Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
fallenangel3 schreef:Ik zou ook graag een verzorgpaardje willen, het vervelende is indd dat de meeste die aangeboden worden in zeewolde staan. En ik heb geen flauw idee of ik voor meerdere dagen in de week van iemand (pappie??) een auto kan lenen :S
Jenniferr schreef:tja almere is dichterbij voor een verzorg paard
DenK4ever schreef:Annie_ schreef:ik fiets 3 kwartier naar buiten als ik snel ga maar ja ik kan ook hebben dat ik denk ,
dat ik snel ga maar achter af wordt ik in gehaald door hard lopers en honden uitlaters
Nou!! 3 kwartier vind ik toch echt wel een eindje trappen
als je het een keertje doet is het wel te doen maar om meerdere malen heen en terug te fietsen???? Dan ben je gewoon al anderhalf uur (en dan hopen dat er geen wind staat of regen!! ) bezig en dan heb je nog niet eens gereden of je knol verzorgt
saroanda schreef:De euries zijn een beetje opIn mei weer vakantiegeld. Twijfel tussen een tv of rijlessen

Astor schreef:Nee hoor maar ze wou het gewoon even melden denk ik?
En misschcien kan dat meisje niet goed rijden of juist wel haha
terorita schreef:jij bent gewoon eng, na een paar lesjes al eerste examen aanvragen...
ik gaat lekker voor me E
wel goed voor je conditie he
fallenangel3 schreef:Ik ookals je het een keertje doet is het wel te doen maar om meerdere malen heen en terug te fietsen???? Dan ben je gewoon al anderhalf uur (en dan hopen dat er geen wind staat of regen!! ) bezig en dan heb je nog niet eens gereden of je knol verzorgt
Elja schreef:Astor schreef:Nee hoor maar ze wou het gewoon even melden denk ik?
En misschcien kan dat meisje niet goed rijden of juist wel haha
Karen vond der niet zo geweldig rijden
Ze kan het wel maar daarmee is alles gezegd.

saroanda schreef:maar ik ken mezelf, ben niet zo'n spaartype, en dan ben ik bang dat het er weer niet van komt.
Elja schreef:Aan huis
ooit ooit...bijna bijna
terorita schreef:fallenangel3 schreef:Ik ookals je het een keertje doet is het wel te doen maar om meerdere malen heen en terug te fietsen???? Dan ben je gewoon al anderhalf uur (en dan hopen dat er geen wind staat of regen!! ) bezig en dan heb je nog niet eens gereden of je knol verzorgt
dat is vaak zo..begin is oo zo leuk, tot het idd eens klote weer is..zoals nu..
winterperiode korte avonden, schijt weer ect..
d'r gaat een hoop tijd in zitten, goede bijrijders zijn best moeilijk te vinden.
Elja schreef:Aan huis
saroanda schreef:Malou zoekt geen verzorger voor vaste tijden..ze is heel fexibel.
DenK4ever schreef:Ik gaat nu echt naar bed dames!
Truste!
DenK4ever schreef:Annie_ schreef:ik fiets 3 kwartier naar buiten als ik snel ga maar ja ik kan ook hebben dat ik denk ,
dat ik snel ga maar achter af wordt ik in gehaald door hard lopers en honden uitlaters
Nou!! 3 kwartier vind ik toch echt wel een eindje trappen
als je het een keertje doet is het wel te doen maar om meerdere malen heen en terug te fietsen???? Dan ben je gewoon al anderhalf uur (en dan hopen dat er geen wind staat of regen!! ) bezig en dan heb je nog niet eens gereden of je knol verzorgt
[/quote]
fallenangel3 schreef:saroanda schreef:Malou zoekt geen verzorger voor vaste tijden..ze is heel fexibel.
Voor hoeveel en welke dagen zoek je een verzorger?