dan heb je het ook niet nodig ik heb m thuis ook nooit om, heel krom. als ik ook nog langer intensief had gereden had ik ook een dure gekocht, want die van mij zat ook echt niet lekker maar wel jammer dat je weinig springt! maar western is ook leuk natuurlijk (lijkt me idd niet lekker springen)
Haha nee lekker zo'n knop in je buik! Vroeger maakte we nog wel is een ''sprongetje''. Nu is het voornamelijk met trail (natuurlijke dingen zoals; een hek openen, over een bruggetje lopen, slalom) balkjes stappen/draven. Een bp aanschaffen heeft voor mij dus niet zoveel zin, alleen maar zonde van het geld.
He jakkes gaat het vandaag nog een soort van stoppen met regenen?
Hmm je kan altijd vallen natuurlijk. Maar het risico is natuurlijk wel groter.
Vorige week bij ons een vrouw van haar eigen paard gevallen die uit het niets een soort noodsprong maakte bij het opstijgen (had al buiten gereden, maar wilde nog even in de bak stappen). Dolblij dat ze haar bp aan had, nu alleen zware hersenschudding, giga blauw oog/hoofd en dubbele gebroken arm. En gekneusde ribben dus. Ze viel zo bizar, dat het veel erger had kunnen zijn zonder bp. Ik laat het trouwens afhangen van de controle die ik over t paard heb op trec. Denk dat ik t niet doe, alleen met springen.
Dát dacht ik al marijt , ik speelde er goed op in haha! Moet nog ffe bellen om te horen waar er plek is. Dus weet nog niet hoelaat ik kom
Goed plan! kunne we het er ffe overhebben
Snow_Feather
Geplaatst: 05-06-12 12:39
Haha doe dat maar!
Ik ben wss ook nog ergens op buitenrit, misschien 's middags, maar misschien ook wel tijdens de lessen. Dus dan moeten we ff kijken of t wel gaat passen
Moest gister ook hard aan de bak. Paardje waar ik op zat was een blok beton van voor. Wel heel leuk beest. Deed ook wel ontspannen, maar continu bezig met tempo controle. En deed ik te veel ging ze huppelen