Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
spettertjuh schreef:Heb shrek 1 en 2 ook niet gezien dus heeft voor mij niet zoveel nut. Geniet van je pauze........

NuggT schreef:Heeee Nous mij ook!
Heb deel 1 en 2 talloze keren gezien.
Is het trouwens al zeker dat de paarden deze week op stal blijven staan?

spettertjuh schreef:Ach de paarden overleven het wel hoor als ze een paar dagen binnen moeten blijven en het is beter voor het land. Hebben ze in juli en augustus tenminste ook nog wat te eten......![]()
Verder valt mijn spierpijn erg mee voor vandaag dan.....weet niet hoe het morgen voelt. Ik moet zeggen dat ik Challence een lekker paard vindt om te rijden (hoef er niet zo hard op te werken als op Ko![]()
) en zij heeft een beetje het tuigerloopje waar ik zo gek op ben.
Voor degene die meegekregen hebben dat mijn maltezertje een soort van uitstulping had op de muts die van binnenuit leek te komen. Ding was vanmorgen gewoon helemaal weg!!!!!!!!!!!!!!!! Ik snap er helemaal niets van..............![]()
![]()
Dat ding was echt groot hoor, denk wel een cm of drie en dat bij zo'n klein hondje........
.
! én Kaar
.

!
Xeen schreef:![]()
Famke, een tijde geleden gemaakt. Ik vind het een leuke foto.
Ahh goezo Jhonnie! én Kaar
.
.....................Ik kan hem wel wurgen..........nu heeft hij vrijdag een sollicitatie voor de electrotechniek in rijswijk voor een werk-leer school......en is in principe wel aangenomen maar ik ben zo kwaad..........en dan doodleuk zeggen van: Ach ik denk laat ik het maar gelijk even aan je melden, sorry......alsof daar de kous mee af is...........Ik kook van woede.....