Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 15:13

jarrah schreef:
http://www.hoogenboomruitersport.nl/rijvereniging.htm
Dit is de site van mijn vereniging... is een goedkope vereniging waar je geen verplichtingen hebt als lessen volgen of kantinediensten oid :)
Je hoeft ook niet persee in de regio te wonen, ze schijnen zelfs iemand uit Friesland te hebben :P

Ik kijk wel even of ik vanavond mee-oefen, of dat ik eerder aan de gang ga! IIg tot vanavond!! :)

Dank je wel. Gelijk geregeld. Ze stuurt de formulieren vandaag nog op. :)

Gezellig, dan zie ik je waarschijnlijk vanavond.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:31

Kimbaie schreef:
Freya schreef:
Spannend allemaal Kim. Mocht je toch een andere vereniging willen, kan ik je ook helpen aan een vereniging die niet zo duur is als ondersteund lid, waar je niet de volle mep hoeft te betalen.

hoeveel zijn de kosten bij jou vereniging?

@ jarrah: thx! ik hoor het later vandaag wel. uhmm... denk rond tussen 8 en half 9.

Lidmaatschap per jaar 45 euro, waarbij je als je wilt 3 dressuurwedstrijd en 3 springwedstrijden mee kan rijden en ook kan deelnemen ( soms tegen bij betaling ) aan andere activiteiten zoals crosstraining en springlessen.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 15:32

Ik heb die van jarrah al gecontact. Die was 19 euro. Ik hoef niet lessen of wat erook bij.

jSophiaF

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:36

Dat is inderdaad vrij goedkoop ( mss stap ik volgend jaar ook wel over )

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:40

Het was in mijn ponytijd al de goedkoopste, en aangezien ik toen al met chronisch geldtekort zat, was voor mij de keuze snel gemaakt :D
Ondanks dat ik tussendoor soms jaren niet startte ben ik daar altijd lid gebleven, want ja die 18,- ga je ook niet dood van (hmmm behalve als je hem zoals ik pas na 6 aanmalingen betaald, dan wordt het wel ietsje meer :o )
:D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-09 15:45

Ik had ook van die bestuurder begrepen dat je het er ook uit kan halen doordat ze je op elke wedstrijd (uit hun omgeving) € 1,- korting geven, dus na 19 keer heb je het er wel uit :+

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 17:47

er is maar 1 voordeel aan zulke regenbuien...dat ik eerder klaar ben op werk ;)

@Kim: Prima dacht al wel dat je zelf wilde gaan, mede ook omdat shoppen in de hypo geweldig is ;)

GVD!!! tweede dag achtereenvolgens dat ik vlektyphus krijg en heel 'toevallig' tijdens het koffie drinken...ik ben dus bang dat ik een koffie-allergie heb opgebouwd ;( of voor koffiemelk, maar aangezien ik zwarte koffie afschuwelijk vind wordt het maar koffie in het algemeen....

Misskaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:36

@Woogy, suikerallergie ?? _O-
@Jarrah, moet morgen plots invallen bij Boukje, dus ben er wel rond vier uur !

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 23:22

|o suikerallergie...dat zou grandioze drama zijn!!! -O- maar ik zit nu aan de nuts en heb nergens last van dus gok toch dat het de koffie is, vanmiddag kaasbroodjes had ik het ook niet... no more koffie for me ;( :9k ;(

Misskaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 00:30

"Nu aan de nuts" wat had je als avondeten, Ferrero Rocher weer := My god, als ik dat dieet van jou volg weeg ik volgende week 125 kilo _/-\o_

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 11:18

Woogy schreef:
|o suikerallergie...dat zou grandioze drama zijn!!! -O- maar ik zit nu aan de nuts en heb nergens last van dus gok toch dat het de koffie is, vanmiddag kaasbroodjes had ik het ook niet... no more koffie for me ;( :9k ;(

ach joh. Ik laat al zo veel om geen migraine aanval te krijgen:
- chocolade
- minder melk
- minder cola (ivm aspartaan, dus .... bijna geen enkele frisdrank meer)
- Geen wijn
- koffie (maar luste ik toch al niet)
- thee met cafeine

en het is me het allemaal waard.

edit: Marion heb je al wat gehoord?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 11:47

Taverno, wat was de uitslag van de veearts gister ?

