RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elja

Re: RSVAbokkers gaan er weer samen tegen aan! [DEEL 10!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 20:58

Gevallen, gevallen.. Alternatief afgestapt :p

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 21:03

Avond :)
Ik ben weer thuis !
Morgen naar school..... BLEEEGGGHH....

Vandaag super drukke dag gehad, ::::::
- Zadelmak maken voor de 2e x erop, net zoals gister, suupeeeerr braaf, geen stap verkeerd gezet ! :D
- Mennen met mijn mooooie dekhengst :D Ging echt goed ! Het was alleen rot weeer ik zat helemaal ingepakt haha :P
Want het was toch best koud op de kar :P
- Dressuurles op een andere dekhengst ! :D
Ging echt super goed ! Ze zei dat ik vooruit ben gegaan met rijden ! :D :D :D

En ik heb een referentie gehad voor me stage periode ! :D :D
Ben er zoooo blij mee, had het echt niet verwacht, voelt echt goed om zulke dingen te horen ! :D

Maar ik ga het wel echt suuupeeeerr erg missen !

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 21:26

Wat leuk he! :D
Ik heb ook echt alleen leuke verhalen gehoord. :)

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 08:33

Pebbs schreef:
Avond :)
Ik ben weer thuis !
Morgen naar school..... BLEEEGGGHH....

Vandaag super drukke dag gehad, ::::::
- Zadelmak maken voor de 2e x erop, net zoals gister, suupeeeerr braaf, geen stap verkeerd gezet ! :D
- Mennen met mijn mooooie dekhengst :D Ging echt goed ! Het was alleen rot weeer ik zat helemaal ingepakt haha :P
Want het was toch best koud op de kar :P
- Dressuurles op een andere dekhengst ! :D
Ging echt super goed ! Ze zei dat ik vooruit ben gegaan met rijden ! :D :D :D

En ik heb een referentie gehad voor me stage periode ! :D :D
Ben er zoooo blij mee, had het echt niet verwacht, voelt echt goed om zulke dingen te horen ! :D

Maar ik ga het wel echt suuupeeeerr erg missen !
Wauw meis! Je hebt het echt goed gedaan dus! :D

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 10:48

Referentie? :o
Ik ga ff het domme blondje uithangen.
Maar super gaaf Noortje dat het zo goed en leuk gegaan is allemaal!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 12:26

Thanks meiden ! :D
Jaa het was ook alleen maar leuk ! heb nog nooit geen slechte dingen gehad ofzo daar ! was alleen maar super ! :D

ik zal ff uitleggen wat een referentie is ;)
is een heel officieel blaadje waarin van alles staat over mij.
Er stond in dat ik veel initiatief neem en dat ik zeer leergierig ben, dat ik een harde werker ben, en er stonden nog meer van dat soort dingen in.
En er stond als laatst :: We weten zeker dat Noortje het ver gaat schoppen in de paardenwereld.

Ik vond het echt geweldig, ik had nog nooit zoiets gehad :)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 13:57

Even kijken of ik goed op iedereen reageer en niet iemand vergeet:

@ Jane & Liset, leuk dat jullie naar jumping gaan! :):) Nog wel middag én avond! :))
Middag is toch grote prijs of niet? Echt vet. :D
@ Kirs; Echt fijn dat Victor zo lekker liep! Jullie kunnen het ook wel!! Topper!
Lekker warm, zonder zadel! :~
@ Melis: Ik heb waarschijnlijk wel een plastrondingetje om het vast mee te maken.. God, hoe noem je dat? Naja, zo'n speldje. En heb ook me eigen plastron - gevonden. :D Dus moeten even kijken hoe
het loopt, anders kan je mijn speldje wel lenen.
@ Emma; Fijn dat je lekker hebt gereden, Joos kan het ook wel! Kan je heerlijk mee dressuurrijden! :j
@ Noortje, omg wat klinkt dat allemaal gaaaaaaaaaaaf!!! :D En wat zijn die mensen enthousiast! :):)
Je hebt echt goed werk verricht Noor! Topper. Weet wel zeker dat jij het goed zal doen in de
paardenwereld. :j
------------------------------------------------------------------------------
Nou gisteren gingen we dus naar vreemd terrein. :D Was zelf wel erg benieuwd naar hoe hij zich zou gedragen, en zeker naar aanleiding van eergister. En omdat het vreemd terrein is..
Half 3 was ik bij Wim en ging ik het paard klaar maken. Moeders was ondertussen aan het toekijken. :+
Die durft er niet bij, zelfs 'm ook niet te aaien! Het enige paard wat ze wel vast durfde te houden
en durfde te aaien was Angelique, de rest vind/vond ze allemaal eng. Zelfs de manegepaarden,
alhoewel Nick durfde ze ook wel bij te komen, maar niet van harte. O:)

