Laterrr
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
.
. Sandra wou mij er wel eens op zien
. Maar ik heb gewisseld voor Worlino. Aangezien ik me ff niet zo goed voelde (sommige meiden weten waar ik het over heb) had ik gewoon geen zin om overal op te moeten letten, bij alle bewegingen die ik maak in de stress schieten of het geen verkeerde is. En zo mag Victor misschien helemaal niet meer zijn, maar het is toch nog echt mijn beeld van hem. Zodra ik er weer op kom, neem ik die kans uiteraard wel aan want ik wil er wel heel graag op! Emmaa_ schreef:Doeii Mel !.
Ik moet jullie een geheimpje verklappen.
Donderdag zat ik eigenlijk op Victor. Sandra wou mij er wel eens op zien
. Maar ik heb gewisseld voor Worlino. Aangezien ik me ff niet zo goed voelde (sommige meiden weten waar ik het over heb) had ik gewoon geen zin om overal op te moeten letten, bij alle bewegingen die ik maak in de stress schieten of het geen verkeerde is. En zo mag Victor misschien helemaal niet meer zijn, maar het is toch nog echt mijn beeld van hem. Zodra ik er weer op kom, neem ik die kans uiteraard wel aan want ik wil er wel heel graag op!
Dj69 schreef:Supermooie foto. Staat hem goed zeg
Emmaa_ schreef:Kijk, ik was dus echt niet bang ofzoo, alleen op dat moment gewoon ff niet.
Heb wel superfijn op WorriePorrie gereden

Melanie_B schreef:En dat bepaal jij even!
Daar had ik het vandaag al met mams over Melis.. En we hadden samen al besloten dat jij ook gewoon blijft pitten hihi
Want we willen absoluut NIET dat jij alleen naar huis gaat.Dat mag niet gebeuren.
Hoelaat we uit gaan ; Voor 11 wil ik in Nox zijn.. Want dan is het nog gratis!En tot hoelaat, nog geen idee
Eet je ook bij ons dan? Is wel zo gezellig
Dan wil ik iedereen het liefste rond half 7 binnen hebben.
(Eerder mag altijd, 't liefste natuurlijk eerder want das gezellig!![]()
)

Astor schreef:Melanie_B schreef:En dat bepaal jij even!
Daar had ik het vandaag al met mams over Melis.. En we hadden samen al besloten dat jij ook gewoon blijft pitten hihi
Want we willen absoluut NIET dat jij alleen naar huis gaat.Dat mag niet gebeuren.
Hoelaat we uit gaan ; Voor 11 wil ik in Nox zijn.. Want dan is het nog gratis!En tot hoelaat, nog geen idee
)
I'LL BE THERE BABY
Wat voor slaap spullen moet ik meenemen? gewoon slaapzak en luchtbed, kussen etc?
je mams zei wel slaapzak en kussen, maar moet luchtbed ook of niet ?

Pebbs schreef:ben net terug van de manege !
ik was met Mayke mee naar Dollar
zij ging ff rijden en daarna heeft ie lekker een uur in de wei gestaan in z'n uppie !
was echt leuk om weer ff bij te kletsen !
en wat is die Dollar toch een lieverdjeee !![]()
Liisette_ schreef:HIJ IS ECHT MOOI EMMA!WOW zeg!
LOVEEEEEEEEEIT! Pebbs schreef:ben net terug van de manege !
ik was met Mayke mee naar Dollar
zij ging ff rijden en daarna heeft ie lekker een uur in de wei gestaan in z'n uppie !
was echt leuk om weer ff bij te kletsen !
en wat is die Dollar toch een lieverdjeee !![]()

Emmaa_ schreef:Bah ik haat mijn ouders.
Zegt m'n moeder dat ik geld uit mijn vaders portemonnee moet pakken voor vandaag, iets te drinken enzoo, staat hij tegen mij te schreeuwen waarom ik in zijn portemonnee sta
Vervolgens ben ik de gene die altijd een veel te grote brutale känkerbek geeft, en dat ik mijn raam zo open moet zetten.
Zeg ik ja, is het, sla niet zo'n toon tegen mij aan!.
jullie zijn altijd maar aan het känkeren met z'n tweeën, jullie krijgen alles van ons, krijg je 1.50 begin je te känkeren met je lelijke küthoofd dat je niet genoeg krijgt, krijg je er nog 2 euro bij rol je met je ogen omdat je daar wel 3 heuse drankjes van kan kopen

! Jammer dat ik wat vroeger weg moest, maar dat is niet anders

!
Astor schreef:Melanie_B schreef:En dat bepaal jij even!
)
I'LL BE THERE BABY
Wat voor slaap spullen moet ik meenemen? gewoon slaapzak en luchtbed, kussen etc?

want anders komen jullie tegen etenstijd en dan is het hup gelijk eten zeg maar