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 12:52

-O-

Venga is dus een echte KWPN-er, wat betekend dat het paspoort wat bij de KNHS lag naar KWPN moet en een duplicaat paspoort kost me daar maar liefst 170 euro. |( Helaas moet ik toch een geldig paspoort hebben. Daarbij wordt het dus toch niet eind van deze maand starten, aangezien ik dan echt de papieren niet binnen heb.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:56

Pff ik snap dr niks meer van... als het een echte kwpn'er is, is er toch niks aan de hand? :?
Of zie ik het nou verkeerd? Wat een gedoe allemaal zeg...

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 13:00

nee, dat hij een kwpn-er is +:)+ , maar ik heb dus nog steeds geen geldig paspoort.

De vorige eigenaar is blijkbaar zijn paspoort van het KWPN kwijtgeraakt en wilde niet zoveel geld lappen voor een nieuw paspoort, waardoor hij dus een ongeldig paspoort heeft genomen. Nu is het bekend dat het paspoort van ES niet geldig is, waardoor ik nu dus een paspoort van de KWPN moet hebben.

Dus... KNHS stuurt paspoort naar KWPN. KWPN maakt duplicaat. KWPN stuurt paspoort naar mij. Ik maak kopie paspoort en aanvraag startkaart naar KNHS. Wachten op startkaart.... met andere woorden: voorlopig niet starten -O-

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 13:03

Pff wat een gedoe allemaal...
Wel weer leuk dat je nu een officieel kwpn-papier krijgt, maarja daar zit je op dit moment ook niet echt op te wachten met al dat gedoe lijkt mij!!
Máár gelukkig is de planning dat we niet na 1 keer alweer stoppen met starten, dus er komen nog heeel veel andere mogelijkheden... van de zomer wordt pas echt knallen!! :D

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-09 13:35

jarrah schreef:
Pff wat een gedoe allemaal...
Wel weer leuk dat je nu een officieel kwpn-papier krijgt, maarja daar zit je op dit moment ook niet echt op te wachten met al dat gedoe lijkt mij!!
Máár gelukkig is de planning dat we niet na 1 keer alweer stoppen met starten, dus er komen nog heeel veel andere mogelijkheden... van de zomer wordt pas echt knallen!! :D

:)

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:40

och met m'n voedselallergiën heb ik m'n leven lang op wurg dieet gezeten. ben blij dat ik nu wel aardig kan eten wat ik wil

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 20:17

Kimbaie , help mij even herrinneren, voor die hypo-pas. Want ik ga rustig weer naar huis met de pas.
Ik ben er morgen avond, baco weer rijden en vrijdagavond donna weer pesten.

Vandaag vanuit het werk gelijk door gegaan naar stal, was ineens zo heerlijk weer dat ik er even van wou genieten. Dus Donna heerlijk in de buitenbak even los gegooit, alleen vond madam het een beetje te warm, ze stond al in dr boxje te zweten, arme tuttebel. Toch nog een paar rondjes laten draven.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 23:43

Barbara heeft vandaag een paar mooie pics van mijn kanjer gemaakt!
Het was zo lekker weer en mijn zadel was opgehaald, waardoor ik niet kon rijden, dus had een mooie gelegenheid om madam even lekker te laten showen door de bak! Ik heb echt genoten van dr!
Als ik dr vergelijk met een paar jaar geleden, toen was het echt nog een slappe hap, en als ik dr nu zie denk ik echt van: WOW, helemaal mijn droompaard!!! :D

I'm completely in love :+:
Afbeelding
Afbeelding

Barbara: heeeel erg bedankt, ik ben reuzebenieuwd naar de rest :D
Ik kan hier echt toch wel zoo van genieten joh :D

Misskaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 00:16

Wow, mooie pics !

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-09 09:40

Mooie foto's lisette. :~

karleylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 09:57

Ik snap wel waarom Tjelle verliefd is op Tiffes :D

En natuurlijk ook waarom zij gek is op Tjelle O:)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 10:59

Zeer mooie foto's Lisette, van een zeer mooie merrie ... Kan me heel goed voorstellen dat je smoor verliefd op dr bent.

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 18:05

DankDankDankDank :D
Ben echt helemaal in love :+: