Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 15:49

Nee startlijst is nog niet online, Bertil maakt altijd eerst een voorlopige startlijst, die krijgt het bestuur dan toegemaild om te kijken of alles klopt. Zodra iedereen deze heeft gezien (is altijd al vrij snel) komt die pas online. Zodra die online staat zal ik het melden.

Waarom moet je worden geprikt Lin?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-08 17:46

Omdat k zo moe ben de laatste tijd.. en verder kunnen ze niks vinden,, dus alleen nog ff bloedprikken..
Ging bijna van me stokkie.. kan echt niet tegen naalden..
Fries en Guess hebben weer nieuwe nikes Haha!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-08 21:46

Heey dames daar was ik weer!! Terug van weg geweest..
Er zal wel veel gebeurt zijn waar ik niet veel van weet heb nog niet terug gelezen (geen tijd) maar begreep een beetje dat Jolien haar verzorgpaardje fleur misschien kwijtraakt..Boos! en dat Linda erg moe is en bang is voor naalden (ben ik gelukkig niet de enige haha) Dat annelot er niet echt uitkomt met waar ze nu fotoos van moet maken..

Ben ik nu en beetje in de goede richting?

@ Jolien.. Dat is zeker erg spijtig dat het zo moet lopen. Maar zoals jij al zegt is het verschil niet erg veel maar de lessen komen daar nog bovenop? Ga je voor je duimen dat ze nog erg lang bij je kan blijven...

@Annelot.. Welke onderwerpen heb je al zoal gedaan dan? En je mag echt niet stoppen hoor!! Even door die zure appel heen bijten

@Linda hoe is het nu met dat paardje dat je zadelmak maakt? (hoor nog wel eens wat haha Knipoog ) en hoe is het nu met je vermoeidheid?

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 06:30

Heey lang niet gesproken Knipoog
Nou de laatste keer (dinsdag) ging die ff vliegen met aangaloperen. maar verder is die altijd super braaf geweest Tong uitsteken
Hoorde dat je op stal was geweest Knipoog
Verder met jou ook alles goed ??
Ik ga zo eens lekker aant werk... kheb geen zin, wil lekker naar me bed..

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:02

ja klopt ik was weer eens op stal geweest om even jolanda te helpen. En om even te kijkenhoe goed henkie eruit zag!.

Hoe is het nu met jouw friezen man? Niet zo heel goed op de benen las ik volgens mij ergens? Rij nu ook een frieze hengst en heel misschien doe ik mee met hem aan de Eurobottle cup. Wil dolgraag op wedstrijd maar ja die man wil nog steeds niet echt! Dus maar gewoon door gaan. Boos!

Wat las ik mag jij wel meedoen op de onderlinge van de Haerst? Hoe zit dat dan?

Als je dit leest ben je al uitgewerkt neem ik aan... je hebt iig erg mooi weer gehad. Misschien zie ik je ooit nog wel bij Jolanda op stal.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:36

Hadden we de lijst eindelijk klaar, bleek Lotje nog steeds bij de jeugd te staan, voor de rest is de lijst klaar. Lin, jij moet om vijf voor 4 rijden en ik om vijf over half vijf. Lotje, jouw tijd weet ik dus nog niet want die wordt nog veranderd.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 13:44

ke dan! Goed bezig Jo!!

@ pris: Er zijn per onderlinge wedstrijd 10 startplaatsen voor leden van buiten af zodat we ook mee kunnen doen..
Dus in principe moet Noella ook gewoon mee kunnen doen als ze lid is van de LR..

Mijn friesje is idd niet goed aan de voorbenen, beide benen artsoe.. maar mag wel de sport in en krijgt speciaal beslag en poeder dat t minder snel erger word..
Hopen dat jij de fries ook mag starten!! zal wel leuk zijn!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:16

Zou wel erg oneerlijk zijn als Noel ineens niet mag... 10 plaatsen is 10 plaatsen...

Jo; wel op target toch? Denk dat ik dan weer ergens achteraan word gedrukt, meestal zo Tong uitsteken

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-08 16:19

Op de manege mocht Noëla niet meer meedoen omdat ze geen rijles meer had op de manege. Hier is al veel gezeur over geweest. Waar ik het toen al niet mee eens was... Dus helaas...

