Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xManon_

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:43

Achja liever veel geld neerleggen in de aanschaf, dan dat het straks allemaal moet voor operaties. Die zijn veel duurder en je hondje is er ook niet gelukkig mee.

Ik moet morgen weer naar school. Huilen
Bij ons zijn dr ook mensen die vandaag pas boeken moeten halen, lekker handig is dat. Maarja dan kaft je gewoon degene die je nodig hebt alvast, de rest komt wel dan.

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:40

dames gister ben k 2e van de 25 geworden met springwedstrijd Haha!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 12:02

heee goed zeg Elja Pling gefeliciteerd!!!

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-07 12:40

Goed zeg! Gefeliciteerd Elja!

Sterkte op school morgen Manon Ach gut

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:52

is er nog over boeiende dingen gepraat.. moet ik bijgepraat worden? dan meld ik me bij deze, oh en die vragen die gesteld zijn mag nog een keer want ik lees niet terug Clown

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 13:53

Heeey Renee Haha!!
Hoe was je vakantie? Lachen Verder alles goed daar? Haha!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:21

Zo, wij (Sander en ik) hebben net een paar super dagen gehad in Buinen, we hadden een huisje bij jullie gehuurd en hebben het echt enorm naar onze zin gehad!
Renee, we mailen jou nog even met foto's voor de schilderijen, nog even zoeken welke foto het wordt!

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:24

Is er iemand Cool ?

Goedzooo Elja !

Ik ben vandaag toch maar niet naar de kapper geweest want m'n moeder had een afspraak, dus morgen ga ik Tong uitsteken haha blijf het maar uitstellen.

Mijn moeder heeft iets voorgesteld; ik mag als ik thuis ben gelijk voor een hondje kijken (prijs maakt niet uit) als ik voorlopig nog geen eigen paard neem. Want ze weet hoe gek ik was op Coco en zij vond haar stiekem ook wel leuk Tong uitsteken. En ze is bang dat m'n school onder paard gaat lijden als ik in de bovenbouw zit enzo en ze zei je weet nooit wat je later gaat doen met je studie (als je bijv. naar buitenland gaat ofzo). En als ik pas op m'n 17/18 een paard neem betaalt zij + m'n vader het paard, zadel & deel van stalling en DA kosten.
Dus ik heb gekozen voor het hondje, want ik heb nu toch vzpony's en rijd er ook op. En kheb het nou al best druk met school enzo en dan liever wat meer aandacht voor school en later zien we wel weer. Als ik ooit stop met Bandit en m'n moeder denkt dat er een paard kan komen dan mag het.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:32

Ja ik ben dr nu Lachen!
Ja precies, dat heb ik nou ook. Ik ben super tevreden met Annika en ik denk dat ik pas een paard neem wanneer ik ook echt lekker veel de tijd voor heb. (aangezien ik dit jaar met moeite over ben gegaan) En Annika voelt eigenlijk al als een eigen paardje, dus ja ; ik kan zeker tevreden zijn zoals t nu is Lachen

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:34

Welkom terug Reneé!
Idd, hoe was het?

Ik vind het wel een mooie deal zo met je ouders Tania.
Wat voor hondje wordt het? Een chihuahua? (moet je een langhaar nemen want die zijn leuker Tong uitsteken)

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:34

Wel leuk dat je gelijk voor een hondje mag kijken. Weetje al wat voorn hondje? Lachen

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:36

Jaah inderdaad, ik hoor van best veel mensen die pas hun paard na hun 18e hebben gekocht/gekregen hoe blij ze waren dat hun ouders ze niet eerder een paard gaven. Weet je hoe goed wij het eigenlijk hebben, we mogen vrijwel alles met ze doen helemaal voor niets Lachen.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:49

Hier in de buurt vind je geen verzorg/bijrijdpony waar je niet voor hoeft te betalen.
Kijk er wel altijd naar, maar nu ik bijna elke dag tot 16.10 op school zit denk ik dat ik dat toch allemaal niet ga redden.
http://www.djuri.nl/roosters/35/s/s00292.htm

(muahah ik begin toch weer over school, sorry Tong uitsteken ik moet er morgen weer om half 9 zijn.. Boos! )

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 16:52

Aaaah Manonnetje Ach gut Clown.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 19:17

Jaa vooral die Clown erachter.
Jullie zijn vals. Tong uitsteken

Ben nu GTST aan het kijken, spannend. xD
Ik kijk alleen GTST als ik me verveel hoor, ben geen die-hard.
Maarja is nu weer de 1e na de vakantie, dus nu worden al die cliffhangers opgelost.

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-07 09:50

Ja ik ging om 8 uur rijden dus kon GTST niet zien, dan maar de herhaling Knipoog

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-07 17:31

Ik kijk best vaak GTST Tong uitsteken. k-ut nou heb ik die nieuwe eerste afleveringen gemist...

Bijna weer in NL Lachen vind het aan de ene kant wel weer leuk dak naar huis ga maar vond het hier ook leuk & vind het veels te snel voorbij gaan ! Gewoon bijna alweer naar school Boos!.
Als ik thuis ben weet ik wel wat ik ga doen Clown slapen slapen & nog eens slapen. Moet eigenlijk m'n boeken nog doen =(. En donderdag eindelijk weer naar de pooonies !

