bloempie186 schreef:nou jongens, morgen komt de DA voor dancer! k ben benieuwd wat t nu weer is. hoop dat t meevalt....anders zien jullie me over een paar maanden weer met red devil door de bak sjeesen
Succes morgen Mayo!! Ik duim voor jullie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bloempie186 schreef:nou jongens, morgen komt de DA voor dancer! k ben benieuwd wat t nu weer is. hoop dat t meevalt....anders zien jullie me over een paar maanden weer met red devil door de bak sjeesen
hahahaha (grapje hoor!)

(echt heftig hoor!) Niet schrikken als je in die kast gaat kijken dus! hahaha 

Zirano schreef:Ik weet precies waar je het over hebt.Als ik iets leuks zie(halster of zo koop ik het ook hoor voor Zirano.Alle dekens heb ik maar nu in speciale vacuumzakken gedaan want meneer krijgt ze toch niet meer op.Dus inderdaad manlief vraagt altijd hoe het geld nou zo snel gaat.Halstertje hier,vitamientje daar.Spulletjes voor Chantal etc.etc.
Bij mij vliegt het geld gewoon met bakken de deur uit sinds ik Omar heb. Veearts hier, tandarts daar, hoefsmid, nieuwe deken etc. etc. Je kunt het zelf ook zo gek maken als je zelf wilt maar ik vind het ook leuk als Omar mooie dekjes en dekens enzo heeft

Thnx Bren! 
dan begin ik ook weer een nieuwe job. Fijn dat je het naar je zin hebt op je 1e dag!!
,ik zal vanavond even kijken en hopen dat ik het geld niet vergeet in je kast te leggen vorige keer was ik ook vertrokken en dacht ik er pas onderweg aan

en dan heb ik ook nog enorm veel kleuren dekjes , want ja je moet af en toe gewoon een nieuwe hihi AnneOmie schreef:Haha ja Sjorsie dat zal ik maandag ook wel hebben denk ikdan begin ik ook weer een nieuwe job. Fijn dat je het naar je zin hebt op je 1e dag!!
hihi veel plezier morgen sjorsie schreef:Dag was super gegaan vandaag, alleen een wat fanatieke inwerker aangewezen gekregen en daardoor ben ik nu helemaal op, kon nog net naar huis terug rijden zonder ongelukken, ik ga daarom vanavond even niet naar Taams, ben er morgenochtend ochtend toch weer, want het is WEEKEND!!!!!![]()
@ Naadje24: ze was super braaf, ze had wel wat veel suiker of kleurstoffen gehad vooraf want ze heeft aan een stuk door lopen rennen en bokken, met Wildrose erbij moet Abel wel snel een topconditie gaan krijgen

*duim duim duim*
) en er hing een slijmerig takje uit haar mond.. dat heb ik eruitgehaald, heel slijmerig. Aan de andere kant zat ook nog een slijmerig propje. Ik hoop dat ze zich morgen beter voelt!