Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 07:28

Goedemorgen

Marjo dat je je maar heel snel weer beter mag worden.

Wil hoe is het met Tes en met Lil?

Xenia, dit is toch al een hele tijd aan de orde wat betreft Vesra? Heb je echt alle mogelijkheden al geprobeerd dan? Je weet al best een tijdje dat Vesra daar weg moet waar ze nu is. Paarden kosten nu eenmaal een hoop geld en dat weet je. Ook een trailer huren kost geld en ook dat weet je al een tijdje dus je had al eerder kunnen beginnen met sparen. Je werkt toch ook nog steeds?

Voor iedereen verder een fijne dag en misschien tot vanavond. Naomi gaat van de woensdag naar de dinsdag om voor Blando te zorgen omdat het voor haar beter uit komt qua schooltijd, dus totdat de paarden het land op gaan ben ik er gewoon weer op de woensdag.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 08:35

Morning!!

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 08:43

goeie morgen! :D
ik ben vandaag lekker vroeg op mn vrije dag.
Het is ook nog eens lekker weer. :Y)
even kijken of de kapper vandaag tijd heeft.
Even afhankelijk of de kapper tijd heeft en hoelaat kom ik straks ook wannadoetje nog even pesten <3
ben er nog niet over uit wat ik wil doen en wat handig is omdat ik er zaterdag niet ben en morgen wat later op stal ben... lastig lastig
iemand anders nog leuke plannen voor vandaag?

Marjo succes vandaag met je tentamen! Ik hoor het wel als ik voor wyssie eten moet klaarzetten!

Xxx

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 08:58

guten morgen.

Mijn leuke plan vandaag is met de hoge drukspuit aan het werk,Het is nu nog mooi zonnig.
Gisteren het gras gemaaid en Aiko gedressuurd.Ook nog een koetswaardebon verkocht.
Arme Aiko wordt een drukke zomer voor hem.

Mallow

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 09:52

Hoooooooooooooooooooi :D

Ik heb de vorige eigenaresse van cloof een mailtje gestuurd waar de mamma van cloof heeft gestaan toen ze gedekt werd ( cloofje is een 'ongelukje' en dus weten ze niet wie haar moeder gedekt heeft ) en wil een DNA onderzoek gaan doen :):), ben zo benieuwd wie haar pappa is!

Lekker pres, de hele dag nog de tijd :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 10:23

staat t niet in de papiertjes dan Eef??

ik ben weer vrolijk aant werk met dit verschrikkelijke weer! :P

heb mn nieuwe schoentjes aan. blaarpleisters zijn niet aan te slepen :P hahaha...
morgen les met mn mooie pony.! :D

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 12:53

zo ff lekker lunchen..
wit tijgerbrood met leverworst :D yam yam :D

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 14:50

heeftie gesmaakt chantal?

Pressie is net even bij de kinderboerderij geweest (L)
vond het leuk :) hihi

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 17:56

wat een drukte weer :P
ik drink een kop thee en dan kom ik naar stal! Totzooo

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 20:48

niet echt druk hier.
heerlijke avond buitenrit gemaakt.Ontzettend veel herten en reeen.Beesten bleven gewoonstaan,waaropJoepi besloot er dan maar zelf vandoor te gaan haha,dwars door de pony van Norbert de akker in.
Lekker bezig de laatste tijd,hij denkt weer alsvanouds zullen we maar zeggen pfffffffffffffff

Het is hier trouwens nog steeds 20 graden.Echt heerlijk weer en geen wind.

En nog naar de kapper geweest press

Heb mijn halve erf schoon met de hoge druk spuit.Morgen de rest.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 22:49

Vanavond heeft Renkie met vriend Moskai gespeeld. Ze gingen lekker tekeer, hoog steigeren tegen elkaar aan en lekker gek rennen en bokken. Moskai doet altijd zo maf met z'n hoofd, zou hij daar geen stijve nek van krijgen? Na het spelen moesten de heren even bijkomen en Laura moest Moskai echt droogstappen......rare paarden! Renkie was wel stijf na de racerit van gisteren.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 22:53

Vanavond heeft Renkie met vriend Moskai gespeeld. Ze gingen lekker tekeer, hoog steigeren tegen elkaar aan en lekker gek rennen en bokken. Moskai doet altijd zo maf met z'n hoofd, zou hij daar geen stijve nek van krijgen? Na het spelen moesten de heren even bijkomen en Laura moest Moskai echt droogstappen......rare paarden! Renkie was wel stijf na de racerit van gisteren.

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 22:59

spettertjuh schreef:
Goedemorgen

Marjo dat je je maar heel snel weer beter mag worden.

Wil hoe is het met Tes en met Lil?

Xenia, dit is toch al een hele tijd aan de orde wat betreft Vesra? Heb je echt alle mogelijkheden al geprobeerd dan? Je weet al best een tijdje dat Vesra daar weg moet waar ze nu is. Paarden kosten nu eenmaal een hoop geld en dat weet je. Ook een trailer huren kost geld en ook dat weet je al een tijdje dus je had al eerder kunnen beginnen met sparen. Je werkt toch ook nog steeds?

