Ik moet morgen weer naar school.
Bij ons zijn dr ook mensen die vandaag pas boeken moeten halen, lekker handig is dat. Maarja dan kaft je gewoon degene die je nodig hebt alvast, de rest komt wel dan.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gefeliciteerd!!!
!
Verder alles goed daar?
?
haha blijf het maar uitstellen.
. En ze is bang dat m'n school onder paard gaat lijden als ik in de bovenbouw zit enzo en ze zei je weet nooit wat je later gaat doen met je studie (als je bijv. naar buitenland gaat ofzo). En als ik pas op m'n 17/18 een paard neem betaalt zij + m'n vader het paard, zadel & deel van stalling en DA kosten.
!
)
.
ik moet er morgen weer om half 9 zijn..
)
.
erachter.
. k-ut nou heb ik die nieuwe eerste afleveringen gemist...
vind het aan de ene kant wel weer leuk dak naar huis ga maar vond het hier ook leuk & vind het veels te snel voorbij gaan ! Gewoon bijna alweer naar school
.
slapen slapen & nog eens slapen. Moet eigenlijk m'n boeken nog doen =(. En donderdag eindelijk weer naar de pooonies !
ik heb ook een Chihuahua, mannetje, was 850 euries.. 
heb nog hele lieve foto's van hem toen hij nog zo klein was, nu ist een uit de klauw gegroeide Chi geworden hahaha, hijs volgens ons iets te groot.. maar het kn ook gewoon zijn omdat wij geen Chi's in de buurt hebben dus ook niet het 'ideale' voorbeeld zien van een langxkortharige Chihuahua 
met veel moeite hebben we het gekregen en er zat blijkbaar nog 100 euro rente op, dus hebben we gelijk alle spulletjes erbij gekocht, was eigenlijk hééél zomaar even in een uurtje besloten, me pa was weg van de chihuahua's en alleen me ma over te halen, me zusje vond hem ook geweldig schattig, en me ma eigenlijk ookwel, nu hebben we hem 2 jaar

)
Neem je dan wel een langhaartje? (die vind ik persoonlijk leuker hahaha
)
! Sop en dr pa hadden t superkoud en zaten in een dikke vest en ik in mijn t-shirt (die kwamen net thuis van Griekenland hahaha dus vandaar
) Ze waren helemaal blij om Annika te zien en Sop heeft gelijk even op dr gereden. Ze vond dat Annika veel ontspannender en rustiger reed. Dat is mooi, want daar heb ik in die 2 weken hard aan gewerkt
pfff.

was bijna de hele dag te vinden op stal
. 
. Noooooou ik was MOE joh niet normaal. Gelijk thuis spullen uitgepakt en daarna lkkr douchen & slapen !
. Voordat ik weg ging zat ik ook in een shirtje buiten met dit weer maar nu loopt ik met vesten en alles.
!