manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:07

Mn schoonouders kiezen de naam.
Maar volgens mij wordt het voor een hengst Daan (vernoemd naar Daniël) en een merrie Doortje ofzo, maar dat weet ik niet zeker...

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:08

Ja heel goed marieke, Daniël/Daan....haha

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:09

Nou, superleuke namen!! Lachen

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:10

Nou ik ga lekker mn bed in, als voice gaat bevallen dan bellen ze me wakker, dus dan laat ik het jullie zo snel mogelijk weten en met foto's natuurlijk.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 22:14

Nou, heel spannend zeg!
Ik duik ook mn bed in, vandaag van 9 tot 9 gewerkt, ben echt gaar Dromen

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 23:12

Pfff heb net met mn vader nog even mijn sollicitatie voor Verweggistan en mijn CV bekeken. Zeer vermoeiend....dus nu zo lekker naar mn bedje toe!
Spannend van Voice zeg...ik zal aan dr denken vannacht en morgenochtend meteen bokt checken Haha!
Is het een hengst of een merrie veulen van Paola?
Welterusten!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 09:08

Hmmm nog geen veulentje geboren neem ik aan?
Duim aub even dat het droog blijft, moet met Sharon naar priveles en ik heb echt geen zin om in de regen te moeten rijden...
Hoe is het nu met Nous?

En Bianz hoe is t met jouw nieuwe beebje?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 09:28

Thirz schreef:
We gaan toch voor de roze Knipoog
Nou Nel, ben heel benieuwd wat eruit komt!!

haha, zou ik doen *LOL*
Tink Pink én Topper gevoel, kan nie beter tog?! Nu kan het niet anders dat Toppie worden Haha!

en wat er uit komt? ik gok een tijger Ja
Vork
Wel luxe hoor, zo'n camera in de stal. Hoef je niet steeds te gaan kijken, maar je kan alles wel mooi bijhouden. Handig!
met een D.. hihi das idd toevallig Clown Vind ook dat Daniel best kan hoor Mariek Knipoog *leest verder* Daan vind ik ook egt wel heel cool dan hoor! en Doortje ook *LOL* Leuke namen!

Oeh Spannend dan nu hoor, vandaag maar een paar keer bokt checken denk ik voor t laatste nieuws van kindje voice Lachen

Bedenk me trouwens ook, heb helemaal niemand gehoord over de finale van HNTM Nors opkijken en nu liep ik dus achter, hoorde pas gister dat Kim gewonnen had.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 09:32

Een hengst Cis!
Moet de finale van HNTM nog kijken...maar had al in de krant gelezen wie de winnaar was, beetje jammer, maar ik sloeg het blad open en t stond daar met grote foto Clown Maar: volgende week weer ANTM!!!

Ja, dat roze shirt was toch echt de leukste, vallen we lekker op!
We willen wel gelijk foto's he Nel als t veulen er is Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 09:44

Bloos!
Ow goed... ik schrok al. Ik denk heel fijn heb ik t net voor Thirz verklapt Scheve mond Maar "gelukkig" had je t dus al in de krant gezien.

Ja! Go jij! Go jij! Jeej, ANTM weer! Ben benieuwd! (Ging ergens een verhaal dat t deze serie alleen maar meiden vanaf maat 36 waren ofzo? Verward t zal allemaal wel. Zowiezo hebben ze in Amerika iets meer spreiding in de maten dan hierzo met HNTM)

Ja roze knalt idd lekkr, en is lekkr vrolijk Ja

ow trouwens, Kim? hoe is t met jou? Moest jij deze week nou nog veel naar school? Overleef je t een beetje met de treinen of....?

was ook, rijden we Goes binnen met de bus maandag. Fietst er een miepje voor ons, die haalt een auto in en rijdt weer naar de stoepkant, wil de bus haar inhalen, fietst ze ineens zomaar naar de overkant van de weg Bloos! recht voor die bus langs. Flink op de rem natuurlijk! Zij stond voor dat gebouw aan de linkerkant van de weg en kijkt egt zo heel verbaasd om "hee een stilstaande bus, hier? en waarom kijkt iedereen naar mij?" Heel handig muziek op de fiets!
En vorige week in de tram met mn projectgroepje: ineens die tram vol op de rem. Wij reden achter een stoplicht langs, en de automobilisten hadden ook net op dat moment groen, en (ik denk) wij ook, dus beide bestuurders dachten dat ze door mochten*rem!* en ook egt nét geen boem (leuk als er dan mensen staan, die lagen dus ook allemaal in een warboel op elkaar Nagelbijten / Gniffelen Wij waren nét toevallig deze keer gaan zitten!)

