Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_Sammy_ schreef:ik weet niet hoe mak hij isje kan hem er toch wel uithalen en lekker poetsen? leuk zeg van welke fotograaf?
Maar je kan in zn staart dat glimspul doen Heb ik bij de mijne toen ook een keer gedaan Angg schreef:Als die vriendin goed is in foto's maken kan dat natuurlijk ookMaar je kan in zn staart dat glimspul doen Heb ik bij de mijne toen ook een keer gedaan
Joyja schreef:Angg schreef:Als die vriendin goed is in foto's maken kan dat natuurlijk ookMaar je kan in zn staart dat glimspul doen Heb ik bij de mijne toen ook een keer gedaan
Het leuke en lastige is dat Noah een lichte staart heeft die nu zwart ziet van de blub zeg maar dus om die echt mooi te krijgen moet die door de sop, maar ik denk ook dat het wel leuker is als die straks ook onder t zadel is, hebben we wat om voor te oefenen
Vies paardje.. maarja modder is goed voor de huid
ik spreek je snel weer
ik vind een glanzspray en helemaal uitpluizen altijd al een hoop doen of hij wilt de spuitplaats op is het helemaal meegenomen, kan je het niet een keer proberen? _Sammy_ schreef:is hij zoooo vies dan?ik vind een glanzspray en helemaal uitpluizen altijd al een hoop doen of hij wilt de spuitplaats op is het helemaal meegenomen, kan je het niet een keer proberen?
maar ik gaat ben morgen lekker schoolvrij