Shenavallie schreef:winnitou schreef:even laten zien wat ik vanavond heb gemaakt!
Vet gave taart!!!!!!Maar volgens mij ben je 1 letter vergeten....
haha die lag nog op het aanrecht
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shenavallie schreef:_sandra schreef:inge van sproet trouwens ook heel blij! ze mag met haar koets en sproetje in de nieuwe bak oefenen! dus die kan ook weer aan de bak! begreep van haar de winn haar gaat helpen! fijn winn, is ze erg blij mee!!!
Dat is ook erg gaaf! Nooit verwacht dat dat uiteindelijk had gemogen, want ze zijn erg zuinig met de nieuwe binnenbak (hoewel, een beetje TE zuinig, want ze vlakken dat ding niet eens). Maar ja, hij wordt momenteel toch niet of nauwelijks gebruikt, dus dan moeten de menners ook een kans krijgen!Hopelijk doet ze wel rustig aan (ongetwijfeld), want Sproetje heeft al een hele lange tijd niet meer voor de kar gestaan en is tenslotte nog in haar beleer-fase!
Zou tof zijn als het weer gaat alsof ze nooit anders heeft gedaan!
xan schreef:Mntj: Nogmaals, Van Harte Gefeliciteerd met Troyk
(wat is het nu TroyK of Troy ???)
En dat we dadelijk maar lekker vaak samen op wedstrijd kunnen gaan![]()
En ook samen met Liquita en Tytje ???
En wie er natuurlijk nog meer mee willen, mag ook om te groomen, is ook leuk en gezellig.
Haha "het veldt-schatjes grooming-team"
!!!! 
mntj schreef:dank jullie allemaal voor de steun.
helaas kon ik er vannacht niet van slapen en had iets bedacht. natuurlijk weer erg lang gewacht met het eruit gooien.
maar afijn het zit nu zo.
moon wordt voorlopig manege paard. als het goed gaat blijft dat zo. wel werken voor dr maar niet zwaar dressuur matig. hopen dat het gaat lukken dan mag ze nog ff blijven ademhalen. kon het toch niet over mn hard krijgen. om dr voor de dood weg te doen.
de vrachtwagen reed het erf op legde ik net de telefoon neer met veldt haha echt safed by de bel.
Troyk zo wordt zn naam.( net als loe en harry haha) is idd goed gekeurd.
net ff weze shoppen erg hoor. een hoofdstel, longeesingel met nieuwe lijn, en heb een nieuwe rijbroek van mn mannetje gehad. omdat ik nu weer meer ga rijden.Toch??? haha.
rare dag geworden uiteindelijk. wie.
had dat gedacht.
alleen kivana is meegegaan. dus hij reed niet voor niets.
vanmiddag even samen met chan spullen klaargemaakt voor moon en ff deken gewisseld met een wat oudere. vanaaf heeft ze vuurdoop. zal vast wel goed gaan.
helaas kon ik er vannacht niet van slapen en had iets bedacht. natuurlijk weer erg lang gewacht met het eruit gooien.
moon wordt voorlopig manege paard. als het goed gaat blijft dat zo. wel werken voor dr maar niet zwaar dressuur matig. hopen dat het gaat lukken dan mag ze nog ff blijven ademhalen. kon het toch niet over mn hard krijgen. om dr voor de dood weg te doen.
de vrachtwagen reed het erf op legde ik net de telefoon neer met veldt haha echt safed by de bel.
net ff weze shoppen erg hoor. een hoofdstel, longeesingel met nieuwe lijn, en heb een nieuwe rijbroek van mn mannetje gehad. omdat ik nu weer meer ga rijden.Toch??? haha.
had dat gedacht.
vanmiddag even samen met chan spullen klaargemaakt voor moon en ff deken gewisseld met een wat oudere. vanaaf heeft ze vuurdoop. zal vast wel goed gaan.
winnitou schreef:heb vanavond op school een avond over internetgebruik en kinderen. Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben. Heb alleen geen zin om de deur uit te gaan. Heb het koud en wil eigenlijk lekker even platliggen.
Heb net een flinke kop erwtensoep gegeten, gewoon even makkelijk. rowan is bij zijn vader (i.v.m. de schoolavond) en maak het dan lekker makkelijk voor mezelf.
Heb vanmiddag 2 sollicitatiebrieven de deur uitgedaan. Heb het idee dat ik er wel 10 geschreven heb.
had dat gedacht.
_sandra schreef:winnitou schreef:heb vanavond op school een avond over internetgebruik en kinderen. Ben benieuwd wat ze te vertellen hebben. Heb alleen geen zin om de deur uit te gaan. Heb het koud en wil eigenlijk lekker even platliggen.
Heb net een flinke kop erwtensoep gegeten, gewoon even makkelijk. rowan is bij zijn vader (i.v.m. de schoolavond) en maak het dan lekker makkelijk voor mezelf.
Heb vanmiddag 2 sollicitatiebrieven de deur uitgedaan. Heb het idee dat ik er wel 10 geschreven heb.
blijf je toch lekker avondje thuis!
je hoort van andere moeders wel of het belangrijk is!
zou er ff lekker van genieten!
languit op de bank met goed boek of zo!!!
Lekker stel zo!
Wesley vond het wel best: hij mocht van ons een half uurtje op de computer, maar die heeft uiteindelijk ruim een uur zitten spelen, ha ha!
Shenavallie schreef:Werd net een kwartiertje geleden met de vouwen in m'n gezicht op Dennis' buik wakker: was op de bank, tegen hem aan, in slaap gevallen. En hij had niets door, want hij was tegen de armleuning omgekukeld.Lekker stel zo!
Wesley vond het wel best: hij mocht van ons een half uurtje op de computer, maar die heeft uiteindelijk ruim een uur zitten spelen, ha ha!
LIQUITA schreef:mntj schreef:vanmorgen heeft mik ook even op troyk gezeten. mm ben mn paard kwijt. hij vindt m heel leuk.
net maar mn startkaart aangevraagd. is die maar vast binnen haha. nu nog hard trainen.als iker nog op mag
Hahaha...leuk!!! Welke klasse ga je starten?
Shenavallie schreef:Werd net een kwartiertje geleden met de vouwen in m'n gezicht op Dennis' buik wakker: was op de bank, tegen hem aan, in slaap gevallen. En hij had niets door, want hij was tegen de armleuning omgekukeld.Lekker stel zo!
Shenavallie schreef:@ Mntj: Gefeliciteerd!!!!Dat is dus eigenlijk dubbel goed nieuws! Nu weet ik niet of het met m'n gestel van het moment te maken heeft, maar ik kreeg helemaal een brok in m'n keel over wat je over Moon schreef: dat je net neergelegd had en dat ze op het laatste moment toch niet mee hoeft. Het zou zomaar een moment uit een paardenfilm kunnen zijn!