zucht!
Leuk die link, Marjan! haha dat hondje... schattig! Sterkte met Emmeloord, we blijven graag op de hoogte he?

Annemiek veel plezier met je afscheidslunch, en Shirley Succes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

sjorsie schreef:Ik moet Abel en Wildrose vanavond effies losgooien dus bij deze heb ik de paddock gereserveerd.![]()
![]()

sjorsie schreef:Ik moet Abel en Wildrose vanavond effies losgooien dus bij deze heb ik de paddock gereserveerd.![]()
![]()
Je hebt zeker nog geen idee van onze losgooibak troubles
en een doos bonbons
Dat wordt dan weer een SAS dag
Dan hoef je niet te sassen, want dan zijn ze ZO op! 
Ging Prima!!
doegies!!
Dabo schreef:Ik zal voor Dancer duimen hoor! Dat het meevalt... Welke DA komt er?
Morgen komt Paul v.Gorkum voor Bella, en nog 3 andere paarden. Ben benieuwd hoe het met Bella d'r gebit gesteld is. Het is alweer een jaar geleden dat de tandarts geweest is, dus het wordt wel weer eens tijd
Iedere keer valt het me weer tegen wat ik moet betalen. Of hij nu een half uur of 10 minuten bezig is, voor de rekening maakt het niets uit... Giel gaat ieder half jaar, nu hij nog zo met zijn gebit aan het wisselen is. 
sjorsie schreef:Vanavond geen gedoe bij de paddocks gehad dus zowel, Abel, Wildrose en Orissa zijn lekker losgeweestGing Prima!!
Natascha: ik heb je peesjes los neergelegd ipv opgerold omdat ze nogal nat/modderig waren
@ Zirano: ik heb hetzelfde probleem, Abel kan ook alleen maar in de paddock met z'n 2,5 die paar keer per week dat ik nu 10 minuutjes tracht te longeren is te verwaarlozen en de stapmolen wil ik hem nog niet in hebben.
Nou ja, Gilles is van mij en Volmer is mijn petekind oftewel mijn pleegpaard
Die gaat bijna iedere dag met Giel los en ik doe hem altijd op vrijdag en in de vakanties.