Stal Langelaan praat

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Yustin

Re: Stal Langelaan praat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 09:46

whahaha ja je hebt gelijk!!
Sorry ik ben nog steeds een beeeeetje blondt

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 10:15

Heej allemaal,

Eindelijk even op Bokt kunnen kijken (hoezo verslaafd...) want ik was op mijn werk en ik werd met allerlei vervelende dingen lastig gevallen Boos! ! Maar goed, het is inmiddels bijna kwart over 11 dus tijd voor een bakje koffie.

Wil, super dat je hooi gaat halen. Het zal vast de laatste keer zijn want tegen de tijd dat dit op is kunnen we het hooi van het land gaan gebruiken. Arjan heeft iets van 160 grote balen staan dus dat is voorlopig genoeg haha. Haha! Ik heb gister in de bak gereden en het reed echt heel erg goed. Ik voelde Thom geen eigen tempowisselingen meer maken bij M en C want het is daar dus totaal niet meer zwaar. Ben echt superblij hiermee.. OK dan!

Mir ga je vandaag ook met Yus aan de slag of laat je hem nog een dagje staan?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 10:52

Ik laat hem nog een dagje staan Lin! Morgen kan hij het zadel wel weer op denk ik!
Ik wil Yus eigenlijk longeren vandaag, maar ik weet niet of ik los mag longeren in de nieuwe bak (met touwtje ertussen).....Het is een soort van losgooien, zo kan je het zien. maarja aan de lijn gaat hem niet worden met die bolle Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 12:32

Ik ga vanmiddag ook weer proberen in de bak te rijden Haha! Hoelaat zijn jullie op stal???
Een vriendin van de manege komt vanmiddag ook ffies kijken, want zij heeft Froukje al een tijdje niet meer gezien. Haha, die zal wel denken... zooooooo die is dik geworden, haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:07

Reentjuh schreef:
Haha, die zal wel denken... zooooooo die is dik geworden, haha!

Gewoon zeggen dat ze drachtig is van een Rypkehengst... Schijnheilig

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:07

Reentjuh schreef:
Ik ga vanmiddag ook weer proberen in de bak te rijden Haha! Hoelaat zijn jullie op stal???
Een vriendin van de manege komt vanmiddag ook ffies kijken, want zij heeft Froukje al een tijdje niet meer gezien. Haha, die zal wel denken... zooooooo die is dik geworden, haha!

Ik ben er tegen een uur of 4 en jij?

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:12

Serada schreef:
Reentjuh schreef:

Ik ben er tegen een uur of 4 en jij?

Ik denk ook rond half4, 4 uur!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:14

Wordt weer druk in de bak dus Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 13:19

Yustin schreef:
Wordt weer druk in de bak dus Haha!

Haha, ja gister waren we ook met zijn 3en aan het rijden, maar kan de bak makkelijk aan, hahahaha!
Arjan zei gister nog, normaal hadtie de bak nu allang moeten slepen, omdat het dan al geen doen meer was met die bak. Maar nu hoeft het nog niet, hihi!

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 19:41

Hoi hoi,

Ik ben dus die vriendin die vanmiddag met Ireen mee zou komen. Jammer genoeg is er op het laatste moment iets tussen gekomen (schaam schaam), waardoor ik niet mee kon.
Ik ben wel benieuwd naar Froukje hoor, want heb d'r echt al zo'n lange tijd niet gezien. Haha Ireen heeft pas een paar foto's laten zien van Froukje, ze was flink aangekomen sinds de laatste keer dat ik haar zag.
Volgende week dinsdag gaan we het opnieuw proberen, toch Ireen? Misschien zie ik jullie volgende week dinsdag wel!

Groetjes,
Sandy

Owens_hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:14

banjers schreef:
Hoi hoi,

Ik ben dus die vriendin die vanmiddag met Ireen mee zou komen. Jammer genoeg is er op het laatste moment iets tussen gekomen (schaam schaam), waardoor ik niet mee kon.
Ik ben wel benieuwd naar Froukje hoor, want heb d'r echt al zo'n lange tijd niet gezien. Haha Ireen heeft pas een paar foto's laten zien van Froukje, ze was flink aangekomen sinds de laatste keer dat ik haar zag.
Volgende week dinsdag gaan we het opnieuw proberen, toch Ireen? Misschien zie ik jullie volgende week dinsdag wel!

Groetjes,
Sandy

Hallo Banjers, Welkom op ons gezellige staltopic. Haha!
Jammer dat je er niet kon zijn, het was weer gezellig druk vanmiddag Knipoog
Tja Froukje zal je zeker flink van opkijken denk ik.
Die is zwaar overtijd Haha!
nou misschien tot volgende week Nagelbijten / Gniffelen

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 08:37

Hai Sandy, welcome bij Langelaan...Ik heb even naar je profiel gekeken en ik zag dat je een paar bekende paarden hebt verzorgd Haha! Maarre...Froukje is niet dik geworden hoor, welnéé!! Ze is gewoon drachtig van het gras Tong uitsteken Volgens mij is dat toch een Friesekwaal want als je die Friezen hun gang laat gaan groeien ze allemaal dicht. Thom begint gelukkig eindelijk weer een beetje slanker te worden maar het kost echt wel tijd en moeite hoor. Volgend jaar toch iets anders gaan aanpakken denk ik Rolleyes

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 08:44

Heey allemaal!
Straks weer lekker rijden op yussie! Haha!

Banjers, welkom in ons oergezellige topic Haha!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 08:58

Yustin schreef:
Heey allemaal!
Straks weer lekker rijden op yussie! Haha!

