Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik kan gewoon niet zonder dat beestje.. heb dagen lang lopen huilen.. en nu was ze maandag niet opgehaald en heb ik beslote haar te houden.. het veulen is al wel weg.. Ze liep gisterenen eergisteren weer goed dus hopelijk blijft dat zo. Joyceee86 schreef:oke dus ook al kan je nooit meer de sport in hou je ze toch?
nu niet te hard van stapel lopen en rustig opbouwen
New Legend loopt al wel weer goed, maar was een beetje aan het ruzie zoeken dus nog maar even niet de les in. Gedurende de les van 10 uur lekker in de kantine blijven zitten en ondertussen bezig geweest met de kleine. Wat een heerlijk kind is dat toch. Tegen 11 uur kon die weer lekker gaan slapen, dus daarna samen met Djoon eerst No Limit opgezadeld voor 11 uur en toen Kando gaan poetsen. Eenmaal in de bak weer even wennen aan het feit dat het zo'n lang paard is en dat je zo ver achter in het zadel komt en toen flink aan de gang gegaan. Hij was weer erg leuk ondanks alle trucjes.
Of ik nu linksom of rechtsom reed, die kont zwabberde alle kanten op. Dus goed ondersteund met mijn teugels en benen en lekker verder gereden. Na de stappauze wat meer oefeningen meegepakt als schoudervoor, schouderbinnen, keertwending om de achterhand en tot slot ook travers.
Het galloperen ging deze keer veel beheerster en hij bleef er netjes doorheen lopen, alleen zodra ik mijn been extra aankneep gaf die huppelbokjes. M. zei ook al dat ik de knopjes nu wel aan het ontdekken was want hij leek wel zeker een meter korter in zijn lijf.
Toen er iemand in de les vanaf was gevallen, zag je Kando ook kijken van hee er zit een mens op de grond, maar die goedzak zal er ook echt niet om gaan springen. Aan het einde van de les lekker uitgestapt en paard verzorgd en gaan eten. Op een arm de kleine en met de andere hand frietjes eten, hoe interessant frietjes kunnen zijn wil je niet weten...volgens die kleine frummel dan.
Joyceee86 schreef:nouja.. vorige x was ze goed en toen je ging rijden uiteiendelijk niet.. Toen was je ook pas net aan t longeren
, volgens M had ik hem er erg goed aanlopen maar ik zat me van binnen echt op te vreten :X. Nou nog lekker uitgedraafd en gestapt en hem daarna overgegeven aan de volgende. Daar bleek maar weer eens hoe boos hij was, want het meisje mocht niet eens meegalloperen want dan ging ie weer feest bouwen. Ook was hij volgens mij vastbesloten dat ie, omdat ie bij mij niet mocht trappen, maar dubbel zo vaak naar ander paarden mocht uithalen.
.