stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnneOmie

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 22:48

bloempie186 schreef:
nou jongens, morgen komt de DA voor dancer! k ben benieuwd wat t nu weer is. hoop dat t meevalt....anders zien jullie me over een paar maanden weer met red devil door de bak sjeesen Tong uitsteken

Succes morgen Mayo!! Ik duim voor jullie OK dan!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 22:52

Mayo heel veel succes duimen omhoog voor jullie

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 22:57

Volmer en Gilles... zet ze samen in de paddock... 'zoek de verschillen' Tong uitsteken Tong uitsteken hahahaha (grapje hoor!) Haha! Haha!

Hoe is het nu met Zirano, Marjan? Voelt hij zich wel prima?

Natasja, heb je het knalroze dekje nog gevonden? Haha! Haha! (echt heftig hoor!) Niet schrikken als je in die kast gaat kijken dus! hahaha

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:18

Zirano voe;t zich echt toppie,hij heeft vandaag weer voor het eerst twee keer los gestaan.Dat mag onder strikte begeleiding en hij mag absoluut nog niet met een ander paard buiten staan.
De revalidatie voor deze week is 4 keer daags stappen en altijd stappen voordat hij losgaat.Geen antibiotica meer.Brandnetelthee door zijn slobber om het vocht af te drijven(een biertje mocht ook)maar een alcoholisch paard vind ik maar niks.Volgende week weer even kontakt opnemen met Emmeloord.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:26

Blij dat ie zich weer lekker voelt.. een paard met pijn is niet zo fijn (oh dat rijmt) Tong uitsteken

Ik ben trouwens stout geweest vanmiddag! Moest even muesli halen, die nieuwe van Pavo, dus was ik bij Neymeier.. Zit ik ff rond te snuffelen.. Heb ik een nieuwe deken voor Bella meegenomen! erg he! Maar deze nieuwe deken is wel heel licht van gewicht, 200grams, dus lekker warm, en hij staat Bella echt super! Haha!
Maar ik had van de week weer wat spulletjes verkocht, dus het kon wel vond ik... Man-lief overtuigen kostte ietsje meer moeite hahaha. (nouja, hij wordt niet boos ofzo, maar vraagt zich wel eens af waar dat geld toch allemaal blijft....) Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 23:33

Ik weet precies waar je het over hebt.Als ik iets leuks zie(halster of zo koop ik het ook hoor voor Zirano.Alle dekens heb ik maar nu in speciale vacuumzakken gedaan want meneer krijgt ze toch niet meer op.Dus inderdaad manlief vraagt altijd hoe het geld nou zo snel gaat.Halstertje hier,vitamientje daar.Spulletjes voor Chantal etc.etc.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 06:34

Goedemorgen bokkers.
Hier dan het weer.Vanmorgen zag ik ijsberen langs komen en die vertelden KOUD HE!! nou dan weten jullie het wel.Het is een koude kille ochtend waarin er een stevig windje waait.
De pieten hadden al noodlijnen om voor het geval dat ze van het dak donderden door de harde wind.
Vanmorgen liep er een egel met een plastic tas op zijn rug,en ik vroeg mij af of het een zwerfegel was of dat er een wel heeele grote condoom op zijn rug zat of dat er gewoon een tasje op vastgerpikt zat.Het was in ieder geval heel stekelig,dus heel voorzichtig heb ik het tasje van zijn rug geplukt,en er kon geeneens een bedankje af.Vandaag breekt hier en daar de zon door, (zeggen ze)maar op de meeste plaatsen blijft het bewolkt. Vanavond gaat het in het westen regenen.(tuurlijk echt nederland) De temperatuur ligt vanmiddag rond 9 graden. en er waait een krachtige zuidenwind, kracht 6. In het weekeinde regent het van tijd tot tijd.
Nu dat was het dan voor vanmorgen.En aan het einde van de dag kan iedereen zeggen LEKKER het is weer WEEKEND.Voor iedereen die wedstrijden moet doen,veel plezier en succes.
Willemijn we gaan zondag om 12.00 uur.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 08:00

Mogguh!

Nee het mag niet regenen zaterdag dan loopt mijn schmink van me gezicht als piet haha! Ik mag mariekes paard gandhi lenen echt helemaal top joh Haha!

