. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. scheepie schreef:Ik ben aan de lijn![]()
.
Serada schreef:scheepie schreef:Ik ben aan de lijn![]()
.
Nou Jessica troost je, ik ook dus voor mij zit er ook geen stukje in hoor haha
Serada schreef:Haha dan wordt het weer zwaargebakdag aanstaande zaterdag![]()
Trouwens Mir, Yus was weer echt Yus hoor afgelopen weekend. Ik wil je niet bangmaken maar heb je Anique al gesproken...![]()
o o o o o wat schaam ik me weer!Owens_hartje schreef:Yustin schreef:whahaha ik ben helemaal blij met je Wil!!
Dus je hoort het, komt goed Deborah! Yus moet binnenkort ook weer geschoren worden!
Ik wil Yus wel weer voor je doen hoor Mir.
Mits je niet tevreden bent

. Yustin schreef:Serada schreef:Haha dan wordt het weer zwaargebakdag aanstaande zaterdag![]()
Trouwens Mir, Yus was weer echt Yus hoor afgelopen weekend. Ik wil je niet bangmaken maar heb je Anique al gesproken...![]()
Jaaaaaaaa ik ben al op de hoogte![]()
o o o o o wat schaam ik me weer!
Hij is echt niet te geloven he?
...
Telefoonlijn
ik moet aankomen

.
Was weer helemaal blij. Omdat ik zelf toch steeds ga twijfelen en bang ben dat ze toch niet goed loopt, heb ik het voor de zekerheid ook nog even aan Wil en Mirjam gevraagd, want die zaten lekker te kijken. En ook zij vonden dat ze goed liep. Ze liep wel kort, maar ik denk dat ze dat wel houdt en misschien is het ook nog stijvigheid natuurlijk. Maar verder liep ze regelmatig
Ik heb wel op de laan in en uitgestapt en een galopje heb ik nog maar niet gedaan. Linda en Hennie waren ook lekker in de bak aan het rijden en ook zij vonden dat ze netjes liep! Pfffff.... gelukkig maar! Froukje was na al die tijd zogenaamd wel vergeten hoe ze op mijn been moet reageren, hihi, maar daar gaan we wel weer op oefenen. Dus vanaf nu af aan durf ik ook voorzichtig aan weer in de bak te rijden. En nu hopen dat ze na 4 weken ook nog goed loopt en niet net zoals vorige keer weer terug valt.
Reentjuh schreef:Ooow en dan vergeet ik nog wat, hihi!
Wil, onwijs bedankt!!!!![]()
Owens_hartje schreef:Arjan Alvast bedankt dat je mijn kist wil maken![]()
![]()
![]()
![]()
Reentjuh schreef:Owens_hartje schreef:Arjan Alvast bedankt dat je mijn kist wil maken![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, en die heeftie ook al gemaakt hoor Wil. Er zit zo'n heel mooi ding op waar je je slotje aan kan doen! Hij gooide wel even de ton met zemelen om, hihi, die zat aardig vol, maar dat hebben we natuurlijk weer netjes opgeruimd
Owens_hartje schreef:Uhm ja mijn voerton met zemelen zat tot de nok toe gevuld![]()
Zal wel een flinke troep geweest zijn
Owens_hartje schreef:Ook goedemorgen![]()
Owens_hartje schreef:Ik zit nog lekker aan de koffie![]()
![]()
Ga straks hooi halen voor de mannen, en natuurlijk lekker mijn post doen in de regen![]()
druk dagje zo