Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Iriis_ schreef:Ik hoop dat het goed komt met Ayla Melis..
en met Phil natuurlijk Janiee!
Volgende week gaan wij ook nog weer met Valentino naar de clinic ivm zijn bult. Het schijnt dat het niet normaal is dat zijn bult blijvend is.
Wie gaan d'r eigenlijk mee doen met kerstspringen??

Jane_ schreef:Iriis_ schreef:Ik hoop dat het goed komt met Ayla Melis..
en met Phil natuurlijk Janiee!
Volgende week gaan wij ook nog weer met Valentino naar de clinic ivm zijn bult. Het schijnt dat het niet normaal is dat zijn bult blijvend is.
Wie gaan d'r eigenlijk mee doen met kerstspringen??
Dankjewel
Oke, heb je dat opgezocht, of zeggen ze dat zelf?
Wel beter dat het even nagekeken word!
Dan blijf ik nog wel even kijken om half 8 ! Ben benieuwd of die beetje wild word dat ie weer mag springen !
en of het goed gaat natuurlijk hihi
Pebbs schreef:Wat spannend Iris !Dan blijf ik nog wel even kijken om half 8 ! Ben benieuwd of die beetje wild word dat ie weer mag springen !
en of het goed gaat natuurlijk hihi
Denk wel dat ie het heel leuk gaat vinden!
gewoon balkjes draven, en misschien een klein sprongetje! Wel leuk als je nog ff blijft

zie je vanavond dan !
. Pebbs schreef:haha ik bedoelde omdat hij het leuk vind toch ! Misschien word ie dan wel heel vrolijk
vind ik wel ff leuk om te zienzie je vanavond dan !
Vind je het niet jammer dan dat je niet meer op Ushi gaat springen? Want het was wel je vaste paardje
Iriis_ schreef:Pebbs schreef:haha ik bedoelde omdat hij het leuk vind toch ! Misschien word ie dan wel heel vrolijk
vind ik wel ff leuk om te zienzie je vanavond dan !
Vind je het niet jammer dan dat je niet meer op Ushi gaat springen? Want het was wel je vaste paardje
Jawel.. Maar ik vind het veel leuker om weer met Valentino te beginnen omdat je dan echt ergens naartoe traint

Pebbs schreef:EEn half jaar?? zo lang ?! zo dat had ik niet gedacht !
Maar is wel fijn dat hij de tijd krijgt om echt goed te herstellen

ze mag in ieder geval in een super grote box staan