Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en dat Linda erg moe is en bang is voor naalden (ben ik gelukkig niet de enige haha) Dat annelot er niet echt uitkomt met waar ze nu fotoos van moet maken..
) en hoe is het nu met je vermoeidheid? 

Ben naar mn mentor gestapt dat ik er niet meer uit kom qua school en thuis en mn hele leven... Even flink zitten snotteren
Ging die vrouw nog meedoen ook
Omdat ze meeleefde zei ze
Ik me weer schuldig voelen haha... Maar gaan samen planningen maken zodat ik achterstanden van vorig jaar in kan halen en hoe ik het dit jaar gestructureerder kan doen
Want heb ook aangegeven dat ik een enorme chaoot ben, en geen structuur heb... Hoop dat als ik school op orde heb, dat ik dan thuis ook wat meer los kan laten
Had nog geen tijd gehad om ze te kijken
Ben nu beetje kijken... zal zo hier laten zien!

Daar heb ik het hele uur aan gewerkt 

Maar verder loopt ze weer mooi 

Maar wat k niet helemaal snap... Je ziet op heel veel foto's niet dat mn beugels ongelijk zijn, maar hier ineens wel.. Heel apart
is van 18mei 

Moet nog heel veel gebeuren maar het begin is gezet om het te verbeteren
Daar ben ik al heel blij mee

) maken met lego
Vet geniaal word het
Als ie af is laat k wel zien

Jolien87 schreef:Lotje, de lijst is nog niet veranderd maar de laatste moet om vijf uur rijden dus ga ook maar uit van die tijd aangezien je meestal ergens achteraan rijdt omdat je L2 rijdt;)

Is dr maar eentje die het kan zijn