Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 10:45

Ik wist nieteens dat Snow te koop stond, jah ik kreeg 't gisteren te horen van degene die Charly heeft gekocht omdat haar instructrice geinteresseerd was.

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 11:53

Cassidy schreef:
Foto's van de beeb staan online op http://www.kijn.nl

Gisteren helaas de les van Esther gemist, maar Esther mocht Glory uitstappen omdat Gaby Snowy voor moest rijden (schrok je ervan dat ik dat vroeg Esther? Haha!) En wat vond je van de les? Ben je al om naar de western?

Snowy is verkocht en gaat een goed leven krijgen in Duitsland.

Ja joh, hahaha, ik zat niet op te letten zie je, ik zat lekker te koekeloeren naar gaby...

Was wel een leuk lesje, ik geloof wel dat ik t erg leuk vind ja! Ik heb alleen wel megadepega spierpijn nu.

Wat spreek je trouwens akelig goed duits!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 12:20

Dat je goed Duits spreekt heb je al gauw als je in Duitsland bent geboren en daar 27 jaar hebt gewoond Haha!. Moest af en toe wel naar begrippen zoeken, vooral op paardengebied. Toch raar dat dat zo snel wegzakt!

Die spierpijn zal morgen nog wel erger worden. Heb je al een afspraak voor een volgende les?

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 13:10

Apart een website voor je kinderen. Maar ik heb het toch nog steeds niet zo op baby's, leuk maar bij een ander. Zelfs na het zien van de foto's van je nieuwste familielid gaat het niet kriebelen.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 15:45

Hihi ik ben zelf meer een paardenbeebmens dan een mensenbeebmens, foto's zijn leuk hoor dat wel. *LOL*

Heb Gentle net lekker in 't zweet gewerkt, wat een relaxt lesje vergeleken met vrijdag. *LOL* Wel jammer dat Gentle geen beeb draagt, was wel benieuwd wat voor een paardje uit die combinatie zou komen... Maarja dat kan gebeuren he.

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 18:41

Als men op Gentle een painthengst zet zou er volgens mij een paint uit moeten komen. Ik meen dat ze een breedingstock-paint is.....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 18:59

Klopt ze is zelf stiekem een paint. Ja

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-08 19:35

Cassidy schreef:
Dat je goed Duits spreekt heb je al gauw als je in Duitsland bent geboren en daar 27 jaar hebt gewoond Haha!. Moest af en toe wel naar begrippen zoeken, vooral op paardengebied. Toch raar dat dat zo snel wegzakt!

Die spierpijn zal morgen nog wel erger worden. Heb je al een afspraak voor een volgende les?

Ja dat is inderdaad niet eerlijk! hoezo ben je in purmerend beland dan?

We hebben nog geen afspraak, vriendinnetje moest even kijken wanneer ze haar loon kreeg, dan gaan we gelijk op.

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 09:03

Is Snowy verkocht?

Is hij ook al weg??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 09:48

Hallo allemaal! Lekker weekend gehad? Wat zijn jullie snel gegaan Clown

Snowy is dus al verkocht? Dat is ook snel gegaan hoor. Het is ook een leuk paardje!

Hahaha Suus, was het zo erg vrijdag? Arme jij en Whis! Maar ze vond de beenbeschermers wel leuk? Stees zal wel gedacht hebben: Wat is dit nu weer? Nagelbijten / Gniffelen

De volksverhuizing vanuit Belgie is geslaagd. Gelukkig hebben mijn ouders een grote auto want al die spullen zouden in de mijne niet passen samen met de weekendtassen. Ik heb echt zó veel meegenomen, 1 grote boodschappentas vol, een poetskoffer helemaal vol en nog veel meer. Nu hebben we in huis zelfs een Whiskey hoek (tot grote ergernis van mams Nagelbijten / Gniffelen) en die staat bomvol met paardenspullen. Vanavond gaan we alle dekens passen en gaat de verhuizing aan paardenspullen van Koog naar Starnmeer beginnen Vork

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 09:48

Natas schreef:
Is Snowy verkocht?

Is hij ook al weg??

Yep zit al in Duitsland! Word tijd dat we stees aanbieden hé Suusje Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:09

Gentle was gedekt door Buster en het veulen had voor Richard geweest, maar dat is dus niet gelukt.
En Snowy is idd al weg, de aspirant koper had de trailer meteen mee (beetje onzin om 2,5 uur te gaan rijden om te kijken, en bij de verkoop hetzelfde ritje nog een keer te gaan maken...

Gisteren beeb in levende lijve gezien, het is een schatje maar lijkt nog zo breekbaar. En wat jij hebt, heb ik ook hoor IJp. Veulies zijn veel leuker!

Beau, heb je genoeg dekens? Ik ben er nog steeds niet aan toegekomen om mijn berging in te duiken op zoek naar die Lamicell.

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:25

hihi, zo dus jullie zijn wakker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:28

Ohja! Gefeliciteerd Trudy! Erg leuk *LOL* Toevallig dat we het er net over hadden eigenlijk!

Maakt niet uit hoor. Ik heb nu 2 outdoor dekens van 200gr en een zweetdeken van wol. Het ene outdoor deken is meer voor het voor en najaar en de ander echt voor nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:31

Natas schreef:

Ja idd Vork Maar had liever nu nog in mijn bedje gelegen hoor. Maarja ik mag niet klagen aangezien ik pas om 09u30 hoef te beginnen en mijn werk aan de overkant van mijn huis is Clown

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:32

Natas schreef:

Had vanmorgen problemen uit mijn bed te komen, was pas om 10 uur op het werk Bloos!

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:49

Hihi, ik werd ook om 8:20 uur wakker. Slapen Maar ik was hier keurig om 8:50 uur. (Jaja, en nog gedoucht ook)

Maar ja, het is voor mij ook maar 10 minuten. En ik mag tussen 8 en 9 beginnen, dus was op tijd.

Maar is Snowy naar dezelfde persoon gegaan als charlie?

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 10:53

Nee, Snowy is naar Duitsland, even over de grens bij Venlo. Naar een heel aardige dame die een paardje zocht om buiten te rijden. Ze heeft zelf Arabieren, maar daar durft ze geen buitenrit op te maken .

Natas

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 11:02

Ok. Leuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 11:07

Snowy gaat het vast goed doen *LOL* Hij is iig al in een prachtige omgeving! Wel tof dat die mevrouw zo'n beslissing op stal kon maken, het klikte dan wel erg goed tussen de 2 Lachen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 11:10

Natas schreef:
Maar is Snowy naar dezelfde persoon gegaan als charlie?

Die zit in Friesland.

Ik ben ook weer klaar voor vandaag. Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 11:20

Klaar? Bloos! De dag moet nog beginnen joh!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 11:26

Nop, de dag is voorbij. Tong uitsteken

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 11:30

Nee, je schooldag is voorbij. Tjee, ik zou willen dat ik zoveel vrije tijd had!

En het vrouwtje dat Snowy heeft gekocht reed er zo op weg, ondanks dat ze al bijna een half jaar niet op het paard had gezeten. Dat was heel leuk om te zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-08 11:49

Tjee idd, had ik ook maar zo veel vrij!

Echt leuk voor haar dat ze er zo op wegreed. Lijkt me wel vreemd voor Snowy dat hij nu ein Pferd ist Clown