Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fe_m_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 21:49

Jetta

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-12 22:16

Storm was erg braaf aan de lange lijnen. Hij kan ook lekker marcheren, hoor. Als ie er klaar voor is, gaan we ook graag op buitenrit, maar eerst maar eens in de bak netjes onder het zadel, beetje stuur en rem erop zetten. Dat is wel handig! :) De lange lijnen zijn een goede voorbereiding, het wordt een mooie zomer.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 08:21

Nou van die mooie zomer is momenteel weinig te merken....rotregen!

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 09:33

Nou maandag had ik de uitslag van Lienden en daar kwam niet echt iets naar boven.
Gisteren de uitslag uit Amerika, was niet mis was, ben ook wel een beetje geschrokken.
Alle 4 de kogels over gevoelig, links voor tussen pees, linker achterbeen heup en nek wervels konden ze wat zien. Nu komt er verder onderzoek en mag hij vandaag jammer genoeg nog niet naar huis.
Helaas kunnen ze niet veel omdat hij nog radioactief is (dacht ik) einde van de middag zou de arts me bellen.
Ik geloof dat ik toch op damme gaat, heb je minder stress van.

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 11:33

Jeutje Chris dat is idd niet niks! wat voor onderzoeken / behandeling willen ze gaan doen nu? Hoop echt dat George uit de jungle weer helemaal en snel de oude is!

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:00

dames, als er iets is, ik ben mobiel niet bereikbaar meer. kan zelf niet meer bellen/ appen of sms'en en andersom komt niets aan.
lang leven vodafone die eruit ligt. hoop alleen niet dat er dus juist nu wat gebeurd :(

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:06

Ja, ja ik was getuigen vannacht om 5 uur, werd gek van de sirenes die een uur stand hielden, ze waren niet echt snel ter plaatse. Ik keek uit mijn raampje en zag een aardig brandje woeden. Overigens ben ik nu ook niet bereikbaar, wat balen is, zou vandaag worden gebeld, dan maar heel de dag op mijn werk plekje blijven zitten |o

Georgy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:09

weet niet welke behandeling het gaat worden er moet nu meer onderzoek naar gedaan worden en dan hoop ik vandaag te horen wat hij van plan is, hoop een mooi plan wat gaat werken met niet al te veel kosten. Kan er nu al een heel leuk paardje van kopen |o

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:11

Uprica schreef:
dames, als er iets is, ik ben mobiel niet bereikbaar meer. kan zelf niet meer bellen/ appen of sms'en en andersom komt niets aan.
lang leven vodafone die eruit ligt. hoop alleen niet dat er dus juist nu wat gebeurd :(

Ja half NL is al de hele dag onbereikbaar! Af en aan komen whatappjes wel aan hoor.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 12:23

Ik ben gewoon bereikbaar gelukkig.....

Chris, wat een hoop ellende, hopelijk valt het allemaal mee en kunnen ze het oplossen........

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 13:15

Ik heb ook vodafone, maar gewoon te bereiken hoor, grootste deel van de tijd.

Oeh Fiek, wat onwijs lief dat je aan me denkt. Hij staat bij mn favorieten. Deze maand zit er ff niet in vanwege de zadelmaker, maar eind van de maand gaat hij dat waarschijnlijk wel besteld worden. Ik begreep nl dat er nogal nare vlieg- en prikbeestjes rondhangen in de wei?
Hoe valt hij?? (de deken dan)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 13:34

Ik had op Vien een 205 terwijl die meestal een 195 had, al waren die afeglopen jaar allemaal wat aan de kleine kant geworden. Maar zou hem niet te krap nemen.

Straks uit mijn werk gelijk even naar de Divoza, met een bon van de site 25% korting, ik moet nog een nieuwe cap.

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 14:10

Ik heb een 215 en die viel als een 215 bij Boris.

Altijd leuk he 25% korting op paardenspullen :D
Zit ook te bedenken wat ik nou es kan gaan kopen...maar ik weet het gewoon niet :o

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 14:39

Mijn werktelefoon doet het niet......lijkt leuk, maar niet echt handig met ambulant werk

Wendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 19:05

Vodafone zeker, Jet??

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:15

Yes!

Jeetje, Christel....das wel schrikken. Ben benieuwd hoe ze hem weer op de been krijgen...mooie Georgy!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:29

Salivera heeft weer beste beentje voorgezet bij Bianca. Ze deed het weer super. Gaan echt met sprongen vooruit de laatsre tijd

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 21:31

Nou de vodafone storing is nog steeds niet helemaal verholpen. Hier in ieder geval niet.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-12 22:21

ik hoef maar tot 17 uur vodafoon te gebruiken, daarna gaat ie uit! Ik heb privé geen vodafoon, gelukkig!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 06:17

Op mijn werk moesten nachtdiensten gedraait worden op alle 4 de panden, alarm staat namelijk ook op vodafoon :P

Jet, Stormie wilde gisteren niet mee en we hebben hem als laatste laten staan en compleet genegeerd verder en toen wilde meneertje er maar wat graag uit :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 07:13

Goed zo, Karin! Dat is hoe het moet met stoute paarden. Je moet echt strenk zijn.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 09:52

Georgy schreef:
weet niet welke behandeling het gaat worden er moet nu meer onderzoek naar gedaan worden en dan hoop ik vandaag te horen wat hij van plan is, hoop een mooi plan wat gaat werken met niet al te veel kosten. Kan er nu al een heel leuk paardje van kopen |o

Wat heftig allemaal Chris. Ik hoop dat er straks wel een beetje zicht op herstel voor George en jou gaat komen. Ik denk dat je bankrekening ook al zwaar aan het kreunen is na al deze behandelingen. Ik heb vanmorgen ook eindelijk de verzekering voor Maestro in werking gezet. Met Thom waren we ook zo ontzettend veel geld aan zijn behandelingen kwijt. Uiteraard was het net als bij jou iedere cent waard maar als anders kan, dan graag.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 10:31

Verstandig, Linda. Ik heb het voor Storm ook geregeld vorig jaar. Je wil niet weten wat Warenko in zijn laatste weekje heeft gekost! En die jonge paarden kunnen zo raar doen....

Mijn hemel, vodafoon doet het nog steeds niet. Krijg foutmeldingen, kan niet bellen en niet gebeld worden.....schiet lekker op met mijn werk...

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 10:53

Was met Boris toen ook blij met mn verzekering hoor....en nu Vera ook gewoon weer verzekerd. Gelukkig nog niet veel gebruik van hoeven te maken, maar wel een prettig idee om het achter de hand te hebben.
Jajaja lang leve Vodafone.....mijn wederhelft is ook nog steeds onbereikbaar...handy

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-12 11:37

Ook ik ben blij met mijn verzekering, anders was ik zo meer dan 1800 euro kwijt vorig jaar. zeg het niet graag maar heb nu elk jaar dubbel en dwars mijn premie eruit kunnen halen.

Pfff hou op schei uit, kl*te vodafone..... kan gewoon helemaal niets, af en toe krijg iets door maar daar houd het ook echt mee op.