Wat het starten betreft nee echt starten mag ik niet (die man heeft daar geen tijd voor en geen belangstelling. Als zijn paardjes maar goed lopen voor de verkoop is het goed) en ook niet met een hengst moet dan eerst weer gekwalificeerd zijn omdat mijn kwalificatie van te lang geleden is... (pony tijd hahah) Vind het soms wel wat moeilijk hoor om te kijken nee te voelen hoe die loopt omdat ik het idee heb dat hij soms erg diep en opgekropt loopt. Heb ook nog niemand die me af en toe er even doorheen sleept.. maar ach ik red me wel heb ik al die tijd gedaan...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 12:21

Het gaat helemaal goed komen op school Lachen Ben naar mn mentor gestapt dat ik er niet meer uit kom qua school en thuis en mn hele leven... Even flink zitten snotteren Huilen van het lachen Ging die vrouw nog meedoen ook Bloos! Omdat ze meeleefde zei ze Huilen van het lachen Ik me weer schuldig voelen haha... Maar gaan samen planningen maken zodat ik achterstanden van vorig jaar in kan halen en hoe ik het dit jaar gestructureerder kan doen Lachen Want heb ook aangegeven dat ik een enorme chaoot ben, en geen structuur heb... Hoop dat als ik school op orde heb, dat ik dan thuis ook wat meer los kan laten Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 12:35

Woei vet mooie foto ontdekt tussen die die Jo had gemaakt Haha! Had nog geen tijd gehad om ze te kijken Tong uitsteken Ben nu beetje kijken... zal zo hier laten zien! Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 12:48

Afbeelding
By Velvet_
Ik zit niet helemaal mooi, maar zie; My lady dondert niet op de voorhand Haha! Daar heb ik het hele uur aan gewerkt Tong uitsteken

Afbeelding
By velvet_, shot with Canon EOS 300D DIGITAL at 2008-09-15
Mn enkel maakt echt enge knik Huilen van het lachen Maar verder loopt ze weer mooi Haha!

Afbeelding
By velvet_ at 2008-09-15
En het bewijs; ik zit echt knetterscheef Tong uitsteken Maar wat k niet helemaal snap... Je ziet op heel veel foto's niet dat mn beugels ongelijk zijn, maar hier ineens wel.. Heel apart Tong uitsteken

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 12:54

oh en kwam deze ook tegen Tong uitsteken is van 18mei Tong uitsteken

Afbeelding
Zie dat achterbeen Bloos!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:39

leuke fotoos hoor meis,
ook fijn te lezend at het op school nu ook is geregeld. Kun je weer wat meer aan je eigen innerlijke rust denken.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 13:43

ja idd Lachen Moet nog heel veel gebeuren maar het begin is gezet om het te verbeteren Lachen Daar ben ik al heel blij mee Lachen

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 14:54

En weet je meis om weer te beginnen en je probleem onder ogen te zien dat is het moeilijkste.. maar gelukkig heb je die moeilijkste stap al gezet. Succes verder en als ik je ergens mee kan helpen hoor ik het graag

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:27

Wat fijn dat je ff je hart hebt kunnen luchten Lotje! Hopelijk blijft de lijn nu stijgen.

Het kan ook zijn dat je beugels scheef lijken, om Lady net een stap zet waardoor het evenwicht (of hoe je dat noemt) zich verplaatst ofzo...Weet ook niet:P
En nogmaals: ik weet je tijd nog niet maar je hoort het als ik het weet;)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:30

LIN! Je bent een officieel vergader-item;) Er is een bestuurslid die bezwaar heeft getekend, terwijl je duidelijk binnen de regels valt. Lon heeft dit inmiddels ook duidelijk gemaakt maar je wordt dinsdag opgenomen in de vergadering, maar don't worry, je gaat gewoon meedoen hoor;)
Edit: en anders wordt ik gewoon boos Vork

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:31

Volgens mij kan ik al wel gokken wie dat bestuurslid is... shoot me when i'm wrong... pb het wel even Knipoog

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:46

No shooting here;)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 15:49

haha hoe kon het ook anders Knipoog

Ik ga een stopmotion(google/youtube maar Knipoog) maken met lego Tong uitsteken Vet geniaal word het Tong uitsteken Als ie af is laat k wel zien Tong uitsteken

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 18:15

WHAHHAHAHA
Geweldig.. kweet denk k al wie t is....
K doe gewoon mee of k mag of niet Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 19:03

Lotje, de lijst is nog niet veranderd maar de laatste moet om vijf uur rijden dus ga ook maar uit van die tijd aangezien je meestal ergens achteraan rijdt omdat je L2 rijdt;)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 19:03

Ja kijk en dit is dus het hele item..
Ze sturen geen afschriften zodat je je niet meer lid kunt maken of er wordt achter de bar gewoon gezegd nee je mag niet meedoen. Of de p zegt het.. Helaas vind het wel erg jammer maar het is niet anders.. weet je nog Jolien dat wij ook ditzelfde hebben mee gemaakt?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-08 20:33

Jolien87 schreef:
Lotje, de lijst is nog niet veranderd maar de laatste moet om vijf uur rijden dus ga ook maar uit van die tijd aangezien je meestal ergens achteraan rijdt omdat je L2 rijdt;)

Ja ik zal met die tijd rekening houden.. Maar morgen is vergadering toch? Dan hoor ik dan wel de precieze tijd denk ik? Knipoog

Ja Lin volgens mij heb jij het ook goed Knipoog Is dr maar eentje die het kan zijn Tong uitsteken