ja dat is van inge..... nee geen foto van me hand het ziet er inderdaad niet uit de zwelling is wel wat minder maar me knokkels zijn nog kapot en zelfs de nursen die hier werken en die het zien trekken wit weg... het ziet er heel vies uit, bloed groen geel blauw korsten gaten.... misschien nu een iedee hoe het er uit ziet dus maar geen foto me mutella ziet er wel leuk uit staat zelfs de handtekening op van een man die hier iedere week komt om te zingen altijd grote lol met hem... hij kent ook onze namen en aangezien wij groote fans van hem zijn wou ik wel zijn handtekeningen.... nan ik verwacht wel een beterschaps kaartje van je haha hoe is het met nick...??? en hoe is het met jouiw...red je het nog een beetje zonder mij.... ik ben bang dat je straks mij nog langer moet missen het bevalt me namelijk wel... zo van huis weg....
Ik heb een breuk in mijn middenrif waardoor ik het erg benauwd heb, veel buikpijn en maagzuur heb. Dinsdag krijg ik te horen wat ze eraan kunnen doen. En m'n hart pompt bij inspanning te weinig zuurstof rond (58% van wat eigenlijk moet).