en bij 15 augustus staat; TERUG VAN JT

xd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

? 
PrimaDonna_ schreef:Okeeeeu!
Nou super dat het dan toch niet zo slecht gaat zoals je al dacht. Kan ik Iris toch nog gaan meeten
Je ziet dat wel vaker dat die merries altijd dun worden als ze hun veulen hebben gehad, de 1 die kan er goed tegen maar de ander minder goed. Heeft ze al vaker veulens gehad?
!
_
!
Joram schreef:Marleen,
Waarom denkje dat grote groep gaat worden ?
Standaard gaan er toch14 mensen mee met zo kamp, ik neem aan dat ze da toch wel in 2 groepen splitsen want met ze 14 + leiding lijk heeft meer weg van een Eper vierdaagse :p
Ach echt in buurt van Raalte woon ik jammer genoeg niet, van Amsterdam is meer dan 100km rijden, want anders was wel keertje naar toe gereden.
De manege waar ik les is de VPG-Amsterdam manege waar ik ook actief ben als helper. Goh, tja van buitenrit weet ik nog niet. Want ben vandaag voor 3de keer wezen afrijden voor mijn rijbewijs, eerste 2 keer ging super goed en desondanks hebben ze mij beide keer laten zakken, en nu had ik zo last van faalangst waardoor echt alles fout ging. Tja, echt goed balen en denk dat ik maar pas in augustus weer ga op pakken.
En denk dat ik mischien maar eerst aan slag ga met mijn andere plannen. Zo men ik relegmatig en ben ik van plan om voor koetsierbewijs te gaan. Zodat ik daarna op zoek kan gaan naar leuke Fjord als eerste paard die ook voor de kar beleerd is. (en ja mijn idee is dat ik dan ook zeker rijbewijs wil helpen wat zeker erg handig is als je paard ergens keertje naar toe moet rijden).
Maarja denk dat ik maar eerst even vakantie ga houden bij Reeleart.
?
!
! Dat gebeurd vaak met herinneringen van foto's ..
!
: Ik stuur je die lijst zodra je op msn bent!