Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cassidy schreef:Foto's van de beeb staan online op http://www.kijn.nl
Gisteren helaas de les van Esther gemist, maar Esther mocht Glory uitstappen omdat Gaby Snowy voor moest rijden (schrok je ervan dat ik dat vroeg Esther?) En wat vond je van de les? Ben je al om naar de western?
Snowy is verkocht en gaat een goed leven krijgen in Duitsland.

. Moest af en toe wel naar begrippen zoeken, vooral op paardengebied. Toch raar dat dat zo snel wegzakt! 

Wel jammer dat Gentle geen beeb draagt, was wel benieuwd wat voor een paardje uit die combinatie zou komen... Maarja dat kan gebeuren he. 
Cassidy schreef:Dat je goed Duits spreekt heb je al gauw als je in Duitsland bent geboren en daar 27 jaar hebt gewoond. Moest af en toe wel naar begrippen zoeken, vooral op paardengebied. Toch raar dat dat zo snel wegzakt!
Die spierpijn zal morgen nog wel erger worden. Heb je al een afspraak voor een volgende les?

) en die staat bomvol met paardenspullen. Vanavond gaan we alle dekens passen en gaat de verhuizing aan paardenspullen van Koog naar Starnmeer beginnen
Natas schreef:Is Snowy verkocht?
Is hij ook al weg??

Toevallig dat we het er net over hadden eigenlijk!Natas schreef:hihi, zo dus jullie zijn wakker.
Maar had liever nu nog in mijn bedje gelegen hoor. Maarja ik mag niet klagen aangezien ik pas om 09u30 hoef te beginnen en mijn werk aan de overkant van mijn huis is

Natas schreef:hihi, zo dus jullie zijn wakker.
Maar ik was hier keurig om 8:50 uur. (Jaja, en nog gedoucht ook) 
Hij is iig al in een prachtige omgeving! Wel tof dat die mevrouw zo'n beslissing op stal kon maken, het klikte dan wel erg goed tussen de 2

Natas schreef:Maar is Snowy naar dezelfde persoon gegaan als charlie?
Die zit in Friesland.
De dag moet nog beginnen joh!