Ja goed hè? Storm hinnekte vanmorgen ook nog even naar me, hij dacht dat ik hem kwam halen om los te zetten maar dat was niet zo. Heb met de avonddiensten werken in de ochtend altijd een beetje boel haast...............
spettertjuh
Geplaatst: 02-01-12 22:53
Jetta schreef:
Karin, ik zoen geen paarden, veel te harig! En Blando vraagt toch wel aandacht, hoor.......
naar egypte , ga nu eff stofzuigen en dweilen en dan naar het vliegtuig jippie, ga ik van het weer genieten hoop dat het vliegtuig wel de goeie kant op waaid .
Hele fijne vakantie Amanda en geniet er van. Het weer zal daar vast een stuk beter zijn dan hier.
Jet, Storm heeft vanmorgen een uurtje in de storm buiten gestaan. Heb ook tegen hem gezegd dat dit perfect weer voor hem is en dat hij zijn naam eer aan doet vandaag.........
Fijne vakantie Aman! En de rest natuurlijk ook! Heb je foto's bij je vd katten??
AnitaJoeri
Geplaatst: 03-01-12 14:00
hoop dat het vliegtuig vertrekt, tjonge wat een wind en regen. Was net ff droog, dus als een speer uitgemest en kuil tot morgen klaargezet. Zie op buienradar dat er alweer een nieuwe regenzone aankomt.
Bovenboel ook weer heerljk schoongemaakt en ga nu vrolijk beneden verder.
Kan je hem weer wassen maar ik zal de volgende keer tegen Storm zeggen dat ie niet vies mag worden anders wordt Jetje boos. Zal het helpen denk je? Morgen weer een dag en dan doe ik Stormpie in de natste en blubberigste paddock die ik vinden kan. Is dat wat?
AnitaJoeri
Geplaatst: 03-01-12 22:00
zo ze zijn in Egypte waar het nu 18 graden is, kan ik alleen maar jaloers op wezen.
Kaartje je ben toch wel een bietje lief voor Stormpje en Jetje hè? hihi
Ben heel erg lief voor Stormpje, heb hem zondag geplaagd toen Jet hem ging wassen. Deed de slang op zijn neus spuiten, Blando vind dat leuk, Stormpie niet.........
Stormpie vindt het leuk om uit de slang te drinken en wil met water spelen, dus hij staat niet erg stil met wassen, ik had gelukkig mijn regenbroek aan met Storm soppen.....
Vanavond was ie heul braaf met longeren, even piepen en dan gaan met die banaan!
AnitaJoeri
Geplaatst: 04-01-12 09:37
guten morgen 4 graden en zon
Vanmiddag komt Lara. Ga zelf Joepi rijden en laat haar Aiko doen, voor ze er weer afvliegt hihi
Wie heeft er nog meer een paard dat piept als ie ' gestoord' wordt???
aiko knort en tankie ook
AnitaJoeri
Geplaatst: 04-01-12 16:30
zo Joepi heeft weer erg hard met mij in de bak moeten werken, ff boos worden en dan kan die nog prima lopen die ouwe, maar is wel liever lui dan moe hoor hihi. Resultaat is dat ik ook keihard moet werken, pffff
Lara is nu Aiko aan het rjden.
Net de beugel van mijn westernzadel er weer aan gezet. Die was met kerst met buitenrijden met Romana afgebroken hihi.Arme kind heeft uur buitengereden met maar 1 steigbeugel op Joepi. Ruubje had hem al gelast. Breekt er ook nog een riempje die om de riemen zit waar de beugel aanhangt, maar heb even voor nood een riempje van een oude spoor genomen. Als ik naar de paardenwinkel ga zal ik wel ff kijken of ze zoiets hebben.
Als het weer het toelaat ga ik morgen met Aiko en een vriendin naar buiten.