xan schreef:Nicole1995 schreef:Xan,jou foto is weg bij je profiel??
Af en toe lijkt het wel of ik aan de wandel ben met No.
Gek hoor, maar zo af en toe gebeurd dat, ik weet ook niet hoe dat kan.
Ik zie hem wel
. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xan schreef:Nicole1995 schreef:En Xan,heeft je mannetje al naar je dvd gekeken.Ben erg benieuwd of hij het kan oplossen
ha ha ha hij is er al ruim 1,5 uur mee bezig, en helaas het lukt nog niet erg.
Hij dacht dat hij het voor elkaar had, maar toen liep de boel vast.
Nu gaat hij het via een "omweg" proberen.
Nog even geduld dus.

Nicole1995 schreef:Hij hoeft zich niet te vervelen dan hahahahha,is ie nog blij met je
winnitou schreef:Vanmorgen een fotoreportage laten maken. Zwart wit. Metaalwerk staat er goed op. Orthopeed was te Vreden over mijn heup. Mijn linker knie was ie minder te spreken over. Oppervlaktes zijn niet meer glad en ook de knieschijf is rafelig. Hij vond me nog er jong. Ik blij. Bedoeld ie voor de status van mijn knie. Ik ook minder blij.Voorlopig nog een operatie. Ook alleen schoomaken is niet de oplossing. Eerst maar weer een serie injecties in de knie. 24/11 de eerste En dan iedere week op dinsdaq. Daar gaat het rijden voorlopig weer. Hoop dat het daarna weer een poosje goed gaat.

winnitou schreef:Vanmorgen een fotoreportage laten maken. Zwart wit. Metaalwerk staat er goed op. Orthopeed was te Vreden over mijn heup. Mijn linker knie was ie minder te spreken over. Oppervlaktes zijn niet meer glad en ook de knieschijf is rafelig. Hij vond me nog er jong. Ik blij. Bedoeld ie voor de status van mijn knie. Ik ook minder blij.Voorlopig nog een operatie. Ook alleen schoomaken is niet de oplossing. Eerst maar weer een serie injecties in de knie. 24/11 de eerste En dan iedere week op dinsdaq. Daar gaat het rijden voorlopig weer. Hoop dat het daarna weer een poosje goed gaat.
) xan schreef:Nicole1995 schreef:Hij hoeft zich niet te vervelen dan hahahahha,is ie nog blij met je
Jahaa het is ook echt gezellig hier beneden in me eentje![]()
Maar waarschijnlijk wil hij nu ook weten waarom het hem niet lukt.
Hij vertelde wel zoiets van: dat wat je nu op het schijfje hebt gezet, geen dvd bestand
is, en zodoende de dvd niet kan lezen wat het dan wel is.
Waarschijnlijk heb je nog een programma nodig die dus de gegevens van je recorder omzet
in een te lezen dvd bestand.
(snap je het nog ???)
Nicole1995 schreef:winnitou schreef:Vanmorgen een fotoreportage laten maken. Zwart wit. Metaalwerk staat er goed op. Orthopeed was te Vreden over mijn heup. Mijn linker knie was ie minder te spreken over. Oppervlaktes zijn niet meer glad en ook de knieschijf is rafelig. Hij vond me nog er jong. Ik blij. Bedoeld ie voor de status van mijn knie. Ik ook minder blij.Voorlopig nog een operatie. Ook alleen schoomaken is niet de oplossing. Eerst maar weer een serie injecties in de knie. 24/11 de eerste En dan iedere week op dinsdaq. Daar gaat het rijden voorlopig weer. Hoop dat het daarna weer een poosje goed gaat.
Klinkt bekend,sterkte Anke
.