Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tytje schreef:Jee Liquita, super leuk de foto's. Echt stoer van jullie, het ziet er prachtig uit. Ik ga mee op paardenkamp, maar vindt het reuze spannend met snelle Vallie!!
Beetje opgedroogd
? LIQUITA schreef:Hooi SandraBeetje opgedroogd
?
morgen weer werken. Maar over 6 weken heb ik 2 weken vakantie, kijk er nu al naar uit
. En a.s. donderdag is het dan eindelijk zo ver, dan gaan we naar het concert van Doe Maar
. ATE schreef:HeeeeeeeL nat...LIQUITA schreef:Hooi SandraBeetje opgedroogd
?
?????????? was ze nat?
LIQUITA schreef:Bleeemorgen weer werken. Maar over 6 weken heb ik 2 weken vakantie, kijk er nu al naar uit
. En a.s. donderdag is het dan eindelijk zo ver, dan gaan we naar het concert van Doe Maar
.
Ate....lekker Rondje was het he? LIQUITA schreef:ATE schreef:HeeeeeeeL nat...?????????? was ze nat?
LIQUITA schreef:Ate....lekker Rondje was het he?
ATE schreef:Dat zal toch niet, je hebt toch niet buiten de schoolvakantie vrij...of wel??LIQUITA schreef:Bleeemorgen weer werken. Maar over 6 weken heb ik 2 weken vakantie, kijk er nu al naar uit
.
ik heb volgens mij gelijk met jouw vakantie voor 2 weken weet niet echt zeker
ATE schreef:Hihi...die dachten natuurlijk dat we net zoals in het bos lekker gingen crossenLIQUITA schreef:Ate....lekker Rondje was het he?
zeker weten ook al vonden de meiden het saai
ATE schreef:Geloof niet dat het een droom was, hihi.LIQUITA schreef:HeeeeeeeL nat...
natte dromen??
LIQUITA schreef:ATE schreef:Dat zal toch niet, je hebt toch niet buiten de schoolvakantie vrij...of wel??]
ik heb volgens mij gelijk met jouw vakantie voor 2 weken weet niet echt zeker
LIQUITA schreef:Geloof niet dat het een droom was, hihi.[/quote]ATE schreef:
natte dromen??
LIQUITA schreef:ATE schreef:Hihi...die dachten natuurlijk dat we net zoals in het bos lekker gingen crossen
zeker weten ook al vonden de meiden het saai
ATE schreef:Ze ging de paarden binnen halen, en toen begon het te stortenhoe kwam ze dan nat ?
LIQUITA schreef:ATE schreef:Ze ging de paarden binnen halen, en toen begon het te stortenhoe kwam ze dan nat ?
ze wil ons niet meer zien