xManon_ schreef:Heb je nog last van een jetlag?
Viel vandaag wel mee, misschien moet het nog komen
. Alleen beetje moe en beetje koppijn maar niet heel erg ofzo, heb eigenlijk nooit erg last van jetlag. Behalve een x toen ik terug was uit Amerika, de dag erna heb ik tot 16:00 's middags uitgeslapen
.
xManon_ schreef:Meisje van 11 die was toch eigenlijk wat te lang voor hem?
Nee je haalt ze door elkaar haha
. Het meisje die Ban deed toen ik op LC was, is 14 en zij is idd wat te lang en was idd ook op vakantie toen ik in Zuid-Korea was.
Maar er is nog een ander meisje, die had de eigenares 'gevonden' omdat ze ergens in de buurt woont. Ben benieuwd hoe het rijden gaat, dus misschien ga ik zondag ff kijken want dan doet zij hem weer.
Vandaag hoefsmid voor Vanity en het andere paard van de eigenares van Vanity geweest. Toen ik weg was heeft Van een paar dagen heel kreupel gelopen heb ik gehoord van de eigenares. Ze heeft toen zelfs een paar dagen in verband gelopen
. Nu loopt ze eigenlijk nog steeds niet helemaal goed, ze heeft waarsch. een hoefzweer ofzo in haar rechtervoorhoef. Iig is er iets niet goed, je kon het ook ruiken zei de eigenares.
Ik was ff aan het uitmesten toen de hoefsmid bezig was met Van dus weet eigenlijk niet echt wat ze nou heeft maar de eigenares zou de smid nog ff bellen.
Daarna Bandit gereden zonder zadel en alleen met halster
had een halstertouw vastgeknoopt als teugels. Hij was braaf
maar hij was vandaag ook een beetje hyper
.