1. ze staat dik doordat ze nauwelijks wordt bereden 2. Ze wordt 3 maar per week gelongeerd met veels te korte bijzets 3. de piste is gewoon om de benen KAPOT te rijdne...
En ze moet daar nog een maand staan.
En t ryden ging nie echt, ze was superzotjes en zo...
twas wandeling, en het meisje van Dreamboy vroeg of ik weer met der pony wou Ie was braver dan de vorige keer twas echt lastig, heeltijd draf en super veel galop maar wel wijs
We moesten groepswerk maken voor Latijn, een latijnse krant, saaie opdracht. We mochten niet kiezen met wie we wilden samenwerken en ik moest met het grootste scharminkel uit de klas. Ze is VRESELIJK. Toen ik op skireis was heeft ze alle teksten al geschreven ( uitermate slecht dan nog ) en ik heb dan maar de tekeningen gedaan aangezien zij alles al gedaan had.
Ze vond het goed.
En nu blijkt dat ze naar de leraar latijn is gestapt en gezegd heeft dat ik NIETS GEDAAN HEB. SCHOK SCHOK SCHOK!! Ik heb nu 20/40 en zij 34/40
SCHANDE!!!!
De vuile achterbakse ****.
Ik ben ZOOO BOOS;
Ik ben naar die leraar latijn ( die ik haat )gegaan en heb het hem eens goed gezegd en vanavond krijgt hij nog een boze telefoon van mijn ouders.
jaa ie kan super veel eigenlijk, maja da meisje is nog klein enzo, ma ze doe hard aar beest en het lukt beter en beter ie noemt dreamboy van 't eeksen, afstamming nabor ook ze eeft regelmatig les in maldegem ook, ma dan van die ronny
nja khad dus e taak van chemie waar dak nix van snapte.. ma kgaat morgen wel vlug overschrijven en keb dan morgen ook nog een toets van chemie en tis van pg 52 tot 65 en kmoe nog beginnen majah kgaat gwn es lezen ben zoieso toch gebuist