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:31

Hoi hoi!
HIEP HIEP HIEP HOERAAAAAAAAAAAAAA!
Voice is vanacht rond 00:15 uur bevallen en heeft een hengst gekregen Naam: Daan.
Alles gaat goed!
Gisteravond keken mn schoonouders op de camera en toen was er niks aan de hand.
Toen ze na 12 uur keken lag er een veulen naast Voice.
Dus voice heeft netjes gewacht tot iedereen sliep.
Hier zijn de foto's....

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zo nou dit waren ze voor nu...
Hij is erg schattig, voice is ook erg lief en je mag er gewoon bijkomen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 11:36

Ah wat een super poepig Veulen Nel! Lovers Daan is egt een leukje! een 16 mei veulen dus Lachen
Gelukkig netjes alles goed gegaan! Super!
*gaat nog een keer foto's kijken*
Voice ligt er ook egt zo lief bij hè, egt met zo'n "mamma" gezichtje. "Kijk dat is mijn kind"
Lieffff!

Whoesh, hoor net via een klasgenootje dat ik zowiezo een stageplek heb volgend jaar (er werd geloot, omdat er dus veel te weinig plekken zijn, maar ik ben ingeloot Ja *pfffft* last van mn schouders. Als je dus niet ingeloot bent, moet je zelf opzoek naar een plekje wat nog niet op de lijst staat van geen van de Hogescholen hier en anders heb je dus een half jaar studie vertraging... Scheve mond )
Nouja, eerst maar eens solliciteren tegen mn 2 andere medestudenten en eens zien wat daar van komt.
En als ik dat nie haal, heb ik zowiezo nog ergens (geen idee waar of welke doelgroep) nog een stageplek Haha! gelukkig!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 11:47

Jippie!!! Go jij! Go jij! Hij is echt té poepig gewoon!! Wat fijn dat alles ok is en Voice is vast een supermama! Mogen we snel een keertje op kraamvisite komen? Lachen

Gefelicteerd Anne, idd een hele opluchting! Nu nog hopen dat de stageplek wel aansluit bij wat jij wilt! Wanneer beginnen de sollicitaties?

Owja Nel, mogen we Annemoon voor 24 juni lenen? Het is dan staldag op de Braamhof en Bianz en ik vonden het wel een leuk idee om een voltige-demonstratie te geven Clown

Nou, ik ga snel douchen en dan weer werken...

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 12:00

zit net die lijst beter te bekijken; 30 studenten hebben nu na sollicitatie ronde een stage. Van de overige studenten hebben 36 studenten wél een stageplek (ingeloot) en dus gwoon 36 studenten geen stageplek Bloos! Das egt heel veel! *beseft zich nog maar een keer dat ik mazzel heb!*

Uhm tja en die sollicitaties Clown De brieven moesten geloof ik op 2 april op de opleiding zijn en vanaf daar gingen ze naar de lokaties toe. De meeste studenten hebben dus ook voor de vakantie al soll gesprekken gehad. Mijn lokatie is de enige die pas afgelopen maandag iets van zich liet horen (jeej..) en nu moet ik dus komende dinsdag om 9 uur op soll gesprek (en het is vanaf rotterdam nog een halfuur met de tram, dus vroeg op Lachen maarja, dat moet straks ook stél dat ik daar aangenomen word)

Hoop idd wel dat ik een leuke plek krijg, straks is t én net niet wat ik wil én ver weg... Maargoed ik heb iig zowiezo een stageplek! Haha! daar ben ik al heel blij mee!
*hoop klasgenootjes hebben die zekerheid dus niet en die zitten nu zwaar in de stress...

suc6 op je werk thirz!
voltige demonstratie? zeg jullie willen dan ook vast wel publiek Schijnheilig

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 13:34

Wat een schatje Nel! Ik wil hem snel komen bewonderen!
Wat fijn dat alles goed is gegaan...
Het is een prachtig ventje!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 14:11

Uhhh thirz is dat serieus over 24 juni..........?!!???
T zal best mogen maar of annemoon zo voltige achtig is weet ik niet....haha
Bedankt voor de felicitaties!
Ik ben heel de dag op nieuwland en kan maar niet stoppen met bewonderen!
Als jullie een keer willen komen kijken is het misschien het handigst als jullie in 1x allemaal komen of als het niet kan in 2 x, want ik ben niet elke dag op nieuwland dus is het makkelijkst om in 1x jullie te ontvangen!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 15:31

AAhhhhh Nel wat een poepie!
Voice wordt vast een hele goede mama Haha!
Ok, dames wanneer kunnen we op kraamvisite? Zijn er nog meer mensen die deze week nog kunnen aangezien ik zaterdag alweer richting het noorden vertrek?
Maakt het voor jou nog uit Nel?

