Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
(vertel ik later wel
) afspraak is verzet naar half 9.
muiszje schreef:
Femke is trouwens nu aangesloten bij pomps groep, en pomp is weer de baas over iedereen. Pepper is de leidende merrie als er gerend wordt ( pepper voorop: Volg mij maar, ik weet de weg!)
Nono heeft zich weer afgezonderd.. kneusje is het toch.
.Maar niet te lang,was al snel warm.Fax is bij de pedicuur geweest en heeft zijn bordeelsluipers er weer onder zitten.
Myrtje_ schreef:Ben je opzoek naar een bijrijder..??
...jammer....succes met zoeken verder!!
). Er is een trailer die je gewoon mag gebruiken (maar vraag me af hoe de bodem is) maar dan heb ik nog geen auto ervoor.
Ik werd een beetje bekeken en voelde me niet helemaal thuis zeg maar. Maarja, is misschien ook een kwestie van gewenning.
Pluutje schreef:Osdorp beetje in die polder (Lutkemeerweg om precies te zijn)

Schimmelig schreef:Pluutje schreef:Osdorp beetje in die polder (Lutkemeerweg om precies te zijn)
Was je nou bij ome Joop
Hoe heet het paardje?
Ze betalen daar trouwens nog best veel stalling vind ik (en bedenk me nu dat ik ben vergeten te vragen of ik ook zou moeten mesten
ga er eigenlijk gewoon al vanuit dat dat niet hoeft haha, verwend) Pluutje schreef:Whaha ja dusZe betalen daar trouwens nog best veel stalling vind ik (en bedenk me nu dat ik ben vergeten te vragen of ik ook zou moeten mesten
ga er eigenlijk gewoon al vanuit dat dat niet hoeft haha, verwend)
ladyjoy schreef:250 voor niet uitmesten en alleen een buitenbak??
Pluutje schreef:Ik weet dat niet van het uitmesten hoor..
ladyjoy schreef:250 voor niet uitmesten en alleen een buitenbak??
Schimmelig schreef:ladyjoy schreef:250 voor niet uitmesten en alleen een buitenbak??
O, ja. De buitenbak is ongeveer 1/2 van het jaar niet bruikbaar