Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Moet jij ook morgen weer werken?
LIQUITA schreef:Heb jij toevallig een hengsten ketting?

xan schreef:Hoi meiden, wij zijn vanmiddag langs jullie prachtige accomodatie gekomen. Echt een supermooi plekkie !!!
ATE schreef:Ik wil graag een hengsten ketting gebruiken voor de foto shoot. Wat voor kleur is ie?LIQUITA schreef:Heb jij toevallig een hengsten ketting?
ja hoe zo ? ligt in mijn kast
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ik wil graag een hengsten ketting gebruiken voor de foto shoot. Wat voor kleur is ie?
ja hoe zo ? ligt in mijn kast

ATE schreef:Hmmm...zwart is goed, alleen goude ketting helaas niet. Ga nog ff verder opzoek...THANKSzwart met goude ketting
xan schreef:FOTO'S ?????Ik was vandaag met Tilly en Anke aan het mennen.
We hadden weer die menrally van Onder de Kastanje.
Tilly heeft een prachtige rode kar, die hadden we nu opgetuigd als brandweerauto. En wij dus ook in brandweerkleding (puf, wel warm hoor zo'n jas als de zon schijnt, en die helm is ook zwaar).
In de route kwamen we dus langs jullie mooie plekje. Ook leuk dat het zo dicht bij het dorpje ligt.
Het mennen ging super lekker, maar en paar keer fout gereden![]()
En wat is die omgeving toch mooi. We hebben zelfs nog een hertje gezien.

Tytje schreef:Jee Liquita, super leuk de foto's. Echt stoer van jullie, het ziet er prachtig uit. Ik ga mee op paardenkamp, maar vindt het reuze spannend met snelle Vallie!!
ATE schreef:Ja, die heb ik gezien vanmiddag. Maar die is een beetje geroest, ben bang dat je dat gaat zien op de foto's. Ik ben niet zo'n klein beetje pietlulligliquita san heeft ook hengsten ketting
hihi. 
LIQUITA schreef:FOTO'S ?????
xan schreef:Tytje schreef:Jee Liquita, super leuk de foto's. Echt stoer van jullie, het ziet er prachtig uit. Ik ga mee op paardenkamp, maar vindt het reuze spannend met snelle Vallie!!
Leuk dat je meegaat, ik vind het dit jaar ook reuze spannend.
Ben benieuwd hoe het met NoNo gaat in het bos.
Ik denk dat ik maar aansluit bij de ervaren bosruiters van de manege, lijkt me wel veilig.
xan schreef:Weet je wie er bij ons steeds voorop reedt?Tytje schreef:Jee Liquita, super leuk de foto's. Echt stoer van jullie, het ziet er prachtig uit. Ik ga mee op paardenkamp, maar vindt het reuze spannend met snelle Vallie!!
Leuk dat je meegaat, ik vind het dit jaar ook reuze spannend.
Ben benieuwd hoe het met NoNo gaat in het bos.
Ik denk dat ik maar aansluit bij de ervaren bosruiters van de manege, lijkt me wel veilig.
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ja, die heb ik gezien vanmiddag. Maar die is een beetje geroest, ben bang dat je dat gaat zien op de foto's. Ik ben niet zo'n klein beetje pietlulligliquita san heeft ook hengsten kettinghihi.