stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 10:03

Ik rijd nog niet eens wedstrijden, maar 10euro per proef?? hemeltje lief, dat is toch VEEL te duur?? ik ga voor de lol starten, maar die lol is er zo wel snel van af hoor... (als je dan ook al dat startkaarten-aanvraag-gedoe bij het KNHS er bij optelt...)
zucht!

Leuk die link, Marjan! haha dat hondje... schattig! Sterkte met Emmeloord, we blijven graag op de hoogte he? Haha!

Annemiek veel plezier met je afscheidslunch, en Shirley Succes! Haha!

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 11:47

@ Azzaro: ze waren zeker lief tegen elkaar en crossten lekker rond

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 11:52

@Zirano: ben benieuwd wat ze gaan zeggen tegen je, ik duim voor je Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 13:04

Wat ik al verwachtte: LJ wil dat ie naar de kliniek komt. Ik ben er ook wel blij om omdat ik denk dat je niet alles met rijden alleen op kan lossen. Nu heeft Ilion gewoon hulp nodig om de voetjes weer optimaal te kunnen gebruiken zonder pijn! Vandaaruit ga ik dan weer met rijden en los werken de boel opbouwen.
En toch houd ik er niet van op naar een kliniek te moeten!

Heb een leuk gesprek gehad en hoop hier veel leuke opdrachten door te krijgen: spannend!

Ik ga nadat ik Thimo v school heb gehaald naar Ilion en Missie, dan bel ik je daar nog even Marjan, of ik Zirano even uit stal haal of dat je al geweest bent (en hij dus niet mag).
Morgenochtend ben ik er dus vroeg dan kan ik m ook lekker doen.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 13:16

@ ShirleyA: hoop voor je dat er wat uitkomt met illion dan kan je in ieder geval weer verder Lachen

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 14:18

he shir! Hopen dat er wat uitkomt en dat het heeeeeeeel snel beter gaat!

Mar heb jij emmeloord al gebeld? Nog mensen die vanavond op stal zijn?

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 14:20

Ik moet Abel en Wildrose vanavond effies losgooien dus bij deze heb ik de paddock gereserveerd. Lachen Haha! Knipoog

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 14:20

Hoi Allemaal,Hier een berichtje uit Emmeloord(daar zit ik zelf niet hoor en Zirano ook niet hahaha).
Zirano moet vaker op een dag gaan lopen en minstens twee keer per dag los.Het blijkt een soort oedeem vorming(dus gewoon vochtophoping te zijn)
Hij mag aleen maar in zijn een tje in de bak en absoluut niet wild doen.Zodra hij de paddock in gaat moet ik daar een ton met wat voer neerzetten zodat dat hem wat afleiding geeft.
Dus Ik doe hem zelf nog even samen met Chantal.Het zal best zijn dat we hulptroepen inroepen om hem een keer te doen als wij niet kunnen.Alvast bedankt.We moeten stoppen met de antibiotica,want die heeft hij achteraf al veels te lang gehad en dat kan ook voor die vochtophoping zorgen.
Even 1 week geen kuil voor de eiwitten zodat zijn been dunner wordt.Dus al met al valt het reuze mee.De schrik was groter dan dat er iets is.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 14:22

gelukkig mar!
Ben je vanmavond nog op stal? Ik ga even kijken of die stomme startlijst er al op staat! En anders moeten jullie zondag maar gewoon gaan en ga ik een andere keer mee!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 14:27

sjorsie schreef:
Ik moet Abel en Wildrose vanavond effies losgooien dus bij deze heb ik de paddock gereserveerd. Lachen Haha! Knipoog

hahahah online reserveren... als DAT zo makkelijk zou gaan!! Tong uitsteken Knipoog

Gelukkig maar Marjan, dat het meeviel. Blijft vervelend natuurlijk, maar niets ernstigs Haha!
Ik ga voor Ilion duimen hoor... wanneer ga je naar de kliniek? En welke, ook Emmeloord?

Ik ben vanavond ook wel op stal, heb les om 6uur, maar ben om een uur of 8 wel weer weg denk ik.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 14:34

@ Dabo: ik kan het altijd proberen toch Knipoog

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 15:08

sjorsie schreef:

Hahaha ja in your dreams *LOL* Je hebt zeker nog geen idee van onze losgooibak troubles Nagelbijten / Gniffelen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 15:21

Gelukkig maar dat het allemaal meeviel Mar! Fijn dat hij ook gewoon weer los mag. Kan het geen kwaad met het zand enzo dan??

Shir wanneer moet je naar Bodegraven? Hoop dat het ook meevalt!

Mijn afscheidslunch was gezellig net. We gingen naarCafe restaurant Amsterdam (tegenover Westergasfabriek). Ik kreeg nog een afscheidskadootje van de meiden. Een eigen super secretaresse mok Haha! en een doos bonbons Vingers aflikken Dat wordt dan weer een SAS dag Nagelbijten / Gniffelen

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 15:55

hahaha als je alle bonbons in 1x opeet... ja, dan moet je wel een sas dag inlassen ja hahaha
Je kan ze ook mee naar stal nemen Tong uitsteken Dan hoef je niet te sassen, want dan zijn ze ZO op! Knipoog
Wel leuk toch, mok en bonbons Haha!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 16:09

Ik zet ze gewoon in mijn trailer neer, dan worden ze zo gejat Nagelbijten / Gniffelen

Kreeg net ook nog een grote bos bloemen Party!!

