Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jiskaringo schreef:aangezien er allemaal verschillende verhalen rond gaan over meneer bouma, zal ik wel even het goede verhaal vertellen
hij ligt al meer dan een maand in het ziekenhuis op de ic vanwege maagbloedingen. dus van neersteken of iets anders klopt niks ! wij kregen vandaag in de les van de teamleider te horen dat hij vanochtend helaas is overleden... wij hadden als klas niet echt bepaald een goede relatie met hem, maar dit gun je niemand.
voel me wel erg schuldig... het kan door stress komen, en wij waren niet bepaald de leukste klas..
Hopelijk kom je er goed boven op!!!
Annie_ schreef:Nou ze zijn er nu achter dat ik kanker heb/ had, want de tumor is er uitgehaald er is alleen nog een gezwel
gevonden en ze weten nog niet of dat goed of kwaadaardig is. En ben nu van flevo naar AMC door verwezen.
En ze weten nog niet of ze het gezwel er uit gaan halen of laten zitten en ik chemo moet volgen.
Annie_ schreef:Nou ze zijn er nu achter dat ik kanker heb/ had, want de tumor is er uitgehaald er is alleen nog een gezwel
gevonden en ze weten nog niet of dat goed of kwaadaardig is. En ben nu van flevo naar AMC door verwezen.
En ze weten nog niet of ze het gezwel er uit gaan halen of laten zitten en ik chemo moet volgen.
esiebessie schreef:Pebbs schreef:?
Precies zoals ik het zeg, hij is een stuk van z'n staart kwijt, wel zo'n 10cmWaarschijnlijk gegrepen door een hond, m'n moeder hoorde de hond van de buren aanslaan en grommen en een paar minuten later kwam onze kat binnen met maar een halve staart.