Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Thirz schreef:We gaan toch voor de roze![]()
Nou Nel, ben heel benieuwd wat eruit komt!!

Vind ook dat Daniel best kan hoor Mariek
*leest verder* Daan vind ik ook egt wel heel cool dan hoor! en Doortje ook
Leuke namen!
en nu liep ik dus achter, hoorde pas gister dat Kim gewonnen had.
Maar: volgende week weer ANTM!!!

Maar "gelukkig" had je t dus al in de krant gezien.
Jeej, ANTM weer! Ben benieuwd! (Ging ergens een verhaal dat t deze serie alleen maar meiden vanaf maat 36 waren ofzo?
t zal allemaal wel. Zowiezo hebben ze in Amerika iets meer spreiding in de maten dan hierzo met HNTM)
recht voor die bus langs. Flink op de rem natuurlijk! Zij stond voor dat gebouw aan de linkerkant van de weg en kijkt egt zo heel verbaasd om "hee een stilstaande bus, hier? en waarom kijkt iedereen naar mij?" Heel handig muziek op de fiets!
Wij waren nét toevallig deze keer gaan zitten!)
Daan is egt een leukje! een 16 mei veulen dus 
*pfffft* last van mn schouders. Als je dus niet ingeloot bent, moet je zelf opzoek naar een plekje wat nog niet op de lijst staat van geen van de Hogescholen hier en anders heb je dus een half jaar studie vertraging...
)
gelukkig!
Hij is echt té poepig gewoon!! Wat fijn dat alles ok is en Voice is vast een supermama! Mogen we snel een keertje op kraamvisite komen?

Das egt heel veel! *beseft zich nog maar een keer dat ik mazzel heb!*
De brieven moesten geloof ik op 2 april op de opleiding zijn en vanaf daar gingen ze naar de lokaties toe. De meeste studenten hebben dus ook voor de vakantie al soll gesprekken gehad. Mijn lokatie is de enige die pas afgelopen maandag iets van zich liet horen (jeej..) en nu moet ik dus komende dinsdag om 9 uur op soll gesprek (en het is vanaf rotterdam nog een halfuur met de tram, dus vroeg op
maarja, dat moet straks ook stél dat ik daar aangenomen word)
daar ben ik al heel blij mee!

om de een of andere manier past die naam egt precies bij der!
Bereid der maar alvast voor op een hoop aaitjes en een hoop aandacht

En bij wat voor iets heb je dan gesolliciteerd? Lijkt me echt een heel mooi land!