Ohh waarom is het nou zo koud brr ik moet zo werken bluh!
Helaas kan ik zondag niet mee mar maar die keer erna ga ik zeker mee hoor!

gr

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 09:46

Zirano schreef:
Ik weet precies waar je het over hebt.Als ik iets leuks zie(halster of zo koop ik het ook hoor voor Zirano.Alle dekens heb ik maar nu in speciale vacuumzakken gedaan want meneer krijgt ze toch niet meer op.Dus inderdaad manlief vraagt altijd hoe het geld nou zo snel gaat.Halstertje hier,vitamientje daar.Spulletjes voor Chantal etc.etc.

Breek me idd de bek niet open Rolleyes Bij mij vliegt het geld gewoon met bakken de deur uit sinds ik Omar heb. Veearts hier, tandarts daar, hoefsmid, nieuwe deken etc. etc. Je kunt het zelf ook zo gek maken als je zelf wilt maar ik vind het ook leuk als Omar mooie dekjes en dekens enzo heeft Lachen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 09:50

Nee het mag morgen niet regenen hoor

Voor alle Pieten die voor het eerst meedoen: neem een zwarte maillot mee en een zwarte koltrui!! Dat hebben ze namelijk bijna niet te leen.

Ook make-up remover en handdoeken enzo zijn handig om de zwarte troep daarna weer weg te poetsen Tong uitsteken

Ik heb al zin in morgen Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 10:36

Ja, Annemiek dat vind ik nou ook... Bella in het nieuw steken vind ik nog veel leuker dan nieuwe kleren voor mezelf kopen...
Behalve jassen, ik heb echt een jassen-tic Tong uitsteken

Veel plezier bij het 'pieten' morgen! Ik ga echt duimen dat het droog blijft.
Ik hoop ook dat het vanavond droog blijft, want dan gaan we het paardje van Nadine verhuizen, langs de weg. Van Eureka naar Theo. Zal een dik half uur stappen zijn denk ik....
Brenda gaat mee, om de auto te rijden. Anders moeten we dat pokke-eind ook weer terug lopen... Verdrietig Thnx Bren! Haha!

Over een uurtje ga ik naar stal. DA komt tussen 12 en 1, en dan wil ik er gewoon om 12 uur zijn Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 12:26

Het is erg leuk op mijn nieuwe functie wel erg veel nieuwe info maar dat komt nog wel, collega's lijken wel aardig dus dat is mooi, vanavond uitgebreid verslag, kan op de 1ste dag niet uitgebreid gaan zitten bokken Tong uitsteken

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 13:00

Haha ja Sjorsie dat zal ik maandag ook wel hebben denk ik Lachen dan begin ik ook weer een nieuwe job. Fijn dat je het naar je zin hebt op je 1e dag!!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:03

Dabo: nog niet gezien Haha! ,ik zal vanavond even kijken en hopen dat ik het geld niet vergeet in je kast te leggen vorige keer was ik ook vertrokken en dacht ik er pas onderweg aan Bloos

Sjorsie: bedankt voor het loszetten,dat met die peesjes is top gedaan hoor! was ze nog een beetje braaf?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:27

Dag was super gegaan vandaag, alleen een wat fanatieke inwerker aangewezen gekregen en daardoor ben ik nu helemaal op, kon nog net naar huis terug rijden zonder ongelukken, ik ga daarom vanavond even niet naar Taams, ben er morgenochtend ochtend toch weer, want het is WEEKEND!!!!! Haha! Haha!

@ Naadje24: ze was super braaf, ze had wel wat veel suiker of kleurstoffen gehad vooraf want ze heeft aan een stuk door lopen rennen en bokken, met Wildrose erbij moet Abel wel snel een topconditie gaan krijgen Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:31

@ Dabo: ik ken dat maar al te goed, voor mijn vorige paard had ik 6 zweeetdekens, na 3 jaar valt mee he, voor Abel die nu 2.5 is heb ik er nu al 6 hihi en iets van 5 verschillende halsters, tsja het is een tik he Knipoog en dan heb ik ook nog enorm veel kleuren dekjes , want ja je moet af en toe gewoon een nieuwe hihi

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:33

AnneOmie schreef:
Haha ja Sjorsie dat zal ik maandag ook wel hebben denk ik Lachen dan begin ik ook weer een nieuwe job. Fijn dat je het naar je zin hebt op je 1e dag!!