Paard zadel op, hoofdstel in, peesjes om, halster om, dekens op.. en zo hup de trailer in. :D
Mijn spulletjes gepakt en we waren klaar voor vertrek. }>

Toen we daar aan kwamen paard eruit gehaald en naar binnen gelopen. Meneer vond het allemaal
wel interessant, wat mooie plaatjes had opgeleverd. :P Haha.. Nou, toen erop. Ging goed. :j
Je had één hele grote bak, waar in het midden 1 oxer opgebouwd stond. Was echt een hele grote
bak, want aan het begin, bij de ingang was er een soort inrijdbak gemaakt met hekjes. Daar langs
gereden liep je zo over in de grote bak. (Je kon mooi rondom) Hij was wel wat kijkerig, maar wel bij
mij. Toen daar een beetje gedraafd en gedaan, reden gelukkig ook andere paarden naar.. keek
ie wel ff naar maar verder niets. :) Hij werd er niet zo opgewonden van als dat ze buiten in een
wei zouden staan en dat we ze dan tegen kwamen op buitenrit.

Wim ging even kijken of er nog een andere bak vrij was, hadden we mooi een bak voor ons
zelf en konden we het proefje goed oefenen. En já, de bak was vrij. :):) Daar gereden,
en ook daar is die nergens van geschrokken of wat dan ook. Kwam wel een keer omhoog maar
dat deed hij puur om onder de gevraagde galopoefening uit te komen.. :P Want ik moest namelijk
van Wim een uitgestrekte galop oefening rijden, en in het begin protesterde hij nogal, maar later
ging het echt wel goed! :)(echt grappig, toen hij omhoog kwam zag ik me moeder gelijk wegrennen om het hoekje _O- die vond dat altijd zo eng, terwijl ze gewoon achter het hek stond :') ) Hij liep toen zo fijn! Ook nog rechts gewijkt en naar links, links blijft nog
moeite geven. Schouderbinnenwaarts gedaan, ging wel redelijk. Middendraf ging naar een paar
keer ook goed. :j Toen 2 keer proefje geoefend, 2de keer ging al weer veel fijner dan de eerste..
maar het eerste proefje was al weer beter dan die ene keer dat ik het bij remco op stal reed..
Dus we gaan langzaam aan vooruit! Wim was tevreden! :j Altijd zo leuk hoe enthousiats hij is! :D

Probleem bij paard en ik: Moet hem mooi voorwaarts laten draven, lekker pittig eraan rijden.
Gaat nu al steeds beter. En als ik dat dan doe, dan is die ook veel meer op mij geletter en
zal dat verzet tegen die oefening misschien (minder) niet meer gebeuren. Ik weet waar
ik aan moet werken! :) (Tis niet zo dat paard sloom loopt hoor, zeker niet. Hij loopt goed,
alleen ik moet er nét even dat pittige eruit rijden, dat als je binnen rijdt met zo'n proefje dat de jury
gelijk zo iets heeft van 'Wow, daar komt Melanie'. :P)

Straks bij Remco op stal rijden! :)

Dj69

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 14:03

wauw Melanie klinkt super zeg. Te gek

Noortje ook gaaf allemaal.

Moet even veel bijlezen.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 15:20

Klinkt weer helemaal super Mel! Zit steeds zo verbaast de lezen dat jullie al zoveel dingen samen doen.
Dat zal vast al echt een band scheppen en zo leer jij echt het dier snel kennen.
Echt een snelcurcus lijkt het wel, maar wel echt super gaaf dat jij die kansen allemaal krijgt van de eigenaar.
Ik kan niet wachten om jullie te zien!! En ik zou ht erg fijn vinden al sik jou plastron speldje mocht lenen :D
Denk dat het handiger is als ik gelijk de hele plastron leen haha.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:21

Astor schreef:
Klinkt weer helemaal super Mel! Zit steeds zo verbaast de lezen dat jullie al zoveel dingen samen doen.
Dat zal vast al echt een band scheppen en zo leer jij echt het dier snel kennen.
Echt een snelcurcus lijkt het wel, maar wel echt super gaaf dat jij die kansen allemaal krijgt van de eigenaar.
Ik kan niet wachten om jullie te zien!! En ik zou ht erg fijn vinden al sik jou plastron speldje mocht lenen :D
Denk dat het handiger is als ik gelijk de hele plastron leen haha.

Ja, idd.. dan leen je maar gewoon me hele plastron! :P
Als dat kan, ik weet niet hoelaat jij moet rijden? Want ik weet niet
hoelaat wij weer naar huis gaan....

