Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, ben zo benieuwd wie haar pappa is!

hahaha...
yam yam
hihi 
spettertjuh schreef:Goedemorgen
Marjo dat je je maar heel snel weer beter mag worden.
Wil hoe is het met Tes en met Lil?
Xenia, dit is toch al een hele tijd aan de orde wat betreft Vesra? Heb je echt alle mogelijkheden al geprobeerd dan? Je weet al best een tijdje dat Vesra daar weg moet waar ze nu is. Paarden kosten nu eenmaal een hoop geld en dat weet je. Ook een trailer huren kost geld en ook dat weet je al een tijdje dus je had al eerder kunnen beginnen met sparen. Je werkt toch ook nog steeds?
Voor iedereen verder een fijne dag en misschien tot vanavond. Naomi gaat van de woensdag naar de dinsdag om voor Blando te zorgen omdat het voor haar beter uit komt qua schooltijd, dus totdat de paarden het land op gaan ben ik er gewoon weer op de woensdag.
)
vandaar dat de mensen aan het lachen waren was geen gezicht
lirote schreef:beterschap marjo ik hoop dat het met je tentame goed komt
xeen cursus snelsparen dan maar
(100 % zal ik nooit worden
)
maar pressie gaat niet meedoen
ze moeten schouderbinnenwaarts kunnen en wijken.
en wijken al helemaaal niet hahahahah

Marjo_Wystan schreef:lirote schreef:beterschap marjo ik hoop dat het met je tentame goed komt
xeen cursus snelsparen dan maar
ben weer beter..! heel vaag, gisteren echt verschrikkelijk ziek vandaag weer 95 %(100 % zal ik nooit worden
)
tentamen ging iets minder haha, maar komt vast nog een keer goed !
enne... kan ik mij ook opgeven voor die cursus?? (ik denk overigens dat er meer interesse is!, cursus sparen zou ik mij al opgeven, snelsparen helemaal!)
spettertjuh schreef:?
Xenia, dit is toch al een hele tijd aan de orde wat betreft Vesra? Heb je echt alle mogelijkheden al geprobeerd dan? Je weet al best een tijdje dat Vesra daar weg moet waar ze nu is. Paarden kosten nu eenmaal een hoop geld en dat weet je. Ook een trailer huren kost geld en ook dat weet je al een tijdje dus je had al eerder kunnen beginnen met sparen. Je werkt toch ook nog steeds?
.

haha