Ja daarom, ik wil liever niet in het donker nog gaan fietsen want ik zie al zo lekker veel 's avonds en dat wordt dan natuurlijk nog een stuk leuker met een weggetje en aan allebei de kanten greppel
Jawel, ik ga straks even mezelf heeeel goed inpakken en die camera in een tas in een tas doen (t ding doet het niet meer optimaal maar toch wel voorzichtig ermee doen) en dan ga ik op mijn trektocht
Ben nog aan het proberen iemand mee te slepen naar stal, ik wil een foto van mij en Vincent in de sneeuw :p
Ik kan niet naar stal M'n slot is stuk gevroren van m'n fiets. Dus ik moet ofwel een lift zien te regelen heen en terug, of hij moet het vandaag zonder mijn aanwezigheid doen. Want ik heb dat stuk van hier naar daar al een keer gelopen en daar werd ik niet zo vrolijk van
Mootje
Geplaatst: 21-12-09 15:05
Dat is balen Rachelle! Wil een van je ouders je niet brengen? Wij moeten eerder weg van onze baas, zodat we voor het donker thuis zijn!
M'n pa heeft geen rijbewijs (en dat is maar goed ook) en m'n moeder is nu onderweg naar d'r werk Dus dat wordt morgen proberen of m'n ma me niet kan brengen ,ze kreeg net met moeite al d'r auto uit het parkeervak gereden. Leuk joh, sneeuw En vanavond gaat er nog meer vallen zeiden ze. Humms. Aan de ene kant vind ik het heel leuk, aan de andere kant is het ook best lastig =(
wel prettig dat je eerder naar huis moet, fijne baas heb je dan
Mootje
Geplaatst: 21-12-09 15:42
Ja, de dekens heb ik gevonden. Dank je wel
Moet ik Jims nog doen vandaag?
Roelof heeft net afgebeld, jammer, maar begrijpelijk!
Ik ben er net even tussen uit geglipt van mn werk. Even snel Joe zn stal gedaan, even in de molen en eventjes in paddock... en toen zoeff (naja.. zoef.. dat is niet echt te doen met die sneeuw) weer naar m'n werk. Weet nog niet zeker of ik vanavond ga... Ik vond het net al niet erg fijn op de weg.. En als het ook nog gaat sneeuwen..
Zoo mijn poownie was druk vandaag:O, ik sprong aan in galop en hij ging ineens bokken en heel hard rennen, en zippo ging meedoen! Gelukkig zijn we allebei met de schrik vrij gekomen. Komt echt door het weer denk ik! Had hem in de achterste paddock gezet met santos, ze stonden tot aan de knien in de sneeuw, heb leuke plaatjes!:)
Mootje
Geplaatst: 21-12-09 16:30
Gisteren heeft Dorus gewoon met Jimmy in de sneeuw gestaan. Ik had nog gevraagd of Dorus geen klompvoetjes had gekregen Maar dat was niet zo!