Hoe bedoel je zoveel dingen samen doen? :P

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:22

Super gaaf weer zeg Mel!..
Echt tof dat je het allemaal mag!
Vind echt jammer dat Phil zo moeilijk is want ik mag dat soort dingen ook wel :D
Ga van de lente/zomer zeker met der lessen dus dat is al een stap vooruit :)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:23

Jane_ schreef:
Vind echt jammer dat Phil zo moeilijk is want ik mag dat soort dingen ook wel :D

Wat doet ze dan??

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 15:26

Kijk maar even Mel =)
Ik bedoel dat je al veel met hem hebt meegemaakt in zo;n korte tijd ;)
Je hebt al bij je broer op stal gereden, je bent al op buitenrit geweest.
Je bent nog op een andere stal geweest etc etc ga zo maar door. Hoop dat je snapt wat ik bedoel.
De meeste mensen doen hier van langer over snappie :D

Jane zou wel gaaf zijn als jij dat ook zou kunnen doen allemaal!
Hopen dat je ook werkelijk waar met phil kan gaan lessen want dat si inderdaad al een stap vooruit.

Noortje: Wat super lief dat ze dat over je vertelde! Geeft je vast een super goed gevoel!!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:28

Oh ja.. Haha.. maar komt ook mede dankzij het weer en omdat de buitenbak aan huis bij het paard (nog) niet klaar is. :P
En andere omgeving is om het vast te laten wennen aan nieuwe, vreemde omgevingen.. :P hihi.. maar 't gaat allemaal ook heel snel! :j maar misschien komt dat nu ook omdat we ergens naar toe oefenen: 1 febr..

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:29

Melanie_B schreef:
Jane_ schreef:

Wat doet ze dan??

Ze word helemaal gestresst.
En vind het heel eng echt eng gewoon, en daar moet ze doorheen. dus we gaan et ff doen. :)

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:30

Astor schreef:
Jane zou wel gaaf zijn als jij dat ook zou kunnen doen allemaal!
Hopen dat je ook werkelijk waar met phil kan gaan lessen want dat si inderdaad al een stap vooruit.

Jaa idd :)
Terry wilt dan met me mee :)
Vind ik wel heel lief van der :+:

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:30

Jane_ schreef:
En vind het heel eng echt eng gewoon, en daar moet ze doorheen. dus we gaan et ff doen. :)

Oh oke! :)
Naja, lekker gaan rijden in de zomer bij de manege. :D Rustig aan beginnen!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 15:31

Lief van je zus dat ze mee wilt meis! Hopen dat je lekker kan gaan lessen met je wijfie :D

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:32

Melanie_B schreef:
Jane_ schreef:

Oh oke! :)
Naja, lekker gaan rijden in de zomer bij de manege. :D Rustig aan beginnen!

Ja idd.. :)

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:33

Astor schreef:
Lief van je zus dat ze mee wilt meis! Hopen dat je lekker kan gaan lessen met je wijfie :D

Jaa ik wil gewoon verder komen :)
En dan mag ik ook als het goed gaat wedstrijden gaan doen want dat is het doel natuurlijk :+:

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:34

Elja schreef:
Nadine, ik weet niet hoe laat we weggaan!
Als we er voor 12:30U willen zijn dan moeten we zo'n 45 minuten daarvoor wel weg :)

er stond wel op de site dat we moeten rekenen op vertraging door de weg en de drukte van jumping enzo.
Marloes der moeder ging ons volgens mij ophalen.
Nadien ik denk dat je gewoon naar het station moet komen en dan halen we je op. En dan denk ik door naar Elja en dan naar de manege voor Marloes. Ik denk dat dat het word, maar moet nog effe voor de zekerheid vragen.

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:35

Pff.... laat het stoppen met regenen! :(
Moet zo op me fietsie naar 'Rambo!'

Trouwens, het is nu helemaal 10000% zeker dat ie volgende
week mee gaat! :D Want ik had Liesbeth gister aan de telefoon, en ook die vond het goed. (moet wel, als het ook van Frans mag. :+ ) ze zegt 'En hoe heet dat paard?'.
Ik 'Euuuh.... zet maar Rambo neer'. Moest ze grinneken! :P haha ik ook, want wist even niet wat ik daarop moest zeggen! _O-

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:37

Ohjaa, moest nog reageren op El! :D
Fijn dat je wel lekker hebt gesprongen, maar ben je er nou afgevallen of er meer afgestapt? :P
Geen pijn?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 15:41

Wow wat een verhaal zeg :P . Klinkt echt zoo leuk, net als in de paardenboeken vroeger wat ik altijd las. Zo leuk om te lezen en zeker dit! Jullie worden echt al een hecht team! De jury zal zeker met genot naar jullie kijken als je gaat rijden :D! Toppers zijn jullie! :+:

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 15:41

Haha mel waarom zei je niet Remember dan ?:P