, maar goed. Lekker beetje meegehobbeld, hij was verder prima te doen Ja

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:35

Nou ja werken is een groot woord Knipoog. Ik mag waarschijnlijk een paardje gaan bijrijden en lekker met de jaarlingen en twee-jarige aan de gang. Krijg er dan ook niet voor betaald, maar lijkt me wel leuk Tong uitsteken.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 19:37

oké, klinkt goed Ja Zeker een paardje daar bijrijden is niet erg verkeerd Knipoog

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-08 19:44

Nee idd, dat vond ik nou ook Tong uitsteken. Ik mocht zelf mijn voorkeur nog opgeven voor springen of dressuur Knipoog. Maar heb maar dressuur gedaan. Eerst even aan de basis werken!

Ben druk bezig mijn kamer op te ruimen.... Vanavond verjaardag van mijn vader dus weer een huis vol mensen.... En ik heb al barstende hoofdpijn Boos!.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-08 19:46

Ach gut zucht, vanavond stappen en ik heb al pijn in mijn pootjes Nagelbijten / Gniffelen Clown Maar ach, lekker sociaal op de bank gaan zitten, een beetje gastvrouw spelen en tegen iedereen gezellig doen Ja Wordt vast een leuke avond es.

en je krijgt dus gewoon een goed dressuurknollie onder je kont? Wat gaaf zeg Bloos! Wat heb je vandaag nu precies gezien?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 01:58

Zit even een beetje op internet te kijken Knipoog, maar de enge buren komen ook in Den Haag (van dat leuke liedje pizza calzone) misschien ook leuk om heen te gaan Knipoog.

Owww en Javier Guzman is al uitverkocht in Den Haag Knipoog (en ja dat was in maart!). Zondag 10 mei en Maandag 11 mei kan nog wel in Utrecht... Daar moet de kaartverkoop nog van beginnen Knipoog.

Mariet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 13:25

Joepie, mariët breekt haar teen Clown Kan niets meer, niet lopen..

Gisteren onwijze rellen in Noordwijk, klap voor me kop gehad van de politie, vrienden van mij ook... Ben nog nooit zo bang geweest :|

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 13:57

Jet, dat schiet niet op, wie breekt er nou zijn teen.
Balen zeg, veel beterschap.

Vanochtend heb ik Mazzel weer aan het werk gezet voor de kar. Hij lette niet echt lekker op en ging alleen maar lekker hard lopen. Hij heeft inmiddels wel geleerd wat doorlopen is. Ik heb lekker wat overgangen in draf gereden, zodat ik het tempo weer kon bepalen.
En bij de bavo even een galopje gedaan en wat was hij braaf daarmee, ik riep galop en hij sprong aan en netjes beheerst galopperen.
Nou mag hij weer lekker genieten van al dat groen in de wei en van zijn soortgenootjes.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 14:08

Zeker balen zeg!! Ik snap al dat rellen echt nooit daar... Ze moeten ook gewoon de sluitingstijd verruimen heeft in Katwijk ook super geholpen! Je mag tot 1 uur naar binnen en dan is het geloof ik tot 6 uur open en iedereen die na 1 uur buiten is wordt door de politie vriendelijk het centrum uit geloost Knipoog. Nu gaat alles gelijdelijk naar buiten en heb je geen problemen met ruzies enz... Alleen het rookverbod is een beetje lastig, om kwart voor 1 staat iedereen buiten te roken. Want die tenten hebben geen terrassen en geen rokersruimten... Dat heb je dan in Noordwijk wel dus dat is ook wel handig Knipoog.

Ik ga zo even met Komiek een buitenritje maken, ik hoop dat het wat wordt want het weer is echt k*t. We zien het wel weer....

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 15:57

Ik hoorde het van die rellen ja! Waarom kreeg jij een klap voor je kop dan Jet, stond je in de weg? Ook wat minder van je teen, aan een gebroken teen kun je ook niet zoveel doen...

Es klopt, Javier Guzman is overal al uitverkocht, behalve in Utrecht.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 18:55

Dan moeten we daar maar snel kaarten voor halen (als ze in de verkoop komen Tong uitsteken).

Ik ben net lekker even met Komiek naar buiten geweest. Het was een stapritje door duin (er is gewoon een ruiterpad Haha!, wist ik niet eens) samen met Jokelieke en Sjaan. Komiek liep naderhand wel een beetje te drammen dat ze wilde draven (of galopperen Tong uitsteken) maar ik ging dr gewoon niet dr zin geven Tong uitsteken. Ze leerd maar is een keertje rustig aan te doen. Sjaan is ook op leeftijd dus die mag niet meer zo hard Knipoog.