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 16:38

Hoooii!
Wat een ontzettend lief veulen! Ik kreeg ook al fan-sms van Marianne hihi! Nou, ik ben van de partij voor de kraamvisite; wanneer heeft iedereen tijd? En de naam vind ik ook heel erg leuk zo; een extra herinnering aan hun kleinkind Lachen
Wat heb ik weer veel gemist; ik moest echt veel bijlezen! Maak-me-gek t-shirts (die roze is cool!), familiebanden, Bar E achter B (nog even en je komt dus naar Braamhof om gezellig naar het strand te gaan?) en Cis hele leuke foto's van het ruiterbewijsweekend!!
En ook hier dan: Saartje! Veelgevraagd en langverwacht, hier is ze dan!
Ze wil heeeeel graag veel aandacht; ze volgt me overal en als ik maar ergens ga zitten moet ze bij me komen liggen. En als ze me hoort, maar niet ziet, begint ze heel zielig te miauwen haha! Al met al komt er dus heel veel van mijn scriptie schrijven met zo'n monstertje in de buurt Clown

Afbeelding
Dikke maatjes met paps

Afbeelding
Van spelen wordt je erg moe...

Afbeelding
Ik lounge graag op de bank

Afbeelding
Ik blijf niet stilzitten voor de foto!

Afbeelding
Tsja, zelfs tijdens het bokken wil ze graag aandacht, dus dan slaapt ze voor het toetsenbord Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 17:39

Ah wat een lief dropje! *krijgt een deja vu.. heb ik zoiets vandaag al nie eerder gezegt? Vork
Maar een leukje! Vind haar ook egt een Saartje Lachen om de een of andere manier past die naam egt precies bij der!
Vind haar ook zo snoezig bij je pa, dat neusje en die pootjes dan, egt lief!
Ze is ook egt leuk getekend op haar kopje, die ena laatste foto: egt 2 van die soort puntoortjes achtige driehoekjes op der voorhoofd! Leuk!
Zaterdag kom ik er meeten hoor Ja Bereid der maar alvast voor op een hoop aaitjes en een hoop aandacht Haha!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:22

Wat een schatje Bianz!
Ik ben model geweest vandaag bij Debora, het was echt wel leuk Haha!
Nooit geweten dat ik het in me had Knipoog
Hier ff een foto
Afbeelding

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 18:50

Ik kan helaas zaterdag niet Bianz, dus ik kom dr een ander keertje bewonderen.
Wij lenen trouwens de trailer bij de braamhof. Kim haalt m morgenochtend op en wij brengen m morgenmiddag terug! Is een van jullie dr morgenmiddag?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:07

Ah bianz jij hebt ook al zo'n schattig dropje in huis!
Bar, gave foto! Kan ik vanavond de rest bekijken?
Mijn sollicitatie naar Peru is op de bus....dus spannend afwachten nu! Hopelijk krijgen we snel bericht dat we mogen komen haha.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:10

Ik heb nog maar 3 foto's...
Die ene die ik al gepost heb en deze:
Afbeelding

Afbeelding

Ik krijg dr nog wel meer, maar deze staan nu op dr site!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:16

Haha Nel: het was geen serieuze vraag nee! Zie het ook nog niet voor me Knipoog

Superlieve Saartje!!! Ik ontdek ook al een simbablik, dus beware Clown
Mooie foto's hoor Bar, gaat Debo zich nu helemaal op mensen richten?

Nou, ik ga nog even de kamer versieren, er is morgen een kindje jarig, hiephoi!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:17

Owja, vergeet ik nog wat: Nou Cis, je zoekt het ook niet naast de deur he Knipoog En bij wat voor iets heb je dan gesolliciteerd? Lijkt me echt een heel mooi land!