Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Mocht iemand van de "schatjes" een grijze (zuurkool)ton met rode deksel tegenkomen.... die is van Sanne & Tornado. We kunnen hem nergens vinden, maar willen hem graag gebruiken. Dus als je hem ziet, wil je dat dan even melden aub?
(waarom kunnen mensen niet van andermans spullen afblijven?!)
mntj schreef:LIQUITA schreef:Heej Mntj en Nicole, waar bleven jullie nou vanmorgen?![]()
helaas onze kinderen hebben geen continu rooster.
en waar zaten jullie.
zag jullie ook niet.
. 
LIQUITA schreef:meelen schreef:Mocht iemand van de "schatjes" een grijze (zuurkool)ton met rode deksel tegenkomen.... die is van Sanne & Tornado. We kunnen hem nergens vinden, maar willen hem graag gebruiken. Dus als je hem ziet, wil je dat dan even melden aub?
(waarom kunnen mensen niet van andermans spullen afblijven?!)
Bij ons achter de kasten ligt een kleintje in een blauwe krat. Die heb ik daar in gedaan om te voorkomen dat hij in de sloot terecht zou komen. Hij lag achter (langs de sloot) bij de kleine paddocks. Er staan meer spullen waarvan ik niet weet van wie het is, dus had het er maar bij gedaan. Weet alleen dat 1 blauwe krat van Sandra is.
Ach ja, ik was ook een paar dagen m'n halstertouw kwijt. M'n halster hing er nog wel gelukkig. Vandaag had Saskia m'n touw gevonden, hij hing bij Bounce z'n stal. Ik dacht wel dat ik hem weer terug zou vinden, maar vervelend is het wel.

Gelukkig is de koetsjas lekker warm, maar toch!
Shenavallie schreef:Hoi!
Allemaal een lekker kleurtje opgedaan vandaag? Wat een super zonnetje, zeg! Morgen wordt het nog zo'n mooie dag, alleen dan met een gemeen noordoosten-windje (dat was althans net op het nieuws). Hopelijk waait het niet zo op de Dam, want ik mag morgen m'n tweede inwerkdag meelopen/rijden!
Gelukkig is de koetsjas lekker warm, maar toch!
![]()
Enne Liquita: nog bedankt voor de lekkere broodjes!!!!
mntj schreef:yep hij deed t niet meer.
repareren zou t niet meer waard zijn.
heb dus nu een nieuwe.maar ben wel alles kwijt.
in dezelfde week heeft ook mn tel de geest gegeven. en er stonden geen nrs op mn sim. dus die ben ik ook allemaal kwijt.
handig he.