Aan het begin wilde ze veel en snel dus lekker proberen terug te rijden, paar overgangen gemaakt en beetje naar beneden. Later wilde ze alleen maar nog sneller en toen heb ik haar maar wat meer sneller laten lopen, wel nog steeds veel overgangen maken. Met het achteruit gaan ging ik elke kant op: Behalve achteruit. Zijwaarts, rondjes draaien, pasje vooruit om weer op de hoefslag te komen, wijken zijwaarts, maar achterwaarts

In de gallop ging het eerst zo langzaam dat ik bang was de boel op te houden en toen gaf ik wat meer de ruimte. Toen ging het dus de hard en plakte hij opeens achter Fox aan. Probleem, ik kreeg hem er niet meer weg. Reactie was nul, ik begon te veel na te denken en opeens ging het alleen maar hard. Toen had ik hem uiteindelijk op de volte begon Aad zich er mee te bemoeien (is ook zijn werk) en ging het nog steeds prut. Ik blokkeerde Bo en Bo blokkeerde mij en ik deed het echt slecht ...

antoinetje schreef:je kan ook beter bij je zwarte vriendjes zijn
WEet je dat ik nu op het niveau zit dat ik zelfs bij deze opmerking heel lang moest nadenken

zucht... Stomme proefwerkweek...