het was een erg leuke dag en dat is zeker een fijn begin, maar ik ben nu wel kapot, m'n hoofd knalt voor mijn gevoel uit elkaar, maar ik ben wel erg tevreden.
Jij ook alvast succes maandag Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 17:36

@Azzaro: we zijn enorm benieuwd naar de foto's, ooit gezien Ghandi met een Piet op z'n rug Lachen Haha! hihi veel plezier morgen

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 19:17

sjorsie schreef:
Dag was super gegaan vandaag, alleen een wat fanatieke inwerker aangewezen gekregen en daardoor ben ik nu helemaal op, kon nog net naar huis terug rijden zonder ongelukken, ik ga daarom vanavond even niet naar Taams, ben er morgenochtend ochtend toch weer, want het is WEEKEND!!!!! Haha! Haha!

@ Naadje24: ze was super braaf, ze had wel wat veel suiker of kleurstoffen gehad vooraf want ze heeft aan een stuk door lopen rennen en bokken, met Wildrose erbij moet Abel wel snel een topconditie gaan krijgen Haha!

hahaha ze heeft elke dag teveel suiker en kleurstoffen
Zo is ze nou elke dag Clown

Allano2502

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 20:33

morge vermoeiende dag ..zometeen verjaardag en dan morge weer kwart over7 me bed uit 8uur op stal zijn half9 les en dan 10uur sminken optocht:P word zeker wel gezellig met de mensen Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 23:00

Wij maar denken dat het goed gaat met Zirano,aan het einde van de middag gingen we hem buiten zetten en vonden een druppeltje bloed,nadat hij los stond.Toen we hem na een kwartiertje binnen haalden bleek zijn hele achterbeen onder het bloed te zitten,inclusief zijn stalwanden.Dus Emmeloord maar gebeld hun antwoord de DA erbij en als het kritiek is meteen naar Emmeloord en opereren vannacht.
Dr knibbe kwam om 22.00 uur en keek,Zirano dacht die kan ik wel even een knietje geven en kwam meteen daarna omhoog op dat moment stak de da zijn vinger in de wond en trok deze met een ruk helemaal open,en er kwam zo'n 1 tot 11/2 liter oud operatiebloed uitzetten.Dus meneer staat momenteel met twee rode voetjes,we gaan dus weer een stapje terug en vaak stappen en antibiotica elke dag afsponzen en de da komt elke dag kijken want het moet nu echt nog even open blijven dat alle smurrie eruit kan.Deze smurrie zat tussen buikholte en koker in.Zirano was echt giga onder de indruk van alles,maar was wel weer meteen heeeeeeeeeelllllll lief.(zoals altijd)

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 23:16

Jeetje Marjan! Arme Zirano!! Arme jullie ook Verdrietig
Beterschap maar weer he! Dan maar weer even een stapje terug, als het maar weer goed komt, en dat komt het natuurlijk Haha! *duim duim duim*

Sjorsie, leuk zo'n drukke dag, maar nu weet ik nog steeds niet wat je doet? (voor werk dus) Haha!

Buddy is goed verhuisd, die staat nu lekker in zijn nieuwe stalletje.

Vanavond zag Bella er niet uit zeg.. ze had haast niet gegeten (biks wel Knipoog ) en er hing een slijmerig takje uit haar mond.. dat heb ik eruitgehaald, heel slijmerig. Aan de andere kant zat ook nog een slijmerig propje. Ik hoop dat ze zich morgen beter voelt!

Iedereen die meegaat veel plezier bij de Pietentocht! Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 23:18

Hoe is het met Dancer gegaan vandaag?? Was Bella bij de tandarts geweest vandaag?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 23:27

Ja, vanmiddag. Ze was verdoofd, en die was nog niet helemaal uitgewerkt denk ik.... arm paard.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Dancer gegaan is! Ze waren nog met hem bezig vanmiddag toen ik naar huis ging.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-06 23:51

Arme zirano,gelukkig stond ie er even later wel wat vrolijker bij he marjan...enne...nu veel spruitjes Clown

Sjorsie:
abel heeft een klein uurtje vanavond met wild rose in de paddock gestaan,ze hebben flink gerend
z'n bilkoord van zijn deken was wel stuk en heeft willemijn provisorisch vastgemaakt.

edit:

heb een nieuwe avatar Clown
hoe vinden jullie hem Tong uitsteken