En Happy springt/sprong (geen idee of die er nog staat) wel fijn, maar ik kon em dus zo niet lekker rijden. Dat geld dus ook voor Winston. De enige waar ik zowel fijn op kon rijden als springen waren Simba, Keborah en Master en die zijn er alle drie al niet meer. 
Maak me altijd zorgen om de paardjes dan. Ook al valt het achteraf reuze mee. Door de vele regen was schuilhok weer onder gelopen. Normaal zou ik daar van balen, maar de rest van de wei was behoorlijk droog gebleven dus ik heb de plas mooi laten liggen voor RB zijn voetjes. Die willen nog wel eens droog zijn. Hij staat graag onder zijn "tentje" en ging nu mooi met voetjes in de blub staan. Ulvy uiteraard niet, want dat is een dame en die houdt niet van natte voetjes dus die pikte mooi het droge stuk in
Wat overigens wel grappig was om op te merken, was dat mensen een grappig soort humor krijgen na zoiets. Natuurlijk was de ontsporing en de botsing vet eng, maar daarna was het grappig en ook wel interessant om te zien hoe zoiets geregeld werd. Er werden overigens zelfs bussen van de Conexxion, die dus staken, ingezet!

)
Altijd als ik hem tegekom heb ik een zes!! Niet fijn want vorig jaar had ik twee zevens en drie negens. Daar ga ik natuurlijk weer voor.
Mijn gips is dood!
Heel stom dus.