Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:xan sterkte met je man en zoon hopelijk knappen ze snel weer op en kunnen jullie van de vakantie genieten

meelen schreef:@Tytje.....lekker dan, denk je vakantie te hebben
Op een zondag ofzo, die zijn toch al saai, dan kan zo'n stuk saai perkament er nog wel bij

micky schreef:hallo allemaal ,
Hier ff een berichtje van kim en orambo
We hebben ons geplaatst voor de regio kampioenschappen , het ging niet helemaal volgens plan maar we zijn door ,het leek me wel leuk om dat ff te melden ,ik heb gradus ook een smsje gestuurd het leek me wel leuk voor hem om te weten dat het goed met ons gaat ,ik hoop met jullie ook groetjes kim

xan schreef:meelen schreef:@Tytje.....lekker dan, denk je vakantie te hebben
hahaha
Je bent jaloers hè !!!!![]()
Ik kom ook nog wel eens bij jou koffiedrinken hoorOp een zondag ofzo, die zijn toch al saai, dan kan zo'n stuk saai perkament er nog wel bij
![]()
Ik pest je maar weer een beetje, maar dat weet je wel.
winnitou schreef:xan schreef:
Leuk, ff snel doortypen dames, het ziet er fantastisch uit daar.
"t is daar ook heerlijk, ben er al een keer geweest (2x). bij bladzijde 500 met zijn allen en dan gaan rijden bij de ranche waar we hebben gegeten, Incognito!.

incognito schreef:

) 

). Voor degene die haar nog kennen: 

zijn prachtig, de bewerkingen ook heel mooi. 

???
Yinari schreef:
Een bewerking gedaan (in Bokttermen een 'Blackfoto')
En nog twee foto's van zondag. Dit is het paard van Ilse, die een paar jaar geleden met Nareska op Veldt stond. Dit is Shania (Twain). Voor degene die haar nog kennen:
micky schreef:hallo allemaal ,
Hier ff een berichtje van kim en orambo
We hebben ons geplaatst voor de regio kampioenschappen , het ging niet helemaal volgens plan maar we zijn door ,het leek me wel leuk om dat ff te melden ,ik heb gradus ook een smsje gestuurd het leek me wel leuk voor hem om te weten dat het goed met ons gaat ,ik hoop met jullie ook groetjes kim
incognito schreef:winnitou schreef:
"t is daar ook heerlijk, ben er al een keer geweest (2x). bij bladzijde 500 met zijn allen en dan gaan rijden bij de ranche waar we hebben gegeten, Incognito!.
Ja goed idee.
Probeer website te vinden van Hanciaux Western ranch Don Diego, maar
lukt niet helemaal. Maar was wel leuk en wilde ik inderdaad nog een keer gaan rijden.
Dus.....