Ik moet tegen mezelf rijden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mAnDyXX schreef:iedereen zit weer op een leuke dus met de wedstrijd!
Even een vraagje waarneer is de volgende wedstrijd op hagenauwe?
diiLauraa schreef:@Karin, ik weet nog niet wat we gaan doen om het te vieren. Ik hoop dat hij thuis kan zijn!(zijn vader woont in Hoorn(gescheiden ouders) en soms kan hij niet zo maar terug naar A'foort. (heb trouwens wel 2 kettinkjes laten graveren) Hihi een half jaar is best lang, nou voor mij danHad niet verwacht dat ik serieus kon zijn met jongens en zeker niet op mijn 14e
haha.
Ik had eerst ook een dekje enzo;
dekje + halster + touw + longeerlijn + handschoenen en allemaal dezelfde lichtbruine kleur. Ook had ik een wit dekje gekocht. Het was bedoelt voor Final. Ik weet niet waarom.. De bruine spullen gebruik ik nu niet meer op de manege.. Het was voor haar en ik vind het niet leuk om het dan nu voor andere te gebruiken. Misschien dat mijn moeder het wil gebruiken voor de haflinger (daar kan ik wel mee leven. Maarja, Final heeft nu ook weer hele leuke nieuwe spulletjes.

Heb me proefje donderdag met vrijrijden geoefend, en laten we zeggen urnie komt zijn ras echt na!
Maar hij deed sommige dingen ook weer heel goed
Maar super leuk dat ik op Urnie zit! 

Ze hadden m in heel veel kleuren, maar deze paste het beste bij me rijbroek
van die dekjes. maar ik heb die ene van lisa voor sinterklaas gevraagd. nu hopen dat ik m krijg..
.. gaan jullie er gewoon mee in de les rijden??
maar nu kan ik niet

ja gaat hier echt hard
en soms wel meer dan 3 pag's per dag
Op Marcus, was echt leuk!