Ik denk dat we een chihuahua nemen (heb al tegen m'n moeder gezegd dat ze wel prijzig kunnen zijn maar vond ze niet erg als het maar een beetje een 'goed' hondje is, dus helemaal gezond, papieren als het kan en goed karakter blabla. En een puppie (en moet een reutje zijn) omdat we hem dan zelf alles kunnen leren.
Eerst maar ff informatie zoeken enzo en zoeken naar een goede fokker.

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 15:32

Ik kom der even tussendoor Vork
Leuk dat je een Chihuahua krijgt Haha! ik heb ook een Chihuahua, mannetje, was 850 euries.. Tong uitsteken

Heb ik gekocht in Baarle-Nassau toen hij 4/5 maandjes jong was, misschien iets ouder of jonger moet ik een keer ff rekenen Tong uitsteken heb nog hele lieve foto's van hem toen hij nog zo klein was, nu ist een uit de klauw gegroeide Chi geworden hahaha, hijs volgens ons iets te groot.. maar het kn ook gewoon zijn omdat wij geen Chi's in de buurt hebben dus ook niet het 'ideale' voorbeeld zien van een langxkortharige Chihuahua Tong uitsteken

Ik heb hem trouwens zelf gekocht, had 1000 eureis ergens op me rekening, net 5 min voor sluiters tijd gingen wij ff naa rde bank om me geld te halen Tong uitsteken met veel moeite hebben we het gekregen en er zat blijkbaar nog 100 euro rente op, dus hebben we gelijk alle spulletjes erbij gekocht, was eigenlijk hééél zomaar even in een uurtje besloten, me pa was weg van de chihuahua's en alleen me ma over te halen, me zusje vond hem ook geweldig schattig, en me ma eigenlijk ookwel, nu hebben we hem 2 jaar Haha!

Poppetjes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 16:54

hallo Doei!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 18:05

850 voor een hondje zonder stamboom?
paasei, wist niet dat die hondjes ZO duur waren.
Mn hond met stamboom en al was dus nog goedkoper. Nagelbijten / Gniffelen

Of is het toegestaan om lang met lang en kort te kruizen besef ik me nu?? Dus heeft ie mss wel een stamboom? (dacht even van nee is een kruising, kan niet.. maarja zwarte x bruine lab is ook gewoon een volle lab Tong uitsteken )

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 18:54

hahahaha leuk dat je waarschijnlijk een chihuahua gaat nemen Taan. Lachen Neem je dan wel een langhaartje? (die vind ik persoonlijk leuker hahaha Tong uitsteken)

Yeah, sinds gister is Sophie weer thuis en kwam natuurlijk gelijk naar Annika toe Lachen! Sop en dr pa hadden t superkoud en zaten in een dikke vest en ik in mijn t-shirt (die kwamen net thuis van Griekenland hahaha dus vandaar Tong uitsteken) Ze waren helemaal blij om Annika te zien en Sop heeft gelijk even op dr gereden. Ze vond dat Annika veel ontspannender en rustiger reed. Dat is mooi, want daar heb ik in die 2 weken hard aan gewerkt Tong uitsteken pfff.
Ook de vader vond dat ze dr super goed uitzag en vond dat ik t goed had gedaan haha, dat is wel fijn om te horen toch? Lachen

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 21:21

Dat is idd helemaal niet verkeerd om te horen!
Je was er wel minder de afgelopen 2 weken, heb je gemist. Knipoog

Ik ga het ook druk krijgen geloof ik.. school..

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-07 21:45

hahaha klopt, ik was inderdaad wat minder op bokt Lachen was bijna de hele dag te vinden op stal Tong uitsteken.
denk ook dat t weer minder gaat worden door school enzo idd...

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 06:33

Jaa hier dus ook.
Ik heb zo'n tyfus boek voor natuurkunde, Pulsar.
Krijg je zo'n vraag over de snelheid, iemand neemt n penalty en binnen 0,4 seconden is ie over de doellijn. Dus ik aan mn vader vragen, die kon me gelukkig vertellen hoever het is van de stip zegmaar tot de doellijn, beetje dom hoe dat boek uitgaat van dat je alles maar weet.

Maarja nu praat ik weer over school. Tong uitsteken
Momenteel is dat zo'n beetje het enige wat ik doe. Verward

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-07 07:17

Hoooi

Gisteravond om 18:30 geland op Schiphol Haha!. Noooooou ik was MOE joh niet normaal. Gelijk thuis spullen uitgepakt en daarna lkkr douchen & slapen !
Wij vonden het al koud op Schiphol terwijl de airco geeneens aan stond, en toen we buiten waren was het al helemaal koud Nagelbijten / Gniffelen. Voordat ik weg ging zat ik ook in een shirtje buiten met dit weer maar nu loopt ik met vesten en alles.

Straks naar stal Haha!!

Beter wat meer betalen voor zo'n hondje dan dat je er later veel kosten en zorgen aan heb omdat ie niet goed is toch ?