staat denk ik al 4x in het topic :p Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
staat denk ik al 4x in het topic :p Amrah schreef:Misschien efkes terug bladerenstaat denk ik al 4x in het topic :p
?
En ik wil dit met een weekje vakantie op vreemd terrein een beetje verminderen
Amrah schreef:Ook het sloot moment
?
Sprong eruit in de wei met koeien. En ingrid kwam eerst onze kant op om de telefoon te brengen weer door de sloot gegaan naar twink die al bij de uitgang van de wei stond met koeien

Ingridje16 schreef:Ik vond met eigen paard ook veel leuker.
Je hebt toch een band met je paard en dan is het veel leuker als je zo'n week samen beleefd.
Op een vreemd paard is het ook wel leuk maar daar heb je geen band mee.
Ik vond het met Twinkel echt heel erg leuk.
. dus toen ging ik der maar af, en ja daar schrok twink denk beetje van dus die nam een een sprong niet boven op mij. Want hij vind me zo lief, maar zo aan de andere kant door het prikkeldraad. En toen hing ik zo half in de sloot en toen dacht ik poedersuiker me mobiel
dus ik deruit, me mobiel aan priscilla geven. echt die sloot stonk. echt wil niet weten wat voor beesten er in zaten, miss wel ratten. Gatver krijg nou nog de kriebels. Maja ik kon dus weer terug de sloot in
Om me paard te halen. die was heel hard naar het eind gerent. en ik ben echt als de dood voor koeien. lijk een beetje op twink.Dus nouja ik stond daar in dat weiland al die koeien achter me aan. Echt eng. Nouja ik paard gehaalt, die had allemaal gaatjes in z;n benen van het prikkeldraad was best wel zielig. maja toen weer opgestapt en weer verder. 

.

Dát was echt een te geweldig lompe aktie Elevien schreef:Sjaan aan het bokkenDát was echt een te geweldig lompe aktie
O wat heb ik gelachen die dag
Hij bleef maar bezig 

) want de rest lag een beetje achteraan. Toen we langs een maisveld afreden. Van het een op andere moment stopt sjaan neemt een hap en galopeerd weer verder met een hele maisstengel in zijn mond

jaaaah die maisstengel dat was leuk
Nevony schreef:jaaaah die maisstengel dat was leuk
? 
Nevony schreef:weten we nog niet
moet nog even bespreken ook met mijn ouders wanneer we op vakantie gaan en dan even kijken wanneer we op ponykamp willen en kunnen

maar wil ook Talis meenemen op stage in het buitenland maar als ik ook nog op jt wil moet ik dat waarschijnlijk zelf betalen
maar als ik op jt ga wordt het denk ik de TRECtocht
Amrah schreef:Owja dat kwam door L'amour die schimmel van Stella
Kan je wel vertellen dat het heel komisch was zeker dat je eerst heel droog je mobiel terug kwam brengen
vond het ook wel wazig dat je niet gelijk naar de uitgang mocht lopen ondakns dat twink er al stond