Ik reed weer op Prinsekind, hij was absoluut niet voorwaarts, maar goed. Lekker beetje meegehobbeld, hij was verder prima te doen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik mag waarschijnlijk een paardje gaan bijrijden en lekker met de jaarlingen en twee-jarige aan de gang. Krijg er dan ook niet voor betaald, maar lijkt me wel leuk
.
Zeker een paardje daar bijrijden is niet erg verkeerd
. Ik mocht zelf mijn voorkeur nog opgeven voor springen of dressuur
. Maar heb maar dressuur gedaan. Eerst even aan de basis werken!
.
zucht, vanavond stappen en ik heb al pijn in mijn pootjes
Maar ach, lekker sociaal op de bank gaan zitten, een beetje gastvrouw spelen en tegen iedereen gezellig doen
Wordt vast een leuke avond es.
Wat heb je vandaag nu precies gezien?
, maar de enge buren komen ook in Den Haag (van dat leuke liedje pizza calzone) misschien ook leuk om heen te gaan
.
(en ja dat was in maart!). Zondag 10 mei en Maandag 11 mei kan nog wel in Utrecht... Daar moet de kaartverkoop nog van beginnen
. 
Kan niets meer, niet lopen..
. Nu gaat alles gelijdelijk naar buiten en heb je geen problemen met ruzies enz... Alleen het rookverbod is een beetje lastig, om kwart voor 1 staat iedereen buiten te roken. Want die tenten hebben geen terrassen en geen rokersruimten... Dat heb je dan in Noordwijk wel dus dat is ook wel handig
.
).
, wist ik niet eens) samen met Jokelieke en Sjaan. Komiek liep naderhand wel een beetje te drammen dat ze wilde draven (of galopperen
) maar ik ging dr gewoon niet dr zin geven
. Ze leerd maar is een keertje rustig aan te doen. Sjaan is ook op leeftijd dus die mag niet meer zo hard
.Mariet schreef:Joepie, mariët breekt haar teenKan niets meer, niet lopen..
Gisteren onwijze rellen in Noordwijk, klap voor me kop gehad van de politie, vrienden van mij ook... Ben nog nooit zo bang geweest :|
Half een is een grappig tijdstip, de meesten komen dan net binnen. Mariet schreef:Joepie, mariët breekt haar teenKan niets meer, niet lopen..
Gisteren onwijze rellen in Noordwijk, klap voor me kop gehad van de politie, vrienden van mij ook... Ben nog nooit zo bang geweest :|
Morgen gaat hij met mij mee, en overmorgen doe ik hem ook. Ma op di staat ie op stal en jij hebt hem gister gedaan. Pas daarna komt Mazzels vakantie
Dus dan kan ik hem vrijdagochtend uit het land rollen
We zullen onderweg dus wel plaspauze(s) nodig hebben.
doe hem regelmatig als hij twee dagen land achter de rug heeft en daar heeft ie weinig van. Beetje slomigheid soms (hij kan wat lui zijn, al dat verse gras en met dit weer groeit het vlot, maar in het bos zal ie happy worden), maar goed.
En als er een voorloopt trekt hij meestal wel mee.
Wel grappig als vrijwilliger, hoe kwam je daar zo bij?