Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(heeft hiervoor ook op haf gelegen zag ik op de foto's dus wie weet
)
zou mooi zijn

kan je die dr bij kopen
(of heb je toevallig al wat foto's ?
) 

hihi..

Princesspres schreef:gelukkig kaar dat je blan weer kon vangen!
Wat een drol he!
Fijn ook dat je zadeltje past!
Ben blij dat er veel belangstelling is voor spet! Tis ook een leukerd.
Met doodle.tje gaat het ook goed. Ga vanavond weer even hobbelen![]()
moet even verzinnen of ik 4 sept. Op wedstrijd ga.
Denk dat ik het wel doe voor de ervaring niet voor de punten, want hij is nog lang niet zover als wat we waren, maar dat mag de pret niet drukken.
Wil dat hij wat makkelijker went op nieuw terrein. En denk dat dat niet anders lukt dan maar gewoon gaanhihi
heb vandeweek zonder zadel en alleen halstertje buiten een stukje gestapt ( weet je nog in de bak toen jij hem vasthield dat hij en ik het zo eng vonden?)
hij was super braaf!
Zal vandeweek de foto's even spammen! Hihi
ga me klaarmaken voor werk!
Tot snel allemaal!
spettertjuh schreef:Jeehhhhhh Mirjam heeft Blando vandaag ook gewoon uit het land kunnen halen, wel samen met Mandy maar het is gelukt....... ook nog over het rubberen matje gelopen en even in de bak.......... We hebben Blando weer terug![]()
![]()
![]()
Vandaag is er weer iemand voor Spetter geweest maar Spetter was niet zo lief en een beetje dwarsig dus deze mensen gaan het niet worden.
Ik denk dat ik voor de mensen uit Putten ga, Spetter was zo relaxed bij deze mensen en bij het meisje wat op zijn rug zat. Waarschijnlijk wordt hij zondag opgehaald.
Het moet maar, moet in het belang van Spettertje denken..............
Ireen_ schreef:Anders heb ik misschien ook nog wel wat Chantal, maar ik weet niet of hij breed genoeg is voor Amber. Is hij echt heel breed? Zadel heeft op Evita gelegen en Jolly van Anique (heb je haar gekend? dat was een welsh cob) en past ook op Yade qua boommaat. Yade heeft boommaat 36, dat is breed maar niet mega breed.
Je mag hem voor 25 euro hebben, is helaas wel kaal.. tenzij je er verroeste beugels bij wilt hebben
Tis wel al een oud zadel hoor..