Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Dus... gaan er nog meer mensen? Als je een bruine en zwarte ijslander ziet met op de zwarte een veelste groot persoon.. dan moet je even roepen
hihi
Doorrijplekken op mn kont hihi, en dat is níet leuk!!
Lavandula schreef:Lekker zeg Nandoman!! Ik wil ook ooit nog eens heel graag een strandrit te paard maken! (Nog nooit gedaan..) Maar als het goed is gaan we deze zomervakantie met de IJslanders!
)Citaat:Gisteren 2,5 uur in het bos gereden, het sprongetje genomen en ook door de doorwaadbare geweest, was heerlijk!
Citaat:Máár.. ik heb gewoon voor het eerst in mijn 11 jarige rijcariereDoorrijplekken op mn kont hihi, en dat is níet leuk!!
![]()
Wie weet wat ik er aan kan doen??
Zal wel door de warmte komen, dan schuurt alles wat meer.. 

scooby schreef:Joehoe!
Damn ik ben lui vandaag, zou gaan bootje varen met mijn vader, maar die is al een paar uur zoek.
Heb nogal wat vrienden beloofd dat ik ze een rondje door de Amsterdamse grachten zou gaan varen deze zomer, maar als je naar links wilt moet het stuur naar rechts en als je naar rechts wilt moet het stuur naar links, en je mag nergens tegenaan varen *waaah ingewikkeld*
Ben ook weer begonnen met zoektocht naar nieuw bijbaantje
(niet alles is oude troep hoor
) :

scooby schreef:een Overall![]()
Btw, nice hoofdstel heb je in de aanbieding Schimmm
Whoehoe *jeuj*