Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

LIQUITA

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:26

Als het weer zo blijft Afbeelding, zullen er weinig mensen zijn die gebruik maken van de buitenbak......denk ik.

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 20:53

LIQUITA schreef:
Als het weer zo blijft Afbeelding, zullen er weinig mensen zijn die gebruik maken van de buitenbak......denk ik.

Clown is waar Ja
morgen naar ooteman met Shenavallie Nagelbijten / Gniffelen
Daar gaat mijn zuurverdiende centjes! Tong uitsteken
Denk dat ik anders maar expres me portomonee ga vergeten Nagelbijten / Gniffelen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:14

We moeten even de burka van Fatima ruilen, hij is wel heel erg groot (paard compleet onvindbaar onder die deken Clown )! En met die nieuwe wetgeving, dat je HERKENBAAR moet zijn.... Cool

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:15

Shenavallie schreef:
We moeten even de burka van Fatima ruilen, hij is wel heel erg groot (paard compleet onvindbaar onder die deken Clown )! En met die nieuwe wetgeving, dat je HERKENBAAR moet zijn.... Cool

Tong uitsteken Wat is DAT ??
Ow dat is een haflinger Ja
echt waar, maar ze mag haar 'schoonheid' alleen aan haar baasje tonen *LOL* !

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 21:50

LIQUITA schreef:

Het zou zaterdag en zondag wat beter zijn, zelfs wat zon. En dan begint maandag de ellende weer.

Lekker hoor, moet maandag extra werken. Worden de Lijst en de kerstkaartjes nat, aaaaaaaaaaaaah

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 23:06

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 23:42

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 23:57

me to Ja
Kruip zo me bedje maar eens in Tong uitsteken

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 23:59

l0rdJ schreef:
viewtopic.php?f=53&t=694186

Nieuwe lord foto;'s!

Geweldig weer...heb reactie gegeven in het topic Haha! .

Ik ga ook m'n bedje opzoeken...morgen vroeg werken Doei, doei .

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 00:02

Doei!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 08:40

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 08:58

Wes wil weer eens een berichtje plaatsen, bij deze Knipoog

livemammaenpappaenomienopaenomarselenbenjulifintikdelivstevande
helewiroltxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!julizynirste1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ookejulizynnogstetsirste!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!gewoonvoordegrap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!groetjesvanwesley Lijst

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 09:02

Wat lief he Bloos ? Hier is hij ongeveer 20 minuten mee bezig geweest..... Haha!
Zal het even vertalen voor degene die er geen hout van begrijpen Knipoog

Lieve mamma en pappa en omi en opa en omarcel (is mijn broer) en ben (is de hond van mijn ouders) jullie vind ik de liefste van de hele wereld!

En dan nog iets over dat wij de eerste zijn.

tjaan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 10:46

jeeeeej ik ben lekker vrij vandaag Tong uitsteken
is het een keer mooi weer doet danique me paard vandaag omdat ze ook wedstrijd op hem heeft Tong uitsteken...

najah ik heb maar ff gevraagd aan die nieuwe eigenaren van toska of ik toska mocht rijden Lachen
en jahwel dat mocht Lachen dus ga zo ff lekker buiten ritje maken op die ouwe doos Lachen...
eindelijk weer na 2 maanden der op Lachen
ben wel zenuwachtig hoor Tong uitsteken ze is heel erg veranderd Tong uitsteken

en sannn spannend morge komt ie al Haha!
ik kom hem zeker even spotten Lachen..

dinsdag wordt ferro geschoren Lachen
de mesjes zijn eindelijk gearriveerd Lachen..
dus binnekort een kale ferro Haha!

xxxxxxxxx

edit : sorry vor het lange bericht Clown

wickedjazz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 11:48

*jeej* ik heb eindelijk me eigen vervoer. Ik ga morgen lekker op mijn nieuwe oude tweedehands brommer naar paparazzi Haha! SUPERBLIJ ben ik ermee Go jij! Go jij! Party!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 16:15

Huh...wat is het breed hier Nagelbijten / Gniffelen !!!!
Laatst bijgewerkt door LIQUITA op 09-12-06 16:15, in het totaal 1 keer bewerkt

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 16:15

Inderdaad zeg! Ik moest helemaal zoeken naar de typ balk!

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 16:16

Ik kan trouwens niet meer stoppen met foto's maken, vandaag mijn eerste shoot voor een ander gedaan, en nog wel van de moeder van pallieter!

viewtopic.php?f=53&t=694344&hilit=

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 17:34

l0rdJ schreef:
Ik kan trouwens niet meer stoppen met foto's maken, vandaag mijn eerste shoot voor een ander gedaan, en nog wel van de moeder van pallieter!

viewtopic.php?f=53&t=694344&hilit=

En? Is het gelukt?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 17:40

LIQUITA schreef:
Huh...wat is het breed hier Nagelbijten / Gniffelen !!!!

Haha, ja zeker errug breed, ik moet de balk een heel eind verschuiven nu om op berichtjes te kunnen reageren. En dat is een eind hoor op een kleine laptop. Lips are sealed

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 17:56

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 18:22

l0rdJ schreef:
viewtopic.php?f=53&t=694344&hilit= dat is het topic meelen, daar vind je je antwoord of het is gelukt hihi

Lips are sealed Sorry Niekie, ik had het niet gezien.
Maar nu wel hoor, heb berichtje gezet bij het topic. Clown

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 18:26

maakt niet uit hoor hihi,

P.s me mama en ik komen morgen naar je paardje kijken als tie er is!

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 18:30

l0rdJ schreef:
maakt niet uit hoor hihi,

P.s me mama en ik komen morgen naar je paardje kijken als tie er is!

Dat is lief en leuk Niekie, maar ik weet niet goed hoelaat we er zullen zijn. Ik schat iets van een uur of 3, maar kan ook wel later worden.
Maar je was geloof ik zowiezo al op Veldt vanwege Cheese! maken voor Tjaan toch?

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 18:41

nee dat gaat nit door, dat word volgende week.

Ik bel anders sann gewoon even van tevoren dan weet ik of hij er al is, en is tie der niet komen we later:P als jullie het niet hinderlijk vinden uiteraart! ENne dan neem ik fototoestel wel even mee, want moet natuurlijk wel bewijs komen dat hij der werkelijk is hihiu
Laatst bijgewerkt door A_Pallieter op 09-12-06 18:45, in het totaal 1 keer bewerkt