Ben wel verwend vandaag zeg Tong uitsteken

10 euro per proef vind ik ook echt niet grappig meer, waar gaat het nog over zeg! Binnen 8 min. ben je klaar en dat voor 10 euro Lips are sealed

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 17:08

Ja mijn mannetje is vanmiddag lekker weer los geweest.
Hij mag alleen maar los als er een ton met hooi neergezet wordt zodat hij rustig blijft.Het zou wel top zijn Sjorsie als je zo kon reserveren.Dan zit ik soms ookniet een paar uur te wachten voor ik aan de beurt ben.Want Zirano kan alleen maar in de losgooibak.Rijden mag niet Longeren mag niet want daar is hij te jong voor dus derde en enige optie Los. Dus iedereen ik reserveer hem de maan december(hihihihihi)Annemieke.Nu konden ze het slot weer niet inen maar je hebt waarschijnlijk nu alleen maar een cilinder nodig.Maar dat weet de baas alleen en die is er pas morgen of maandag.Scheelt wel geld want dat kost maar 25 euro.Die bonbons mogen ook wel in mijn trailer hoor.ik help je met plezier doe gewoon mee SASsen.
Die prijzen worden echt te gek.En waar gaat dat geld naar toe??

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 17:12

Willemijn ik hoor het wel van j hoor anders bel ik haar op en ga je tocg gewoon de volgende keer mee.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:41

Vanavond geen gedoe bij de paddocks gehad dus zowel, Abel, Wildrose en Orissa zijn lekker losgeweest Haha! Ging Prima!!
Natascha: ik heb je peesjes los neergelegd ipv opgerold omdat ze nogal nat/modderig waren

@ Zirano: ik heb hetzelfde probleem, Abel kan ook alleen maar in de paddock met z'n 2,5 die paar keer per week dat ik nu 10 minuutjes tracht te longeren is te verwaarlozen en de stapmolen wil ik hem nog niet in hebben.

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 20:54

Maar ik ga afsluiten voor vandaag, wil morgen op de eerste dag van mijn nieuwe functie niet in slaap vallen Lachen doegies!!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:05

Wat ga je doen, Cindy? of had je dat al verteld?

Ik heb heerlijk gereden vanavond (les) Het gaat best wel goed, maar om nou te zeggen dat we wedstrijdklaar zijn? hahaha ahem.. nouja, we zien wel waar het schip strand! haha
Ik heb de petitie getekend, al ben ik (nog) geen wedstrijdruiter. 10euro perproef.. dat is toch van de zotte?!

bloempie186

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:17

nou jongens, morgen komt de DA voor dancer! k ben benieuwd wat t nu weer is. hoop dat t meevalt....anders zien jullie me over een paar maanden weer met red devil door de bak sjeesen Tong uitsteken

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 21:24

Ik zal voor Dancer duimen hoor! Dat het meevalt... Welke DA komt er?
Morgen komt Paul v.Gorkum voor Bella, en nog 3 andere paarden. Ben benieuwd hoe het met Bella d'r gebit gesteld is. Het is alweer een jaar geleden dat de tandarts geweest is, dus het wordt wel weer eens tijd Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 22:19

Dabo schreef:
Ik zal voor Dancer duimen hoor! Dat het meevalt... Welke DA komt er?
Morgen komt Paul v.Gorkum voor Bella, en nog 3 andere paarden. Ben benieuwd hoe het met Bella d'r gebit gesteld is. Het is alweer een jaar geleden dat de tandarts geweest is, dus het wordt wel weer eens tijd Haha!

Oefff, houd je knip maar gereed.... Geld, geld! Iedere keer valt het me weer tegen wat ik moet betalen. Of hij nu een half uur of 10 minuten bezig is, voor de rekening maakt het niets uit... Giel gaat ieder half jaar, nu hij nog zo met zijn gebit aan het wisselen is.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 22:26

Ja, Ik weet het Esther.. Bella is al 2x bij de tandarts geweest.. 1e keer heb ik nog wel wat van de verzekering terug gehad.. Knipoog
Maar nu is het 'onderhoud' he, en dat wordt niet vergoed.
Ik krijg trouwens zowieso een vette rekening, want Bella wordt ook geënt tegen schimmel, EN ze moet geïdentificeerd worden voor het KNHS. Ka-Ching!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-06 22:45

sjorsie schreef:
Vanavond geen gedoe bij de paddocks gehad dus zowel, Abel, Wildrose en Orissa zijn lekker losgeweest Haha! Ging Prima!!
Natascha: ik heb je peesjes los neergelegd ipv opgerold omdat ze nogal nat/modderig waren

@ Zirano: ik heb hetzelfde probleem, Abel kan ook alleen maar in de paddock met z'n 2,5 die paar keer per week dat ik nu 10 minuutjes tracht te longeren is te verwaarlozen en de stapmolen wil ik hem nog niet in hebben.

Ja, je hebt mijn zwarte jongens in de paddock afgelost...! Tong uitsteken Nou ja, Gilles is van mij en Volmer is mijn petekind oftewel mijn pleegpaard Haha! Die gaat bijna iedere dag met Giel los en ik doe hem altijd op vrijdag en in de vakanties.