Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en dit zadel was toch wel vrij prijzig en zit zooo lekker *pruillip*
Hopen dat ze er al zijn. Keep your fingers crossed!
Als ik de laatste vier gehaald heb, drie vandaag en een vrijdag, dan heb ik alles gehaald dit jaar.
(mag nog niet te vroeg juichen, ik weet het.
Tof dat het zo goed gaat! (en al op t peerdje gezeten?)
Juut schreef:Ja(en al op t peerdje gezeten?)
) Ik ben tot nu toe miojn dienst nog niet kwijt dus en dat gaat waarschijnlijk niet lukken. Hangt het in de lucht ofzo??
Heb dus alles in een keer gehaald dit jaar. Nu snel mijn portfolio aftypen en inleveren morgen. Volgende week dinsdag gesprek en dan ben ik door het tweede jaar heen.

Ze gaat hem vandaag opzoeken.
Daar ben ik erg fan van. We hebben de dakkapel inmiddels op het huis staan en nu dus twee kamers in plaats van een. Dat betekent: NIEUWE MEUBELS!!!!

Sure mission impossible.
Zie onze instelling als groot voorbeeld. Gewoon doorgaan tot alles in de soep loopt en dan je werknemers de schuld geven.
Dergelijke opmerkingen zijn bij ons ook errug bekent...
Wist niet dat zo'n diploma maken zoveel tijd kost, en dat jij voor verschillende opleidingen die in elkaar mag gaan zetten.
Ik vind het onverantwoordelijk om met slechts vijf uur slaap anerhalf uur in mijn auto te zitten en een route te gaan werken die ik totaal niet ken. Zegt ze tegen mij: Ja, als ik de oproepdienst heb, dan doe ik dat gewoon. IK dacht: dan doe je toch iets verkeerd.
Maar ik zei: dat zal wel, maar ik doe het niet. Het is onverantwoordelijk.
Toen ging ze haar meerdere bellen. IK zei dat ze dat vooral maar moest doen. Krijg ik die meerdere aan de telefoon, is dat iemand waar ik heel goed mee kan. Samen zijn we er uit gekomen dat ik helemaal niet om vijf uur op hoef te staan om naar Tegelen te rijden. Vandaag ga ik het er over hebben in de vergadering. Echt heel erg slecht...GRRR...waarom was ik ook alweer op banenjacht????