Voor iedereen verder een fijne dag en misschien tot vanavond. Naomi gaat van de woensdag naar de dinsdag om voor Blando te zorgen omdat het voor haar beter uit komt qua schooltijd, dus totdat de paarden het land op gaan ben ik er gewoon weer op de woensdag.

lil drinkt weer ze eet alleen nog bijna al haar mest op
ik zit nu nog te wachten op bloeduitslagen (wel makkelijk met mesten :+ )
tes die krijgt voor ze de wei op gaat pretnison ingespoten
ze is nog erg vrolijk eet goed en geniet van aandacht hoop dat het gaat in de wei

he aniet joepi weer in zijn nieuwe jeugd

ben vandaag ook het park in geweest met romy hij was super braaf vond alleen de koe in de wei wel heel erg eng die op de wei naarst de laan staat
het viel me op dat de mensen in het park zo vrolijk waren en aardig iedereen was aan het groeten en lachen dacht komt door het mooie weer
nee zie ik ineens in de schaduw romy met 5 benen had denk ik een beetje last van het voorjaar of vond hij die koe toch wel erg spannend *D *D vandaar dat de mensen aan het lachen waren was geen gezicht _O-

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 23:48

lirote schreef:
beterschap marjo ik hoop dat het met je tentame goed komt
xeen cursus snelsparen dan maar

ben weer beter..! heel vaag, gisteren echt verschrikkelijk ziek vandaag weer 95 % :) (100 % zal ik nooit worden :D)

tentamen ging iets minder haha, maar komt vast nog een keer goed !

enne... kan ik mij ook opgeven voor die cursus?? (ik denk overigens dat er meer interesse is!, cursus sparen zou ik mij al opgeven, snelsparen helemaal!)

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-10 23:50

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 07:20

Goedemorgen

Fijn om te horen dat het beter gaat met de paardjes Wilma. Ik hoop echt dat er nog een heerlijk weideseizoen aan komt voor haar.

Vanmorgen was het nog een beetje nat op de fiets en nu zit ik te bibberen en heb het koud.........

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 08:03

hip marjo :) maar pressie gaat niet meedoen :) ze moeten schouderbinnenwaarts kunnen en wijken.
Schouder voor lukt wel maar echt op drie sporen nog niet :P en wijken al helemaaal niet hahahahah

ja anita ik ben gisteren nog naar de kapper geweest, best een stuk eraf en een lok, maar niemand die het ziet hahahaah

rot zeg kaar. Maar het schint verder redelijk droog te blijven vandaag :)

morgen komt de veearts voor wannadoo zijn tandjes, ben benieuwd :)
misschien krijgt hij wel een poownietandenborstel hihi en tandpasta met appelsmaak hihi

nou ik ga me maar klaarmaken voor werk, moet vandaag naar voorburg, maar kom meteen uit werk naar stal als ik het kan vinden hahaahaha

kus pressie!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 08:36

guten morgen.

Het is in iedergeval nog droog.
Als het droog blijft zet ik de boys vandaag 1 uurtje op de wei. ;)

Vandaag mijn erf aan de voorkant met de hoge druk schoonmaken.

Kaar je word toch niet ziek?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 09:08

Nog even,mijn kleuter haflinger Aiko is vandaag jarig.

6 jaar is hij geworden hieperdepiep

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:07

Marjo_Wystan schreef:
lirote schreef:
beterschap marjo ik hoop dat het met je tentame goed komt
xeen cursus snelsparen dan maar

ben weer beter..! heel vaag, gisteren echt verschrikkelijk ziek vandaag weer 95 % :) (100 % zal ik nooit worden :D)

tentamen ging iets minder haha, maar komt vast nog een keer goed !

enne... kan ik mij ook opgeven voor die cursus?? (ik denk overigens dat er meer interesse is!, cursus sparen zou ik mij al opgeven, snelsparen helemaal!)

jammer van je tentamen misschien valt het wel mee of heb je de cijvers al
heb me ook al opgegeven
puff alles gaat achter elkaar stuk eerst wasmachine daarna afwas en nu nog mijn droger
en dan al die rekeningen waarvan de meeste op het ogenblik van de dierenarts is
erste les was stoppen met roken (lukt niet echt )

ben voorlopig net weer door mijn rug heen gewoon door me om tedraaien om iets te pakken loop 4 stallen uit te mesten ed niets aan de hand pak ik een blaadje krak (waar kan ik een nieuwe rug kopen )
moet nu eerst ff naar een bedrijf waarvan een werknemer zijn auto in de mijne heeft geparkeerd en dan kijken of het gaat met mijn rug anders even linda bellen die gaat vandaag naar de paarden

aniet gefeliciteerd met je kleuter -O- *\o/* -O- *\o/* -O- *\o/* -O- *\o/*

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:19

spettertjuh schreef:
?

.

Nou als ik mijn salaris netbinnen heb :)
en het flink tegen valt. En ik verder geen geld heb :D haha
nee t komt wel goed
heb zitten rekenen
red t allemaal wel

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 10:40

schiet allemaal lekker op zo wil. Wat rot voor je!
Knuffie van pressie!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 11:12

balen Wil die rug van je.
Schiet niet echt op hè.

het regent hier getver

Xeen kan je Vesra niet weggeven aan iemand als verkopen niet lukt.Goed adres zoeken dan kost het je in iedergeval verder geen geld verder.
Of wil je haar nog niet helemaal kwijt?

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 11:18

Ik wil haar de zomer zoiezo bij me hebben :)
en dan even kijken voor een goed tehuis :D
of ze blijft

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-10 11:25

linda gebeld zij doet voor mij de paardjes hoop dat het nu ik gelijk ff rust neemt het morgen weer beter is dus neem ik vandaag gewoon een admin dag ga ik al die rare a4tjes maar eens verwerken zodat ik me er volgende keer niet aan vertil

is misschien wel een goed idee van aniet xeen misschien wel beter voor allebij ook voor je pony dus
ik weet dat het best wel moeilijk is maar dit ook jij kan er de tijd niet aangeven die eigenlijk nodig is het kost je geld waar je weer exstra voor moet werken en het beestje krijgt dan waarschijnlijk weer een baasje die net als jij vroeger weer veel steun aan haar heeft ik zou het eens overwegen je vertelde dat je van haar houd maar soms is houden van loslaten