Terug op stal was E. er ook voor At. Die deelde mee dat ze At de nacht binnen liet staan omdat ie hoestte en ze bang was voor longontsteking. Dat betekend dus dat Komiek alleen staat op het land. Dus ik nog twijfelen of ik dr binnen zou zetten, maar ja ik kan dr 's ochtends niet buiten zetten en E. wilde dat niet doen voor mij.... En om dr nu de hele dag op stal te laten staan is ook geen optie dus ja toch maar op het land gezet. Ze heeft al eerder alleen gestaan toen ze nog moest wachten op de uitslagen voor de bulten (wat misschien droes was). Dus ja ik deed het maar gewoon. En toen ik met E. praatte en zij van tja weet niet wat ik nu moet doen of ik dr ook binnen moet zetten kreeg ik zo'n leuke reactie terug van 'Het is jou verantwoordelijkheid'. Nou lekker hoor je kan toch wel zeggen van joh ik zou dit doen of ik zou dat doen... Het is niet dat ik nu iets geks doe ofzo... Echt ik mag dr nog steeds niet!!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 18:57

Mariet schreef:

Gisteren onwijze rellen in Noordwijk, klap voor me kop gehad van de politie, vrienden van mij ook... Ben nog nooit zo bang geweest :|

Ik wilde de Grand uit en dat kon dus niet. Maar jij stond er wel midden in? Heftig hoor, wat was er nou precies aan de hand? Toen wij uiteindelijk naar buiten konden was de rust al aardig terug.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:20

Ik heb dat ook wel eens gezien van die rellen, dan bleef ik altijd rustig binnen wachten tot het over was... Het hoeven maar twee jongeren te zijn die ruzie hebben en een aantal dr omheen met te veel drank op en als de politie dr dan bij komt keren ze zich ineens met zn alle daar tegen... Meestal komen daardoor die rellen op gang... Soms begrijp ik de politie ook wel dat ze zo reageren want al die jongeren die dan ineens op je af komen... Maar ja echt goed is het natuurlijk ook weer niet, en ze moeten er gewoon een oplossing voor zoeken.... Mijn idee sluitingstijden verruimen (3 uur is ook gewoon veel te vroeg!!). Maar ik las laatst al in de krant dat ze het allemaal vroeger dicht willen hebben (varierend van half 1 tot 2 uur).

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 19:30

O Clown Half een is een grappig tijdstip, de meesten komen dan net binnen.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 19:57

Jah idd... Ik snap ook echt niet waarom Noordwijk er zo moeilijk over doet. Zelfs het christelijke Katwijk is veel langer open. En sinds dat zo is ingesteld zijn er geen rellen meer geweest, terwijl dat vroeger wel altijd zo was...

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 20:00

Nouja, we zien wel weer wat ze verzinnen.

Gaat 't morgen nog door Sas? Ook als het regent?

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 20:59

Mariet schreef:

OWww dat is niet teen? zo mooi Mariet! Heb je veel pijn aan je teen, welke is het?

Gaan we vrijdag nog een ritje maken? (behalve Mariet mischien) Ik ben morgen nog op internet en dan niet meer maar Wendy heeft mijn mobiele nummer just in case

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:35

Ik heb vrijdag vrij, mijn baas had mij ingedeeld, hem toen maar medegedeeld dat ik niet kon. En Mazzel heb ik ook gevraagd voor vrijdag. Ik ga dus gewoon! Mazzel heeft alleen wel paar daagjes vrij in het weiland.
Hoe laat en alles doen we het vrijdag?

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 21:40

Mazzel heeft weinig vrij hoor wen Knipoog Morgen gaat hij met mij mee, en overmorgen doe ik hem ook. Ma op di staat ie op stal en jij hebt hem gister gedaan. Pas daarna komt Mazzels vakantie Vork

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:42

Wo en do heeft hij volgens mij vrij op het land Knipoog Dus dan kan ik hem vrijdagochtend uit het land rollen Bloos We zullen onderweg dus wel plaspauze(s) nodig hebben.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 21:43

Ach, dat valt wel mee hoor Wen Ja doe hem regelmatig als hij twee dagen land achter de rug heeft en daar heeft ie weinig van. Beetje slomigheid soms (hij kan wat lui zijn, al dat verse gras en met dit weer groeit het vlot, maar in het bos zal ie happy worden), maar goed.

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-08 21:52

Gelukkig maar, sloom is niet zo erg, ik hoef niet zo hard als vrijdag Bloos En als er een voorloopt trekt hij meestal wel mee.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-08 22:16

Ben vandaag trouwens vrijwilliger geweest bij Hippomania in Lisse. Coupons halen, punten tellen, inschrijvingen aannemen, bakkenvergroten (hekjes verplaatsen dus), pony's vasthouden, met een pony wandelen zodat kleine kindjes kunnen rijden, boodschappen rondbrengen en natregenen. Was erg chaotisch, druk, vermoeiend, maar ook super leuk en leerzaam. Alleen was ik echt kapot om vier uur en toen er even weinig te doen was ben ik dus naar huis gegaan. Ik heb vanacht vijf uur in mijn bed gelegen, maar ik heb denk ik niet eens één uur geslapen. Nu ben ik weer over mijn slaap heen Clown

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-08 00:10

Daar ben ik gisteren nog geweest Lachen Wel grappig als vrijwilliger, hoe kwam je daar zo bij?

Ik heb Lune vrijdag voor 10.00 gereserveerd Knipoog

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-08 10:00

Via Iris, haar oom zat in de organisatie. Volgend jaar kan ik weer gebeld worden Clown