Haha, ja ik vind t ook wel lekker om alleen thuis te zijn, maar is ook wel weer lekker dat ze weer terug komen :p Gelukkig maar dat ik vandaag een beetje schoon gemaakt heb xD
Nou heb inmiddels filmpje op staan, nagels n kleurtje gegeven dat is nu aan t drogen. vanavond lekker broodje knakworst eten haha lekker makkelijk Zo ff koppie thee zetten Gaat wel goedkomen Ook wel zin om me huisgenootjes te ontmoeten en om weer naar school te gaan
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-11 15:02
Haha nouja ik hoef vanavond niet meer zelf te koken dus ben benieuwd wat we gaan eten :p Ik denk dat we uiteten gaan
Suuskipje
Geplaatst: 17-08-11 15:31
L_bonsai_L schreef:
Leuk suus Dat betekend dus dat je best wel goed in je werk bent of niet?
Ik hoop het haha! Het is wel een blijk van waardering want niet iedereen wordt ervoor gevraagd
Super leuk suus Leuk Lous ik kom als ik weer na school moet langs AAAHHHH vandaag keek Finn me recht aan en lachte heel breed naar me en niet een keer maar een keer of 6
Hoihoi. Heb zon vet nieuw dekbed van lief echt zon leuk ding
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-11 20:16
rijden ging weer lekker eerst liep ze echt met r hoofd in r nek, maar na een tijdje liep ze weer lekker, en ook weer gesprongen, zelfs een oxer!! xD zat wel 10cm tussen en was wel 30cm hoog xD)
haha k weet niet precies hoe hoog t was hoor maar het gaat voor faron er vooral om dat het er opeens raar uitziet 2 achterelkaar, en daarna had ze er nog een andere balk op gelegd, en dan zag het er toch wel weer heel vreemd uit al helemaal omdat de losse balken bruin zijn en die met kruisjes eraan wit, en dan klopt t toch allemaal niet meer xD
maar volgende keer gaan we het wss wat hoger maken we hadden nu al een hele tijd geen balkjes/springen meer gedaan dus niet meteen iets nieuws erbij
Hee lucy, Jij gaat in de herfst toch? Mijn moeder zei als er nog bekenden in de herfst gingen en die gaan een afscheidsrit maken mag ik wel mee van mijn ouders, (als het van jullie zou mogen dan he )
morgen weer werken ,wel raar dan is wiep er niet meer, is kwart voor 4 ingeslapen
_Lucy
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-11 20:40
Kim, ja ik ga ook in de herfst, en Femke ook! (die ken jij ook van 2009 toch?) maar ik weet niet of ik een afscheidsrit ga maken (doe ik meestal eignelijk niet, en k weet neit of ik genoeg geld heb ).. als ik wel ga vind ik het super leuk als je mee gaat