Zijn wondjes zijn netjes dichtgegaan hé...wat zal je van de bak genieten joh! Knipoog

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 09:10

Jaaa die zien er super uit! whow nou ik ga zeker genieten!!!
Do en Vrij is groomie er voor Yus, maar zaterdag ga ik er ook weer tegenaan hoor!!
Ga je ook rijden vandaag?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 11:08

Yustin schreef:
Jaaa die zien er super uit! whow nou ik ga zeker genieten!!!
Do en Vrij is groomie er voor Yus, maar zaterdag ga ik er ook weer tegenaan hoor!!
Ga je ook rijden vandaag?

Eeeh hangt ervan af hoeveel tijd ik heb. Ik moet vandaag wat kleine klusjes doen en die kan ik eigenlijk niet langer meer uitstellen Bloos Maar als het lukt, ga ik er zeker weer even op!

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 14:43

Wat een ontvangst Bloos
@Serada; Bekende paardjes?? Wie ken je dan?

Haha je dat friese snel dik worden ben ik ook achter. Verzorg nu een fries van 2 pff wat is die dik zeg, sinds ze bij ons staat is ze gelijk op dieet.
Terwijl Nienke (friesxkwpn) weer bijgevoerd moet worden, omdat ze te dun is. Gekke paarden ook allemaal he.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 22:08

banjers schreef:
Wat een ontvangst Bloos
@Serada; Bekende paardjes?? Wie ken je dan?

Haha je dat friese snel dik worden ben ik ook achter. Verzorg nu een fries van 2 pff wat is die dik zeg, sinds ze bij ons staat is ze gelijk op dieet.
Terwijl Nienke (friesxkwpn) weer bijgevoerd moet worden, omdat ze te dun is. Gekke paarden ook allemaal he.

Nou ik herken Macho, Troy en Goldflower... Ja Haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 08:56

banjers schreef:
Hoi hoi,

Groetjes,
Sandy

Heeey San,

Leuk dat je weer eens reageert op het topic, hihi! Moet je veel vaker doen joh! Ja, volgende week dinsdag gaan we nog een poging wagen, anders weet ik het ook niet meer, hihi!

Ja en Froukje is aardig aan de dikkie dikkie kant, hihi! Maar dit had ze wel ff nodig hoor! Vind het wel lekker voor d'r! En nu kunnen we d'r weer voorzichtig aan een beetje aan het werk zetten, dus hopen dat het allemaal spieren gaan worden, hihihihihihi!

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 11:16

@Serada; wat leuk joh, hihi ik kan jou niet, jij mij niet maar m'n verzorgpaardje herken je wel Haha!
Bij Macho ga ik af en toe nog wel is langs, dat is wel erg leuk. En het gaat erg goed met hem!! Troy is weer terug naar z'n eigenaren, wat een onwijs lief paard is dat zeg..Jammer dat het precies hem nu weer tegen zit! En Goldflower heb ik eigenlijk al een hele tijd niks meer van gehoord, ik ben nog een keertje langs geweest toen ze bij Poot stond, maar verder niet meer.
@Ireen; We gaan zorgen dat het dinsdag gaat lukken! Haha anders weet ik het ook niet meer hoor, elke keer kan of jij niet of ik niet. Hihi ik zal proberen wat vaker te reageren, tis alleen zo druk met paardjes, school, stage en m'n werk enz. hihi

Tot dinsdag allemaal!!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 11:39

Hey San, jij verzorgde Goldflower toch toen die nog op Middendelfland stond? Daar heeft Linda ook gestaan! Linda is van Thomas, en zij heeft ook bij bij Cees Poot gestaan, haha!

Sandy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 11:51

Jep ik verzorgde Goldflower toen ze bij Middendelfland stond..De naam Thomas kan ik wel, maar kan me niet goed meer herrinneren wie daarbij hoorde Schijnheilig Is Thomas een fries?? En heeft z'n eigenaresse lang blond haar?? Als dat zou is, dan weet ik het misschien nog wel..maar niet helemaal zeker. Sorry klinkt allemaal een beetje vaag, maar kan het me niet meer helemaal goed herrineren.

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-06 11:55

Zo eondelijk heel ff tijd om wat te zeggen hier.
Deborah gezellig meid bijna op onze stal.
Ik zal je mislopen want ik ga met whis en daily.
Naar een tinker recordrit in kootwijk.

Dus dan zie ik je denk zondag wel.

Nou groetjes allemaal

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:49

banjers schreef:
Jep ik verzorgde Goldflower toen ze bij Middendelfland stond..De naam Thomas kan ik wel, maar kan me niet goed meer herrinneren wie daarbij hoorde Schijnheilig Is Thomas een fries?? En heeft z'n eigenaresse lang blond haar?? Als dat zou is, dan weet ik het misschien nog wel..maar niet helemaal zeker. Sorry klinkt allemaal een beetje vaag, maar kan het me niet meer helemaal goed herrineren.

Hahaha, nou maar San het klopt wel helemaal, haha! Thomas is inderdaad een fries en Linda heeft lang blond haar, haha!

Reentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-06 13:53

Ja, ben benieuwd hoe je het vindt in Kootwijk Peet. Is echt super mooi daar! Ik denk vanwege de lucht daar dat het Whis d'r longen wel goed zal doen hoor!
Morgen komt Daily een nachtje logeren hè! Ben benieuwd hoe Froukje en Daily zullen reageren als ze elkaar weer eens zien! Denk dat ze elkaar nog wel herkennen! Maar ja, ik moet morgenmiddag werken, dus ben er 's avonds pas, dan is Kim er denk ik niet Boos!