Wil er niemand met mij meerijden dan, dat iedereen met Joyce mee wil? Enne, als jullie dan allemaal die rustige paarden willen, doe mij die wilde dan maar, zo lang het maar uit te zitten is vind ik dat wel te doen!
haha hoe laat moeten we eigenlijk afspreken? of doen we dat tegen die tijd wel een keertje jij al een leuk paard gezien fieke?
Twinklebel
Geplaatst: 25-02-09 15:08
aatjuh12 schreef:
haha hoe laat moeten we eigenlijk afspreken? of doen we dat tegen die tijd wel een keertje jij al een leuk paard gezien fieke?
Hoe laat begon de rit ook al weer? Nee, ik heb nog niet gekeken, en ga dat ook niet doen, zie het daar te plekke wel, kan me daar nooit zo druk om maken......
hoooooii fieke ik wil ook wel bij jou in de auto hor Anders deel ik mezelf wel ff door 2e. Ik ben lekker kinderachtig, en wil echt graag op ragna , vind fjorden gewoon geweldig! Maar als ik op een ander moet ga ik niet huilen hor
Zo ik ben er ook weer... ahahaha moest weer heel wat bijlezen :p ik hard aan het werk en iedereen maar banketstaaf hier ... ahahah zal morgen weer nieuwe foto's maken ....
ik durf wel hoor denk ik, ik zal alleen een beetje stil zijn, kaar neeh grapje, dat kan ik niet xd mij maakt niet ui bij wie ik in de auto zit, alleen voor de mensen die voor stilte in de auto zijn, bn ik niet zo'n vreselijk goed idee