Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Maar goed, het is inmiddels bijna kwart over 11 dus tijd voor een bakje koffie.
Ik heb gister in de bak gereden en het reed echt heel erg goed. Ik voelde Thom geen eigen tempowisselingen meer maken bij M en C want het is daar dus totaal niet meer zwaar. Ben echt superblij hiermee..
Hoelaat zijn jullie op stal???Reentjuh schreef:Haha, die zal wel denken... zooooooo die is dik geworden, haha!
Reentjuh schreef:Ik ga vanmiddag ook weer proberen in de bak te rijdenHoelaat zijn jullie op stal???
Een vriendin van de manege komt vanmiddag ook ffies kijken, want zij heeft Froukje al een tijdje niet meer gezien. Haha, die zal wel denken... zooooooo die is dik geworden, haha!
Serada schreef:Reentjuh schreef:Ik ga vanmiddag ook weer proberen in de bak te rijdenHoelaat zijn jullie op stal???
Een vriendin van de manege komt vanmiddag ook ffies kijken, want zij heeft Froukje al een tijdje niet meer gezien. Haha, die zal wel denken... zooooooo die is dik geworden, haha!
Ik ben er tegen een uur of 4 en jij?
Yustin schreef:Wordt weer druk in de bak dus

banjers schreef:Hoi hoi,
Ik ben dus die vriendin die vanmiddag met Ireen mee zou komen. Jammer genoeg is er op het laatste moment iets tussen gekomen (schaam schaam), waardoor ik niet mee kon.
Ik ben wel benieuwd naar Froukje hoor, want heb d'r echt al zo'n lange tijd niet gezien. Haha Ireen heeft pas een paar foto's laten zien van Froukje, ze was flink aangekomen sinds de laatste keer dat ik haar zag.
Volgende week dinsdag gaan we het opnieuw proberen, toch Ireen? Misschien zie ik jullie volgende week dinsdag wel!
Groetjes,
Sandy
Maarre...Froukje is niet dik geworden hoor, welnéé!! Ze is gewoon drachtig van het gras
Volgens mij is dat toch een Friesekwaal want als je die Friezen hun gang laat gaan groeien ze allemaal dicht. Thom begint gelukkig eindelijk weer een beetje slanker te worden maar het kost echt wel tijd en moeite hoor. Volgend jaar toch iets anders gaan aanpakken denk ik

Yustin schreef:Heey allemaal!
Straks weer lekker rijden op yussie!
Yustin schreef:Jaaa die zien er super uit! whow nou ik ga zeker genieten!!!
Do en Vrij is groomie er voor Yus, maar zaterdag ga ik er ook weer tegenaan hoor!!
Ga je ook rijden vandaag?
Maar als het lukt, ga ik er zeker weer even op! 
banjers schreef:Wat een ontvangst![]()
@Serada; Bekende paardjes?? Wie ken je dan?
Haha je dat friese snel dik worden ben ik ook achter. Verzorg nu een fries van 2 pff wat is die dik zeg, sinds ze bij ons staat is ze gelijk op dieet.
Terwijl Nienke (friesxkwpn) weer bijgevoerd moet worden, omdat ze te dun is. Gekke paarden ook allemaal he.
banjers schreef:Hoi hoi,
Ik ben dus die vriendin die vanmiddag met Ireen mee zou komen. Jammer genoeg is er op het laatste moment iets tussen gekomen (schaam schaam), waardoor ik niet mee kon.
Ik ben wel benieuwd naar Froukje hoor, want heb d'r echt al zo'n lange tijd niet gezien. Haha Ireen heeft pas een paar foto's laten zien van Froukje, ze was flink aangekomen sinds de laatste keer dat ik haar zag.
Volgende week dinsdag gaan we het opnieuw proberen, toch Ireen? Misschien zie ik jullie volgende week dinsdag wel!
Groetjes,
Sandy

Is Thomas een fries?? En heeft z'n eigenaresse lang blond haar?? Als dat zou is, dan weet ik het misschien nog wel..maar niet helemaal zeker. Sorry klinkt allemaal een beetje vaag, maar kan het me niet meer helemaal goed herrineren. banjers schreef:Jep ik verzorgde Goldflower toen ze bij Middendelfland stond..De naam Thomas kan ik wel, maar kan me niet goed meer herrinneren wie daarbij hoordeIs Thomas een fries?? En heeft z'n eigenaresse lang blond haar?? Als dat zou is, dan weet ik het misschien nog wel..maar niet helemaal zeker. Sorry klinkt allemaal een beetje vaag, maar kan het me niet meer helemaal goed herrineren.